S.C.Recons S.A. organizează concurs de recrutare a personalului în vederea ocupării unui post din cadrul compartimentului achiziții.
Participarea la concurs:
Pentru a participa la concurs, candidatul trebuie să îndeplinească cumulativ următoarele condiții:
1. Condiții generale:
- să aibă cetăţenia română, cetăţenia a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparţinând Spaţiului Economic European domiciliul sau rezidența în România și capacitatea deplină de exercițiu;
- să cunoască limba română, scris şi vorbit la un nivel adecvat îndeplinirii responsabilităților postului;
- să fie apt din punct de vedere medical pentru îndeplinirea funcției: starea de sănătate este atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de către medicul de familie sau unităţile sanitare abilitate;
- să îndeplinească criteriile de studii şi vechime sau alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs.
- să prezinte garanții morale necesare exercitării atribuțiilor avute în vedere ( să nu fi fost condamnat definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciu, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea.
2. Condiții de participare:
Pregătire de specialitate ( condiții obligatorii ):
- Studii superioare în domeniul: economic, juridic, sau ingineresc, de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentul;
- Vechime în specialitatea studiilor, minim 1 an;
- Curs Achiziții publice, care se dovedește prin acte specifice, constituie avantaj;
- Cunoștințe de operare cu softuri specializate de contabilitate, cunoștințe operare Pc, Microsoft Office Word, Excel, E-mail;
- Abilități de comunicare, conștiinciozitate și capacitate de sinteză;
- Experiență similară în achiziții publice;
- Gândire analitică, atenție la detalii, atenție distributivă abilități de comunicare verbale și scrise, conștiinciozitate și capacitate de sinteză bune abilități de negociere, analiză, organizare și planificare;
- Competențe în aplicarea normelor, procedurilor și tehnicilor de achiziții publice;
- Cunoștințe în ceea ce privește principiile și tehnicile de achiziții publice;
Condiții de dorit:
- Masterat în domeniul de activitate sau alt domeniu relevant pentru activitatea prestată;
- Studii Postuniversitare în domeniul de activitate sau alt domeniu relevant pentru activitatea prestată;
- Cursuri de specialitate în domeniul de activitate sau alt domeniu relevant pentru activitatea prestată;
DOSARUL DE CONCURS trebuie să conțină următoarele documente:
a. cerere de înscriere la concurs adresată conducerii societății;
- copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
- copie certificat naștere și căsătorie ( dacă este cazul );
- copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului;
- carnetul de muncă sau, după caz, adeverință care atestă vechimea în muncă, în meseria și/sau în specialitatea studiilor, în copie:
- curriculum vitae, model European, conf. H.G. nr. 1.021/2004;
- adeverinţă medicală în original, care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate;
- cazier judiciar sau o declaraţie pe proprie răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcția pentru care candidează;
- declarație de consimțământ prin care candidatul este de acord cu utilizarea datelor sale în scopul procesului de recrutare și selecție;
Actele prevăzute la lit. b).—e).vor fi prezentate și în original în vederea verificării conformității copiilor cu acestea;
Formularele sunt disponibile pe pagina web a S.C. RECONS S.A. Arad www.reconsarad.ro
Dosarele de candidatură depuse incomplete sau după data limită de depunere a candidaturii, vor fi declarate invalide și nu vor fi supuse verificării eligibilității.
Depunerea CV-ului reprezintă acordul dvs. cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal în scopul implicării în procesul de recrutare și angajare. În cazul în care nu sunteți selectați, CV-ul dvs. va rămâne în baza noastră de date pentru a vă putea contacta în eventualitatea unei alte oportunități de colaborare.
Concursul se va desfășura în cinci etape la sediul societății RECONS S.A. Arad, după cum urmează:
- selecția dosarelor de înscriere va avea loc în data de: 21.04.2023
- proba scrisă și practică de calculator în data de: 25.04.2023 ora 10:00
- proba interviu în data de: 25.04.2023 ora 13:00
- depunere contestații în data de: 26.04.2023 de la ora 10:00 la ora 14:00
- soluționare contestații și rezultate finale: 26.04.2023
Se pot prezenta la următoarea etapă numai candidații declarați admiși la etapa precedentă.
Data limită până la care candidații vor depune actele pentru dosarul de concurs este data de 20.04.2023, ora 15:00 la sediul societății din Arad, B-dul Iuliu Maniu FN, locul unde se va desfășura și concursul.
Informații suplimentare: de luni până vineri, între orele 08:00 – 16:00, se pot obține la numărul de telefonul 0257- 281378, 281386, la Biroul resurse umane, sau pe adresa de email: resurseumane@reconsarad.ro.

S.C.Recons S.A. organizează concurs de recrutare a personalului în vederea ocupării unui post din cadrul compartimentului achiziții.
Participarea la concurs:
Pentru a participa la concurs, candidatul trebuie să îndeplinească cumulativ următoarele condiții:
1. Condiții generale:
- să aibă cetăţenia română, cetăţenia a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparţinând Spaţiului Economic European domiciliul sau rezidența în România și capacitatea deplină de exercițiu;
- să cunoască limba română, scris şi vorbit la un nivel adecvat îndeplinirii responsabilităților postului;
- să fie apt din punct de vedere medical pentru îndeplinirea funcției: starea de sănătate este atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de către medicul de familie sau unităţile sanitare abilitate;
- să îndeplinească criteriile de studii şi vechime sau alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs.
- să prezinte garanții morale necesare exercitării atribuțiilor avute în vedere ( să nu fi fost condamnat definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciu, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea.
2. Condiții de participare:
Pregătire de specialitate ( condiții obligatorii ):
- Studii superioare în domeniul: economic, juridic, sau ingineresc, de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentul;
- Vechime în specialitatea studiilor, minim 1 an;
- Curs Achiziții publice, care se dovedește prin acte specifice, constituie avantaj;
- Cunoștințe de operare cu softuri specializate de contabilitate, cunoștințe operare Pc, Microsoft Office Word, Excel, E-mail;
- Abilități de comunicare, conștiinciozitate și capacitate de sinteză;
- Experiență similară în achiziții publice;
- Gândire analitică, atenție la detalii, atenție distributivă abilități de comunicare verbale și scrise, conștiinciozitate și capacitate de sinteză bune abilități de negociere, analiză, organizare și planificare;
- Competențe în aplicarea normelor, procedurilor și tehnicilor de achiziții publice;
- Cunoștințe în ceea ce privește principiile și tehnicile de achiziții publice;
Condiții de dorit:
- Masterat în domeniul de activitate sau alt domeniu relevant pentru activitatea prestată;
- Studii Postuniversitare în domeniul de activitate sau alt domeniu relevant pentru activitatea prestată;
- Cursuri de specialitate în domeniul de activitate sau alt domeniu relevant pentru activitatea prestată;
DOSARUL DE CONCURS trebuie să conțină următoarele documente:
a. cerere de înscriere la concurs adresată conducerii societății;
- copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
- copie certificat naștere și căsătorie ( dacă este cazul );
- copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului;
- carnetul de muncă sau, după caz, adeverință care atestă vechimea în muncă, în meseria și/sau în specialitatea studiilor, în copie:
- curriculum vitae, model European, conf. H.G. nr. 1.021/2004;
- adeverinţă medicală în original, care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate;
- cazier judiciar sau o declaraţie pe proprie răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcția pentru care candidează;
- declarație de consimțământ prin care candidatul este de acord cu utilizarea datelor sale în scopul procesului de recrutare și selecție;
Actele prevăzute la lit. b).—e).vor fi prezentate și în original în vederea verificării conformității copiilor cu acestea;
Formularele sunt disponibile pe pagina web a S.C. RECONS S.A. Arad www.reconsarad.ro
Dosarele de candidatură depuse incomplete sau după data limită de depunere a candidaturii, vor fi declarate invalide și nu vor fi supuse verificării eligibilității.
Depunerea CV-ului reprezintă acordul dvs. cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal în scopul implicării în procesul de recrutare și angajare. În cazul în care nu sunteți selectați, CV-ul dvs. va rămâne în baza noastră de date pentru a vă putea contacta în eventualitatea unei alte oportunități de colaborare.
Concursul se va desfășura în cinci etape la sediul societății RECONS S.A. Arad, după cum urmează:
- selecția dosarelor de înscriere va avea loc în data de: 21.04.2023
- proba scrisă și practică de calculator în data de: 25.04.2023 ora 10:00
- proba interviu în data de: 25.04.2023 ora 13:00
- depunere contestații în data de: 26.04.2023 de la ora 10:00 la ora 14:00
- soluționare contestații și rezultate finale: 26.04.2023
Se pot prezenta la următoarea etapă numai candidații declarați admiși la etapa precedentă.
Data limită până la care candidații vor depune actele pentru dosarul de concurs este data de 20.04.2023, ora 15:00 la sediul societății din Arad, B-dul Iuliu Maniu FN, locul unde se va desfășura și concursul.
Informații suplimentare: de luni până vineri, între orele 08:00 – 16:00, se pot obține la numărul de telefonul 0257- 281378, 281386, la Biroul resurse umane, sau pe adresa de email: resurseumane@reconsarad.ro.