Acum aproximativ 7 ani, un avion de fabricaţie rusească, aparţinând unei companii aviatice bulgăreşti, a fost nevoit să aterizeze de urgenţă pe aeroportul din Arad, având probleme la unul din motoare, aterizarea de urgenţă a avut loc fără incidente.
Compania care deţinea avionul, nu a mai făcut niciun demers pentru a repara avionul, acesta rămânând garat pe aerogara din Arad pâna în această lună, când o companie din Cehia a achiziţionat aeronava cu suma de 35.000 de euro, achitând către Aeroport şi costurile de staţionare, iar miercuri, avionul a plecat spre Cehia încărcat pe două trailere, pe unul din trailere a fost incărcat fuselajul iar pe al doilea au fost încărcate aripile, coada şi motoarele avionului.
Compania din Cehia care a achiziţionat avionul are alocat un buget de 1,5 milioane de euro pentru a-l recondiţiona, urmând ca acesta să fie folosit ca avion pentru paraşutism.
Acum aproximativ 7 ani, un avion de fabricaţie rusească, aparţinând unei companii aviatice bulgăreşti, a fost nevoit să aterizeze de urgenţă pe aeroportul din Arad, având probleme la unul din motoare, aterizarea de urgenţă a avut loc fără incidente.
Compania care deţinea avionul, nu a mai făcut niciun demers pentru a repara avionul, acesta rămânând garat pe aerogara din Arad pâna în această lună, când o companie din Cehia a achiziţionat aeronava cu suma de 35.000 de euro, achitând către Aeroport şi costurile de staţionare, iar miercuri, avionul a plecat spre Cehia încărcat pe două trailere, pe unul din trailere a fost incărcat fuselajul iar pe al doilea au fost încărcate aripile, coada şi motoarele avionului.
Compania din Cehia care a achiziţionat avionul are alocat un buget de 1,5 milioane de euro pentru a-l recondiţiona, urmând ca acesta să fie folosit ca avion pentru paraşutism.