În urmă cu câteva zile, o timişoreancă a avut neplăcuta surpriză să cumpere, de la un magazin Kaufland din Timişoara, mai multe pungi de făină. AFLĂ ce a găsit femeia în aceste pungi !
În punga de făină bio marca „Băneasa”, femeia a găsit şi un supliment surpriză : în punga desfăcută colcăiau… viermi ! Femeia a deschis şi a doua pungă... la fel. Supărată, pe bună dreptate, timişoreanca a sunat la Oficiul Judeţean pentru Protecţia Consumatorului, potrivit renaşterea.ro.
„Nu voiam banii înapoi, nici nu mai aveam bonul de cumpărături. Doream doar să atrag atenţia că există în magazine un produs neconform. I-am explicat doamnei, însă mi-a spus că trebuie să mă deplasez până acolo şi să fac o sesizare. Degeaba am insitat spunând că vreau doar să le atrag atenţia, să facă ceva pentru a se retrage produsul. Am 79 de ani, nu îmi mai permit să mă deplasez atât de uşor”, a precizat femeia.
Kaufland România a reacţionat prompt şi a dispus retragerea din toate magazinele sale din Timişoara a sortimentului de făină respectiv, venind totodată şi cu următoarele precizări:
„Am sesizat furnizorul produsului cu privire la această situaţie, solicitând explicaţii şi verificări. Între timp, din proprie iniţiativă, am retras de la raft produsele Făină bio Băneasa din magazinele din Timişoara şi am demarat suplimentar proceduri de verificare.
Subliniem că produsele au fost însoţite de declaraţie de conformitate, potrivit procedurilor în vigoare, prin care furnizorul atestă că articolele corespund tuturor standardelor şi sunt bune pentru comercializare. Suntem în legătură cu acesta pentru explicaţii.
Vă asigurăm că suntem foarte stricţi cu privire la calitatea produselor care ne sunt furnizate şi toleranţa noastră este zero în raport cu respectarea procedurilor.
Luăm foarte în serios sesizările clienţilor noştri şi vă asigurăm de întreaga disponibilitate, corectitudine şi transparenţă în remedierea promptă a oricărei neplăceri. Suntem la dispoziţia clienţilor în fiecare zi la Biroul de Informaţii din magazin sau la numărul de telefon gratuit 0800.080.888, de luni până vineri, în intervalul orar 9 -18″.
Contactați de redacția Ghidul Aradean, pentru a ne confirma sau infirma daca la Arad au existat astfel de probleme, reprezentanții Kaufland Arad nu au dat niciun răspuns până la această oră.
În urmă cu câteva zile, o timişoreancă a avut neplăcuta surpriză să cumpere, de la un magazin Kaufland din Timişoara, mai multe pungi de făină. AFLĂ ce a găsit femeia în aceste pungi !
În punga de făină bio marca „Băneasa”, femeia a găsit şi un supliment surpriză : în punga desfăcută colcăiau… viermi ! Femeia a deschis şi a doua pungă... la fel. Supărată, pe bună dreptate, timişoreanca a sunat la Oficiul Judeţean pentru Protecţia Consumatorului, potrivit renaşterea.ro.
„Nu voiam banii înapoi, nici nu mai aveam bonul de cumpărături. Doream doar să atrag atenţia că există în magazine un produs neconform. I-am explicat doamnei, însă mi-a spus că trebuie să mă deplasez până acolo şi să fac o sesizare. Degeaba am insitat spunând că vreau doar să le atrag atenţia, să facă ceva pentru a se retrage produsul. Am 79 de ani, nu îmi mai permit să mă deplasez atât de uşor”, a precizat femeia.
Kaufland România a reacţionat prompt şi a dispus retragerea din toate magazinele sale din Timişoara a sortimentului de făină respectiv, venind totodată şi cu următoarele precizări:
„Am sesizat furnizorul produsului cu privire la această situaţie, solicitând explicaţii şi verificări. Între timp, din proprie iniţiativă, am retras de la raft produsele Făină bio Băneasa din magazinele din Timişoara şi am demarat suplimentar proceduri de verificare.
Subliniem că produsele au fost însoţite de declaraţie de conformitate, potrivit procedurilor în vigoare, prin care furnizorul atestă că articolele corespund tuturor standardelor şi sunt bune pentru comercializare. Suntem în legătură cu acesta pentru explicaţii.
Vă asigurăm că suntem foarte stricţi cu privire la calitatea produselor care ne sunt furnizate şi toleranţa noastră este zero în raport cu respectarea procedurilor.
Luăm foarte în serios sesizările clienţilor noştri şi vă asigurăm de întreaga disponibilitate, corectitudine şi transparenţă în remedierea promptă a oricărei neplăceri. Suntem la dispoziţia clienţilor în fiecare zi la Biroul de Informaţii din magazin sau la numărul de telefon gratuit 0800.080.888, de luni până vineri, în intervalul orar 9 -18″.
Contactați de redacția Ghidul Aradean, pentru a ne confirma sau infirma daca la Arad au existat astfel de probleme, reprezentanții Kaufland Arad nu au dat niciun răspuns până la această oră.