S.C. Recons S.A. organizează concurs de recrutare a personalului în vederea ocupării unui post pe perioadă nedeterminată, din cadrul Compartimentului AchiziÈ›ii – al societății
Participarea la concurs:
Pentru a participa la concurs, candidatul trebuie să îndeplinească cumulativ următoarele condiÈ›ii:
- 1. Condiții generale:
- să aibă cetățenia română, cetățenia a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparÈ›inând SpaÈ›iului Economic European, domiciliul sau rezidenÈ›a în România È™i capacitate deplină de exerciÈ›iu;
- să cunoască limba română, scris È™i vorbit la un nivel adecvat îndeplinirii responsabilităților postului;
- să fie apt din punct de vedere medical pentru îndeplinirea funcÈ›iei: starea de sănătate este atestată pe baza adeverinÈ›ei medicale eliberate de către medicul de familie sau unitățile sanitare abilitate;
- să îndeplinească criteriile de studii È™i vechime sau alte condiÈ›ii specifice potrivit cerinÈ›elor postului scos la concurs.
- să prezinte garanÈ›ii morale necesare exercitării atribuÈ›iilor avute în vedere ( să nu fi fost condamnat definitiv pentru săvârÈ™irea unei infracÈ›iuni contra umanității, contra statului ori contra autorității de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiÈ›iei, de fals ori a unor fapte de corupÈ›ie sau a unei infracÈ›iuni săvârÈ™ite cu intenÈ›ie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcÈ›iei, cu excepÈ›ia situaÈ›iei în care a intervenit reabilitarea.
2. Condiții de participare:
Pregătire de specialitate (condiții obligatorii):
- Studii superioare în domeniul: economic, juridic sau ingineresc, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentul;
- Vechime în muncă în domeniul achiziÈ›iilor publice, minim: 5 ani;
- Curs în domeniul AchiziÈ›iilor Publice / utilizarea platformei SICAP;
- Cunoștințe de operare cu softuri specializate de contabilitate, SICAP, cunoștințe bune de operare Pc, Microsoft Office ( Word, Excel ), E-mail;
- Abilități de comunicare, conștiinciozitate și capacitate de sinteză;
- Gândire analitică, atenÈ›ie la detalii, atenÈ›ie distributivă abilități de comunicare verbale È™i scrise, conÈ™tiinciozitate È™i capacitate de sinteză, bune abilități de negociere, analiză, organizare È™i planificare;
- CompetenÈ›e în aplicarea normelor procedurilor È™i tehnicilor de achiziÈ›ii publice;
- CunoÈ™tinÈ›e în ceea ce priveÈ™te principiile È™i tehnicile de achiziÈ›ii publice.
Condiții de dorit:
- Masterat în domeniul de activitate sau alt domeniu relevant pentru activitatea prestată;
- Studii postuniversitare în domeniul de activitate sau alt domeniu relevant pentru activitatea prestată;
- Cursuri de specialitate în domeniul de activitate sau alt domeniu relevant pentru activitatea prestată.
DOSARUL DE CONCURS trebuie să conțină următoarele documente:
- Cerere de înscriere la concurs adresată conducerii societății;
- Copia actului de identitate al candidatului sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
- Copie certificat naștere și căsătorie (dacă este cazul);
- Copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor È™i ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, copiile documentelor care atesta îndeplinirea condiÈ›iilor specifice ale postului;
- Copia carnetului de muncă, certificată pentru conformitate cu originalul, sau, după caz, o adeverință care sa ateste vechimea în muncă, în meserie È™i/sau în specialitatea studiilor, extras Revisal, È™i originalele pentru verificarea conformității;
- Curriculum Vitae, în format Europass, conform H.G. nr. 1.021 / 2004;
- Adeverință medicală în original, care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului, de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate;
- Adeverință de cazierul judiciar în original;
- DeclaraÈ›ie de consimțământ prin care candidatul este de acord cu utilizarea datelor sale în scopul procesului de recrutare È™i selecÈ›ie;
Actele prevăzute mai sus vor fi prezentate È™i în original în vederea verificării conformității copiilor cu acestea.
Formularele sunt disponibile pe pagina web a S.C. RECONS S.A. Arad www.reconsarad.ro
Dosarele de candidatură depuse incomplete sau după data limită de depunere a candidaturii, vor fi declarate invalide și nu vor fi supuse verificării eligibilității.
Depunerea dosarului pentru concurs reprezintă acordul dumneavoastră cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal în scopul implicării în procesul de recrutare È™i angajare. În cazul în care nu sunteÈ›i selectaÈ›i CV-ul dumneavoastră va rămâne în baza noastră de date pentru a vă putea contacta în eventualitatea unei alte oportunități de colaborare.
Concursul se va desfășura în cinci etape la sediul societății RECONS S.A. Arad, după cum urmează:
- selecÈ›ia dosarelor de înscriere va avea loc în data de: 05.05.2023
- proba scrisă È™i practică de calculator în data de: 08.05.2023 ora 10:00
- proba interviu în data de: 08.05.2023 ora 13:00
- depunere contestaÈ›ii în data de: 09.05.2023 de la ora 10:00 la ora 14:00
- soluționare contestații și rezultate finale: 09.05.2023
Se pot prezenta la următoarea etapă numai candidații declarați admiși la etapa precedentă.
Data limită până la care candidaÈ›ii vor depune actele pentru dosarul de concurs este data de 04.05.2023, ora 12:00 la sediul societății din Arad, B-dul Iuliu Maniu FN, locul unde se va desfășura È™i concursul.
InformaÈ›ii suplimentare: de luni până vineri, între orele 08:00 – 16:00, se pot obÈ›ine la numărul de telefonul 0257 - 281378, 281386, la Biroul resurse umane, sau pe adresa de email: resurseumane@reconsarad.ro.
DIRECTOR GENERAL,
Ing. Mehelean Gheorghe Nicolae

S.C. Recons S.A. organizează concurs de recrutare a personalului în vederea ocupării unui post pe perioadă nedeterminată, din cadrul Compartimentului AchiziÈ›ii – al societății
Participarea la concurs:
Pentru a participa la concurs, candidatul trebuie să îndeplinească cumulativ următoarele condiÈ›ii:
- 1. Condiții generale:
- să aibă cetățenia română, cetățenia a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparÈ›inând SpaÈ›iului Economic European, domiciliul sau rezidenÈ›a în România È™i capacitate deplină de exerciÈ›iu;
- să cunoască limba română, scris È™i vorbit la un nivel adecvat îndeplinirii responsabilităților postului;
- să fie apt din punct de vedere medical pentru îndeplinirea funcÈ›iei: starea de sănătate este atestată pe baza adeverinÈ›ei medicale eliberate de către medicul de familie sau unitățile sanitare abilitate;
- să îndeplinească criteriile de studii È™i vechime sau alte condiÈ›ii specifice potrivit cerinÈ›elor postului scos la concurs.
- să prezinte garanÈ›ii morale necesare exercitării atribuÈ›iilor avute în vedere ( să nu fi fost condamnat definitiv pentru săvârÈ™irea unei infracÈ›iuni contra umanității, contra statului ori contra autorității de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiÈ›iei, de fals ori a unor fapte de corupÈ›ie sau a unei infracÈ›iuni săvârÈ™ite cu intenÈ›ie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcÈ›iei, cu excepÈ›ia situaÈ›iei în care a intervenit reabilitarea.
2. Condiții de participare:
Pregătire de specialitate (condiții obligatorii):
- Studii superioare în domeniul: economic, juridic sau ingineresc, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentul;
- Vechime în muncă în domeniul achiziÈ›iilor publice, minim: 5 ani;
- Curs în domeniul AchiziÈ›iilor Publice / utilizarea platformei SICAP;
- Cunoștințe de operare cu softuri specializate de contabilitate, SICAP, cunoștințe bune de operare Pc, Microsoft Office ( Word, Excel ), E-mail;
- Abilități de comunicare, conștiinciozitate și capacitate de sinteză;
- Gândire analitică, atenÈ›ie la detalii, atenÈ›ie distributivă abilități de comunicare verbale È™i scrise, conÈ™tiinciozitate È™i capacitate de sinteză, bune abilități de negociere, analiză, organizare È™i planificare;
- CompetenÈ›e în aplicarea normelor procedurilor È™i tehnicilor de achiziÈ›ii publice;
- CunoÈ™tinÈ›e în ceea ce priveÈ™te principiile È™i tehnicile de achiziÈ›ii publice.
Condiții de dorit:
- Masterat în domeniul de activitate sau alt domeniu relevant pentru activitatea prestată;
- Studii postuniversitare în domeniul de activitate sau alt domeniu relevant pentru activitatea prestată;
- Cursuri de specialitate în domeniul de activitate sau alt domeniu relevant pentru activitatea prestată.
DOSARUL DE CONCURS trebuie să conțină următoarele documente:
- Cerere de înscriere la concurs adresată conducerii societății;
- Copia actului de identitate al candidatului sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
- Copie certificat naștere și căsătorie (dacă este cazul);
- Copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor È™i ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, copiile documentelor care atesta îndeplinirea condiÈ›iilor specifice ale postului;
- Copia carnetului de muncă, certificată pentru conformitate cu originalul, sau, după caz, o adeverință care sa ateste vechimea în muncă, în meserie È™i/sau în specialitatea studiilor, extras Revisal, È™i originalele pentru verificarea conformității;
- Curriculum Vitae, în format Europass, conform H.G. nr. 1.021 / 2004;
- Adeverință medicală în original, care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului, de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate;
- Adeverință de cazierul judiciar în original;
- DeclaraÈ›ie de consimțământ prin care candidatul este de acord cu utilizarea datelor sale în scopul procesului de recrutare È™i selecÈ›ie;
Actele prevăzute mai sus vor fi prezentate È™i în original în vederea verificării conformității copiilor cu acestea.
Formularele sunt disponibile pe pagina web a S.C. RECONS S.A. Arad www.reconsarad.ro
Dosarele de candidatură depuse incomplete sau după data limită de depunere a candidaturii, vor fi declarate invalide și nu vor fi supuse verificării eligibilității.
Depunerea dosarului pentru concurs reprezintă acordul dumneavoastră cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal în scopul implicării în procesul de recrutare È™i angajare. În cazul în care nu sunteÈ›i selectaÈ›i CV-ul dumneavoastră va rămâne în baza noastră de date pentru a vă putea contacta în eventualitatea unei alte oportunități de colaborare.
Concursul se va desfășura în cinci etape la sediul societății RECONS S.A. Arad, după cum urmează:
- selecÈ›ia dosarelor de înscriere va avea loc în data de: 05.05.2023
- proba scrisă È™i practică de calculator în data de: 08.05.2023 ora 10:00
- proba interviu în data de: 08.05.2023 ora 13:00
- depunere contestaÈ›ii în data de: 09.05.2023 de la ora 10:00 la ora 14:00
- soluționare contestații și rezultate finale: 09.05.2023
Se pot prezenta la următoarea etapă numai candidații declarați admiși la etapa precedentă.
Data limită până la care candidaÈ›ii vor depune actele pentru dosarul de concurs este data de 04.05.2023, ora 12:00 la sediul societății din Arad, B-dul Iuliu Maniu FN, locul unde se va desfășura È™i concursul.
InformaÈ›ii suplimentare: de luni până vineri, între orele 08:00 – 16:00, se pot obÈ›ine la numărul de telefonul 0257 - 281378, 281386, la Biroul resurse umane, sau pe adresa de email: resurseumane@reconsarad.ro.
DIRECTOR GENERAL,
Ing. Mehelean Gheorghe Nicolae