Recons recrutează personal pentru compartimentul achiziții

Recons recrutează personal pentru compartimentul achiziții

Recons recrutează personal pentru compartimentul achiziții

Sambata, 29 Aprilie, 2023 08:42 Redactia LOCALE Comentarii  Recomanda pe Facebook  Recomanda pe Twitter
Redactia LOCALE Comentarii  Recomanda pe Facebook Recomanda pe Twitter
Sambata, 29 Aprilie, 2023 08:42 Tiparire

S.C. Recons S.A. organizează concurs de recrutare a personalului în vederea ocupării unui post pe perioadă nedeterminată, din cadrul Compartimentului AchiziÈ›ii – al societății

 

 

Participarea la concurs:

         
Pentru a participa la concurs, candidatul trebuie să îndeplinească cumulativ următoarele condiÈ›ii:

 

  1. 1.      CondiÈ›ii generale:

 

  • să aibă cetățenia română, cetățenia a altor state membre ale Uniunii Europene sau  a statelor aparÈ›inând SpaÈ›iului Economic European, domiciliul sau rezidenÈ›a în România È™i capacitate deplină de exerciÈ›iu;

  • să cunoască limba română, scris È™i vorbit la un nivel adecvat îndeplinirii responsabilităților postului;


  • să fie apt din punct de vedere medical pentru îndeplinirea funcÈ›iei: starea de sănătate este atestată pe baza adeverinÈ›ei medicale eliberate de către medicul de familie sau unitățile sanitare abilitate;


  • să îndeplinească criteriile de studii È™i vechime sau alte condiÈ›ii specifice potrivit cerinÈ›elor postului scos la concurs.


  • să prezinte garanÈ›ii morale necesare exercitării atribuÈ›iilor avute în vedere ( să nu fi fost condamnat definitiv pentru săvârÈ™irea unei infracÈ›iuni contra umanității, contra statului ori contra autorității de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiÈ›iei, de fals ori a unor fapte de corupÈ›ie sau a unei infracÈ›iuni săvârÈ™ite cu intenÈ›ie, care  ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcÈ›iei, cu excepÈ›ia situaÈ›iei în care a intervenit reabilitarea.

 

2. Condiții de participare:

 

Pregătire de specialitate (condiții obligatorii):

 

Studii superioare în domeniul: economic, juridic sau ingineresc, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentul;

-  Vechime în muncă în domeniul achiziÈ›iilor publice, minim: 5 ani;

-   Curs în domeniul AchiziÈ›iilor Publice / utilizarea platformei SICAP;

- Cunoștințe de operare cu softuri specializate de contabilitate, SICAP, cunoștințe bune de operare Pc, Microsoft Office ( Word, Excel ), E-mail;

- Abilități de comunicare, conștiinciozitate și capacitate de sinteză;

- Gândire analitică, atenÈ›ie la detalii, atenÈ›ie distributivă abilități de comunicare verbale È™i  scrise, conÈ™tiinciozitate È™i capacitate de sinteză, bune abilități de negociere, analiză, organizare È™i planificare;

- CompetenÈ›e în aplicarea normelor procedurilor È™i tehnicilor de achiziÈ›ii publice;

- CunoÈ™tinÈ›e în ceea ce priveÈ™te principiile È™i tehnicile de achiziÈ›ii publice.

 

Condiții de dorit:

 

- Masterat în domeniul de activitate sau alt domeniu relevant pentru activitatea prestată;

- Studii postuniversitare în domeniul de activitate sau alt domeniu relevant pentru activitatea prestată;

- Cursuri de specialitate în domeniul de activitate sau alt domeniu relevant pentru activitatea prestată.

 

DOSARUL DE CONCURS  trebuie să conÈ›ină următoarele documente:

 

  1. Cerere de înscriere la concurs adresată conducerii societății;


  2. Copia actului de identitate al candidatului sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;


  3. Copie certificat naștere și căsătorie (dacă este cazul);


  4. Copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor È™i ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, copiile documentelor care atesta îndeplinirea condiÈ›iilor specifice ale postului;


  5. Copia carnetului de muncă, certificată pentru conformitate cu originalul, sau, după caz, o adeverință care sa ateste vechimea în muncă, în meserie È™i/sau în specialitatea studiilor, extras Revisal, È™i originalele pentru verificarea conformității;


  6. Curriculum Vitae, în format Europass, conform H.G. nr. 1.021 / 2004;


  7. Adeverință medicală în original, care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului, de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate;


    1. Adeverință de cazierul judiciar în original;


    2. DeclaraÈ›ie de consimțământ prin care candidatul este de acord cu utilizarea datelor sale în scopul procesului de recrutare È™i selecÈ›ie;


Actele prevăzute mai sus vor fi prezentate È™i în original în vederea verificării conformității copiilor cu acestea.

 

Formularele sunt disponibile pe pagina web a S.C. RECONS S.A. Arad  www.reconsarad.ro   

 

Dosarele de candidatură depuse incomplete sau după data limită de depunere a candidaturii, vor fi declarate invalide și nu vor fi supuse verificării eligibilității.

 

Depunerea dosarului pentru concurs reprezintă acordul dumneavoastră cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal în scopul implicării în procesul de recrutare È™i angajare. În cazul în care nu sunteÈ›i selectaÈ›i CV-ul dumneavoastră va rămâne în baza noastră de date pentru a vă putea contacta în eventualitatea unei alte oportunități de colaborare.

 

Concursul se va desfășura în cinci etape la sediul societății RECONS S.A. Arad, după cum urmează:

 

- selecÈ›ia dosarelor de înscriere va avea loc în data de:           05.05.2023


- proba scrisă È™i practică de calculator în data de:       08.05.2023 ora 10:00


- proba interviu în data de:                                           08.05.2023 ora 13:00


-
depunere contestaÈ›ii în data de:                   09.05.2023 de la ora 10:00 la ora 14:00


-
soluÈ›ionare contestaÈ›ii È™i rezultate finale:    09.05.2023

 

Se pot prezenta la următoarea etapă numai candidaÈ›ii declaraÈ›i admiÈ™i la etapa precedentă.     

 

Data limită până la care candidaÈ›ii vor depune actele pentru dosarul de concurs este data de 04.05.2023, ora  12:00 la sediul societății din Arad, B-dul Iuliu Maniu FN, locul unde se va  desfășura È™i concursul.

 

InformaÈ›ii suplimentare: de luni până vineri, între orele 08:00 – 16:00, se pot obÈ›ine  la numărul de telefonul 0257 - 281378, 281386,  la Biroul resurse umane, sau pe adresa de email: resurseumane@reconsarad.ro.

 

 

DIRECTOR GENERAL,

Ing. Mehelean Gheorghe Nicolae

S.C. Recons S.A. organizează concurs de recrutare a personalului în vederea ocupării unui post pe perioadă nedeterminată, din cadrul Compartimentului AchiziÈ›ii – al societății

 

 

Participarea la concurs:

         
Pentru a participa la concurs, candidatul trebuie să îndeplinească cumulativ următoarele condiÈ›ii:

 

  1. 1.      CondiÈ›ii generale:

 

  • să aibă cetățenia română, cetățenia a altor state membre ale Uniunii Europene sau  a statelor aparÈ›inând SpaÈ›iului Economic European, domiciliul sau rezidenÈ›a în România È™i capacitate deplină de exerciÈ›iu;

  • să cunoască limba română, scris È™i vorbit la un nivel adecvat îndeplinirii responsabilităților postului;


  • să fie apt din punct de vedere medical pentru îndeplinirea funcÈ›iei: starea de sănătate este atestată pe baza adeverinÈ›ei medicale eliberate de către medicul de familie sau unitățile sanitare abilitate;


  • să îndeplinească criteriile de studii È™i vechime sau alte condiÈ›ii specifice potrivit cerinÈ›elor postului scos la concurs.


  • să prezinte garanÈ›ii morale necesare exercitării atribuÈ›iilor avute în vedere ( să nu fi fost condamnat definitiv pentru săvârÈ™irea unei infracÈ›iuni contra umanității, contra statului ori contra autorității de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiÈ›iei, de fals ori a unor fapte de corupÈ›ie sau a unei infracÈ›iuni săvârÈ™ite cu intenÈ›ie, care  ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcÈ›iei, cu excepÈ›ia situaÈ›iei în care a intervenit reabilitarea.

 

2. Condiții de participare:

 

Pregătire de specialitate (condiții obligatorii):

 

Studii superioare în domeniul: economic, juridic sau ingineresc, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentul;

-  Vechime în muncă în domeniul achiziÈ›iilor publice, minim: 5 ani;

-   Curs în domeniul AchiziÈ›iilor Publice / utilizarea platformei SICAP;

- Cunoștințe de operare cu softuri specializate de contabilitate, SICAP, cunoștințe bune de operare Pc, Microsoft Office ( Word, Excel ), E-mail;

- Abilități de comunicare, conștiinciozitate și capacitate de sinteză;

- Gândire analitică, atenÈ›ie la detalii, atenÈ›ie distributivă abilități de comunicare verbale È™i  scrise, conÈ™tiinciozitate È™i capacitate de sinteză, bune abilități de negociere, analiză, organizare È™i planificare;

- CompetenÈ›e în aplicarea normelor procedurilor È™i tehnicilor de achiziÈ›ii publice;

- CunoÈ™tinÈ›e în ceea ce priveÈ™te principiile È™i tehnicile de achiziÈ›ii publice.

 

Condiții de dorit:

 

- Masterat în domeniul de activitate sau alt domeniu relevant pentru activitatea prestată;

- Studii postuniversitare în domeniul de activitate sau alt domeniu relevant pentru activitatea prestată;

- Cursuri de specialitate în domeniul de activitate sau alt domeniu relevant pentru activitatea prestată.

 

DOSARUL DE CONCURS  trebuie să conÈ›ină următoarele documente:

 

  1. Cerere de înscriere la concurs adresată conducerii societății;


  2. Copia actului de identitate al candidatului sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;


  3. Copie certificat naștere și căsătorie (dacă este cazul);


  4. Copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor È™i ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, copiile documentelor care atesta îndeplinirea condiÈ›iilor specifice ale postului;


  5. Copia carnetului de muncă, certificată pentru conformitate cu originalul, sau, după caz, o adeverință care sa ateste vechimea în muncă, în meserie È™i/sau în specialitatea studiilor, extras Revisal, È™i originalele pentru verificarea conformității;


  6. Curriculum Vitae, în format Europass, conform H.G. nr. 1.021 / 2004;


  7. Adeverință medicală în original, care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului, de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate;


    1. Adeverință de cazierul judiciar în original;


    2. DeclaraÈ›ie de consimțământ prin care candidatul este de acord cu utilizarea datelor sale în scopul procesului de recrutare È™i selecÈ›ie;


Actele prevăzute mai sus vor fi prezentate È™i în original în vederea verificării conformității copiilor cu acestea.

 

Formularele sunt disponibile pe pagina web a S.C. RECONS S.A. Arad  www.reconsarad.ro   

 

Dosarele de candidatură depuse incomplete sau după data limită de depunere a candidaturii, vor fi declarate invalide și nu vor fi supuse verificării eligibilității.

 

Depunerea dosarului pentru concurs reprezintă acordul dumneavoastră cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal în scopul implicării în procesul de recrutare È™i angajare. În cazul în care nu sunteÈ›i selectaÈ›i CV-ul dumneavoastră va rămâne în baza noastră de date pentru a vă putea contacta în eventualitatea unei alte oportunități de colaborare.

 

Concursul se va desfășura în cinci etape la sediul societății RECONS S.A. Arad, după cum urmează:

 

- selecÈ›ia dosarelor de înscriere va avea loc în data de:           05.05.2023


- proba scrisă È™i practică de calculator în data de:       08.05.2023 ora 10:00


- proba interviu în data de:                                           08.05.2023 ora 13:00


-
depunere contestaÈ›ii în data de:                   09.05.2023 de la ora 10:00 la ora 14:00


-
soluÈ›ionare contestaÈ›ii È™i rezultate finale:    09.05.2023

 

Se pot prezenta la următoarea etapă numai candidaÈ›ii declaraÈ›i admiÈ™i la etapa precedentă.     

 

Data limită până la care candidaÈ›ii vor depune actele pentru dosarul de concurs este data de 04.05.2023, ora  12:00 la sediul societății din Arad, B-dul Iuliu Maniu FN, locul unde se va  desfășura È™i concursul.

 

InformaÈ›ii suplimentare: de luni până vineri, între orele 08:00 – 16:00, se pot obÈ›ine  la numărul de telefonul 0257 - 281378, 281386,  la Biroul resurse umane, sau pe adresa de email: resurseumane@reconsarad.ro.

 

 

DIRECTOR GENERAL,

Ing. Mehelean Gheorghe Nicolae

Stiri asemanatoare

Percheziții domiciliare la 22 de adrese din județul Arad ale mai multor suspecți de trafic de droguri. Șapte persoane au fost reținute

Marti, 27 Mai, 2025 09:38

Percheziții domiciliare la 22 de adrese din județul Arad ale mai multor suspecți de trafic de droguri. Șapte persoane au fost reținute

Luni, 26 mai 2025, poliÈ›iÈ™tii Serviciului de Combatere a Criminalităţii Organizate Arad, împreună cu procurorii DirecÈ›iei de Investigare a InfracÈ›iunilor de Criminalitate Organizată ...

Un șofer de 18 ani a omorât doi oameni care mergeau pe lângă șosea

Sambata, 04 Ianuarie, 2025 08:20

Un șofer de 18 ani a omorât doi oameni care mergeau pe lângă șosea

Un tragic accident rutier care s-a soldat cu moartea a doi oameni s-a petrecut vineri seara în comuna doljeană Ostroveni, sat LiÈ™teava.   La faÈ›a locului, pe DN 55, poliÈ›iÈ™ti di ...

Ultimele zile ale lui 2024 la UVVG au fost dedicate Galei Premiilor Academice

Sambata, 04 Ianuarie, 2025 12:41

Ultimele zile ale lui 2024 la UVVG au fost dedicate Galei Premiilor Academice

Universitatea de Vest "Vasile Goldiș" din Arad a organizat seara trecută Gala Premiilor Academice UVVG, un eveniment dedicat recunoașterii meritelor și a efortului depus de membrii marii fami ...

Mașină în flăcări în Micălaca

Vineri, 03 Ianuarie, 2025 18:49

Mașină în flăcări în Micălaca

DetaÈ™amentul Arad a intervenit astăzi (3 ianuarie), în cartierul Micălaca, zona 300 pentru stingerea unui incendiu ce se manifesta la un autoturism.   La sosirea echipajului de in ...

Deși suntem în spațiul Schengen, MAI a început controalele aleatorii în zona de frontieră din a treia zi de liberă trecere

Sambata, 04 Ianuarie, 2025 16:54

Deși suntem în spațiul Schengen, MAI a început controalele aleatorii în zona de frontieră din a treia zi de liberă trecere

Miercuri dimineaÈ›a, Ministerul Afacerilor Interne, prin structurile sale, respectiv PoliÈ›ia Română, PoliÈ›ia de Frontieră È™i Jandarmeria Română, a derulat controale în pro ...

Pericol de explozie pe calea ferată. Circulația feroviară întreruptă timp de aproape 6 ore

Sambata, 04 Ianuarie, 2025 08:47

Pericol de explozie pe calea ferată. Circulația feroviară întreruptă timp de aproape 6 ore

Compania NaÅ£ională de Căi Ferate “CFR” SA informează că, vineri, începând cu ora 15:38, traficul feroviar a fost întrerupt în zona HM AlbeÈ™ti Târna ...

România închide anul 2024 cu peste 200 de kilometri noi de autostradă și drum expres

Joi, 02 Ianuarie, 2025 10:56

România închide anul 2024 cu peste 200 de kilometri noi de autostradă și drum expres

În total, România a închis anul 2024 cu aproape 201 de kilometri noi de autostradă È™i drum expres, dintre care, cei mai mulÈ›i – 102 km, pe Autostrada Moldovei A7. ...

Sărbătorim dragostea la Arad!

Luni, 12 Februarie, 2024 17:02

Sărbătorim dragostea la Arad!

Miercuri, 14 februarie invităm toate cuplurile de îndrăgostiÈ›i să se căsătorească pentru o zi pe Platoul Administrativ, într-un cadru festiv.  La kilometrul 0 al oraÈ™ulu ...

Câte zile libere și minivacanțe vor avea românii în 2025! Calendarul complet

Vineri, 03 Ianuarie, 2025 16:09

Câte zile libere și minivacanțe vor avea românii în 2025! Calendarul complet

În 2025, angajaÈ›ii din România vor beneficia de 17 zile libere legale, dintre care 13 vor cădea în timpul săptămânii È™i 4 vor fi în weekend. Un aspect remarcabi ...

Încă o mașină a luat foc în Arad în urma unui scurtcircuit electric

Miercuri, 05 Iunie, 2024 15:48

Încă o mașină a luat foc în Arad în urma unui scurtcircuit electric

În această după-amiază (5 iunie), în jurul orei 15:00, pompierii militari arădeni au fost solicitaÈ›i să intervină pentru localizarea È™i lichidarea unui incendiu izbucnit la un ...

Studenții au reducere pe tren din 1 ianuarie 2025 doar în anumite condiții. Anunțul făcut de CFR Călători

Vineri, 03 Ianuarie, 2025 09:26

Studenții au reducere pe tren din 1 ianuarie 2025 doar în anumite condiții. Anunțul făcut de CFR Călători

Prin art. XXIX alin. (1) al OrdonanÈ›ei de Urgență nr. 156 din 30 decembrie 2024 publicată în Monitorul Oficial nr. 1334 din 31 decembrie 2024, în anul 2025, prin derogare de la pr ...

Nu parca în zonă, trece un mastodont – vezi traseul!

Miercuri, 16 Octombrie, 2024 11:15

Nu parca în zonă, trece un mastodont – vezi traseul!

În intervalul 17 octombrie (ora 16.00) - 18 octombrie (ora 8.00),  străzile Păstorului, Lipovei È™i Prutului vor fi tranzitate de câteva transporturi agabaritice constând ...

Accident cu două victime încarcerate între Dezna și Buhani

Miercuri, 16 Octombrie, 2024 10:56

Accident cu două victime încarcerate între Dezna și Buhani

Azi dimineață (16 octombrie), în jurul orei Ora 09.30 o maÈ™ină s-a răsturnat între Dezna È™i Buhani.   În urma accidentului au rezultat 2 victime incarcerate conÈ™ti ...

Curătenia de toamnă – programul de colectare a biodeșeurilor voluminoase

Marti, 15 Octombrie, 2024 10:49

Curătenia de toamnă – programul de colectare a biodeșeurilor voluminoase

Începând cu această săptămână, în municipiul Arad se desfășoară programul de colectare gratuită a biodeÈ™eurilor provenite din grădini È™i parcuri È™i a deÈ™euril ...



Acest site foloseÅŸte cookies pentru a imbunatati experienta ta de navigare. Pentru mai multe detalii referitoare la cum folosim datele tale si la drepturile tale te invitam sa citesti: Politica de cookies sau/si Politica de Confidentialitate si apoi sa confirmi acordul tau.