S.C.Recons S.A. organizează concurs de recrutare a personalului în vederea ocupării unui post din cadrul compartimentului achiziÈ›ii.
Participarea la concurs:
Pentru a participa la concurs, candidatul trebuie să îndeplinească cumulativ următoarele condiÈ›ii:
1. Condiții generale:
- să aibă cetăţenia română, cetăţenia a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparÅ£inând SpaÅ£iului Economic European domiciliul sau rezidenÈ›a în România È™i capacitatea deplină de exerciÈ›iu;
- să cunoască limba română, scris ÅŸi vorbit la un nivel adecvat îndeplinirii responsabilităților postului;
- să fie apt din punct de vedere medical pentru îndeplinirea funcÈ›iei: starea de sănătate este atestată pe baza adeverinÅ£ei medicale eliberate de către medicul de familie sau unităţile sanitare abilitate;
- să îndeplinească criteriile de studii ÅŸi vechime sau alte condiÅ£ii specifice potrivit cerinÅ£elor postului scos la concurs.
- să prezinte garanÈ›ii morale necesare exercitării atribuÈ›iilor avute în vedere ( să nu fi fost condamnat definitiv pentru săvârÅŸirea unei infracÅ£iuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciu, care împiedică înfăptuirea justiÅ£iei, de fals ori a unor fapte de corupÅ£ie sau a unei infracÅ£iuni săvârÅŸite cu intenÅ£ie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcÅ£iei, cu excepÅ£ia situaÅ£iei în care a intervenit reabilitarea.
2. Condiții de participare:
Pregătire de specialitate ( condiții obligatorii ):
- Studii superioare în domeniul: economic, juridic, sau ingineresc, de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentul;
- Vechime în specialitatea studiilor, minim 1 an;
- Curs Achiziții publice, care se dovedește prin acte specifice, constituie avantaj;
- Cunoștințe de operare cu softuri specializate de contabilitate, cunoștințe operare Pc, Microsoft Office Word, Excel, E-mail;
- Abilități de comunicare, conștiinciozitate și capacitate de sinteză;
- Experiență similară în achiziÈ›ii publice;
- Gândire analitică, atenÈ›ie la detalii, atenÈ›ie distributivă abilități de comunicare verbale È™i scrise, conÈ™tiinciozitate È™i capacitate de sinteză bune abilități de negociere, analiză, organizare È™i planificare;
- CompetenÈ›e în aplicarea normelor, procedurilor È™i tehnicilor de achiziÈ›ii publice;
- CunoÈ™tinÈ›e în ceea ce priveÈ™te principiile È™i tehnicile de achiziÈ›ii publice;
Condiții de dorit:
- Masterat în domeniul de activitate sau alt domeniu relevant pentru activitatea prestată;
- Studii Postuniversitare în domeniul de activitate sau alt domeniu relevant pentru activitatea prestată;
- Cursuri de specialitate în domeniul de activitate sau alt domeniu relevant pentru activitatea prestată;
DOSARUL DE CONCURS trebuie să conțină următoarele documente:
a. cerere de înscriere la concurs adresată conducerii societății;
- copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
- copie certificat naștere și căsătorie ( dacă este cazul );
- copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor ÅŸi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiÅ£iilor specifice ale postului;
- carnetul de muncă sau, după caz, adeverință care atestă vechimea în muncă, în meseria È™i/sau în specialitatea studiilor, în copie:
- curriculum vitae, model European, conf. H.G. nr. 1.021/2004;
- adeverinţă medicală în original, care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate;
- cazier judiciar sau o declaraţie pe proprie răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcția pentru care candidează;
- declaraÈ›ie de consimțământ prin care candidatul este de acord cu utilizarea datelor sale în scopul procesului de recrutare È™i selecÈ›ie;
Actele prevăzute la lit. b).—e).vor fi prezentate È™i în original în vederea verificării conformității copiilor cu acestea;
Formularele sunt disponibile pe pagina web a S.C. RECONS S.A. Arad www.reconsarad.ro
Dosarele de candidatură depuse incomplete sau după data limită de depunere a candidaturii, vor fi declarate invalide și nu vor fi supuse verificării eligibilității.
Depunerea CV-ului reprezintă acordul dvs. cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal în scopul implicării în procesul de recrutare È™i angajare. În cazul în care nu sunteÈ›i selectaÈ›i, CV-ul dvs. va rămâne în baza noastră de date pentru a vă putea contacta în eventualitatea unei alte oportunități de colaborare.
Concursul se va desfășura în cinci etape la sediul societății RECONS S.A. Arad, după cum urmează:
- selecÈ›ia dosarelor de înscriere va avea loc în data de: 21.04.2023
- proba scrisă È™i practică de calculator în data de: 25.04.2023 ora 10:00
- proba interviu în data de: 25.04.2023 ora 13:00
- depunere contestaÈ›ii în data de: 26.04.2023 de la ora 10:00 la ora 14:00
- soluționare contestații și rezultate finale: 26.04.2023
Se pot prezenta la următoarea etapă numai candidații declarați admiși la etapa precedentă.
Data limită până la care candidaÈ›ii vor depune actele pentru dosarul de concurs este data de 20.04.2023, ora 15:00 la sediul societății din Arad, B-dul Iuliu Maniu FN, locul unde se va desfășura È™i concursul.
InformaÈ›ii suplimentare: de luni până vineri, între orele 08:00 – 16:00, se pot obÈ›ine la numărul de telefonul 0257- 281378, 281386, la Biroul resurse umane, sau pe adresa de email: resurseumane@reconsarad.ro.

S.C.Recons S.A. organizează concurs de recrutare a personalului în vederea ocupării unui post din cadrul compartimentului achiziÈ›ii.
Participarea la concurs:
Pentru a participa la concurs, candidatul trebuie să îndeplinească cumulativ următoarele condiÈ›ii:
1. Condiții generale:
- să aibă cetăţenia română, cetăţenia a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparÅ£inând SpaÅ£iului Economic European domiciliul sau rezidenÈ›a în România È™i capacitatea deplină de exerciÈ›iu;
- să cunoască limba română, scris ÅŸi vorbit la un nivel adecvat îndeplinirii responsabilităților postului;
- să fie apt din punct de vedere medical pentru îndeplinirea funcÈ›iei: starea de sănătate este atestată pe baza adeverinÅ£ei medicale eliberate de către medicul de familie sau unităţile sanitare abilitate;
- să îndeplinească criteriile de studii ÅŸi vechime sau alte condiÅ£ii specifice potrivit cerinÅ£elor postului scos la concurs.
- să prezinte garanÈ›ii morale necesare exercitării atribuÈ›iilor avute în vedere ( să nu fi fost condamnat definitiv pentru săvârÅŸirea unei infracÅ£iuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciu, care împiedică înfăptuirea justiÅ£iei, de fals ori a unor fapte de corupÅ£ie sau a unei infracÅ£iuni săvârÅŸite cu intenÅ£ie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcÅ£iei, cu excepÅ£ia situaÅ£iei în care a intervenit reabilitarea.
2. Condiții de participare:
Pregătire de specialitate ( condiții obligatorii ):
- Studii superioare în domeniul: economic, juridic, sau ingineresc, de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentul;
- Vechime în specialitatea studiilor, minim 1 an;
- Curs Achiziții publice, care se dovedește prin acte specifice, constituie avantaj;
- Cunoștințe de operare cu softuri specializate de contabilitate, cunoștințe operare Pc, Microsoft Office Word, Excel, E-mail;
- Abilități de comunicare, conștiinciozitate și capacitate de sinteză;
- Experiență similară în achiziÈ›ii publice;
- Gândire analitică, atenÈ›ie la detalii, atenÈ›ie distributivă abilități de comunicare verbale È™i scrise, conÈ™tiinciozitate È™i capacitate de sinteză bune abilități de negociere, analiză, organizare È™i planificare;
- CompetenÈ›e în aplicarea normelor, procedurilor È™i tehnicilor de achiziÈ›ii publice;
- CunoÈ™tinÈ›e în ceea ce priveÈ™te principiile È™i tehnicile de achiziÈ›ii publice;
Condiții de dorit:
- Masterat în domeniul de activitate sau alt domeniu relevant pentru activitatea prestată;
- Studii Postuniversitare în domeniul de activitate sau alt domeniu relevant pentru activitatea prestată;
- Cursuri de specialitate în domeniul de activitate sau alt domeniu relevant pentru activitatea prestată;
DOSARUL DE CONCURS trebuie să conțină următoarele documente:
a. cerere de înscriere la concurs adresată conducerii societății;
- copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
- copie certificat naștere și căsătorie ( dacă este cazul );
- copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor ÅŸi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiÅ£iilor specifice ale postului;
- carnetul de muncă sau, după caz, adeverință care atestă vechimea în muncă, în meseria È™i/sau în specialitatea studiilor, în copie:
- curriculum vitae, model European, conf. H.G. nr. 1.021/2004;
- adeverinţă medicală în original, care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate;
- cazier judiciar sau o declaraţie pe proprie răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcția pentru care candidează;
- declaraÈ›ie de consimțământ prin care candidatul este de acord cu utilizarea datelor sale în scopul procesului de recrutare È™i selecÈ›ie;
Actele prevăzute la lit. b).—e).vor fi prezentate È™i în original în vederea verificării conformității copiilor cu acestea;
Formularele sunt disponibile pe pagina web a S.C. RECONS S.A. Arad www.reconsarad.ro
Dosarele de candidatură depuse incomplete sau după data limită de depunere a candidaturii, vor fi declarate invalide și nu vor fi supuse verificării eligibilității.
Depunerea CV-ului reprezintă acordul dvs. cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal în scopul implicării în procesul de recrutare È™i angajare. În cazul în care nu sunteÈ›i selectaÈ›i, CV-ul dvs. va rămâne în baza noastră de date pentru a vă putea contacta în eventualitatea unei alte oportunități de colaborare.
Concursul se va desfășura în cinci etape la sediul societății RECONS S.A. Arad, după cum urmează:
- selecÈ›ia dosarelor de înscriere va avea loc în data de: 21.04.2023
- proba scrisă È™i practică de calculator în data de: 25.04.2023 ora 10:00
- proba interviu în data de: 25.04.2023 ora 13:00
- depunere contestaÈ›ii în data de: 26.04.2023 de la ora 10:00 la ora 14:00
- soluționare contestații și rezultate finale: 26.04.2023
Se pot prezenta la următoarea etapă numai candidații declarați admiși la etapa precedentă.
Data limită până la care candidaÈ›ii vor depune actele pentru dosarul de concurs este data de 20.04.2023, ora 15:00 la sediul societății din Arad, B-dul Iuliu Maniu FN, locul unde se va desfășura È™i concursul.
InformaÈ›ii suplimentare: de luni până vineri, între orele 08:00 – 16:00, se pot obÈ›ine la numărul de telefonul 0257- 281378, 281386, la Biroul resurse umane, sau pe adresa de email: resurseumane@reconsarad.ro.