Un tren nou ar trebui să sosească în România, pe 25 noiembrie. Garnitura va sosi la București în perioada 2-3 decembrie 2023. El ar fi trebuit să ajungă în vară, dar au fost întârzieri de producție. Finanțarea proiectului este asigurată din fonduri europene nerambursabile și din bugetul de stat.01:00clickactual
De anul viitor, noile trenuri ar trebuie să fie puse în funcţiune de CFR Călători. Trenurile Alstom vor circula cu pasageri prima dată pe ruta București - Constanța, conform Autorităţii pentru Reformă Feroviară.
Viteza: 160 km/oră, 6 vagoane, 351 locuri, clasa 1 și clasa a 2-a, 4 toalete (dintre care una pentru persoane cu mobilitate redusă), zonă bar bistro care va fi echipată de operatori, zonă pentru bagaje grele în fiecare vagon, zonă pentru transportul bicicletelor.
Schema de vopsire pentru noile trenuri Alstom Coradia a fost aleasă astfel încât pe garnitură să apară o imagine stilizată a Coloanei Infinitului, relizată de Constantin Brâncuși. La interior, în spațiul de clasa 1 sunt câte două scaune pe o parte și câte unul de cealaltă parte. La clasa a 2-a, scaunele sunt dispuse câte două de fiecare parte.
Noile trenuri urmează să fie utilizate pe rutele electrificate majore ale rețelei feroviare, urmărindu-se o acoperire echilibrată a teritoriului: București Nord – Constanța, București Nord – Brașov – Arad – Timișoara, București Nord – Brașov – Cluj Napoca, brașov – Deda – Cluj Napoca, București Nord – Brașov, București Nord – Iași, București Nord – Suceava, București Nord – Galați, Bcurești Nord – Craiova – Târgu Jiu – Petroșani- Simeria, București Nord – Craiova – Timișoara – Arad, Cluj Napoca – Timișoara și Cluj Napoca – Suceava – Iași.
Sursa: observatornews.ro
foto: Facebook
Un tren nou ar trebui să sosească în România, pe 25 noiembrie. Garnitura va sosi la București în perioada 2-3 decembrie 2023. El ar fi trebuit să ajungă în vară, dar au fost întârzieri de producție. Finanțarea proiectului este asigurată din fonduri europene nerambursabile și din bugetul de stat.01:00clickactual
De anul viitor, noile trenuri ar trebuie să fie puse în funcţiune de CFR Călători. Trenurile Alstom vor circula cu pasageri prima dată pe ruta București - Constanța, conform Autorităţii pentru Reformă Feroviară.
Viteza: 160 km/oră, 6 vagoane, 351 locuri, clasa 1 și clasa a 2-a, 4 toalete (dintre care una pentru persoane cu mobilitate redusă), zonă bar bistro care va fi echipată de operatori, zonă pentru bagaje grele în fiecare vagon, zonă pentru transportul bicicletelor.
Schema de vopsire pentru noile trenuri Alstom Coradia a fost aleasă astfel încât pe garnitură să apară o imagine stilizată a Coloanei Infinitului, relizată de Constantin Brâncuși. La interior, în spațiul de clasa 1 sunt câte două scaune pe o parte și câte unul de cealaltă parte. La clasa a 2-a, scaunele sunt dispuse câte două de fiecare parte.
Noile trenuri urmează să fie utilizate pe rutele electrificate majore ale rețelei feroviare, urmărindu-se o acoperire echilibrată a teritoriului: București Nord – Constanța, București Nord – Brașov – Arad – Timișoara, București Nord – Brașov – Cluj Napoca, brașov – Deda – Cluj Napoca, București Nord – Brașov, București Nord – Iași, București Nord – Suceava, București Nord – Galați, Bcurești Nord – Craiova – Târgu Jiu – Petroșani- Simeria, București Nord – Craiova – Timișoara – Arad, Cluj Napoca – Timișoara și Cluj Napoca – Suceava – Iași.
Sursa: observatornews.ro
foto: Facebook