IKEA România a raportat pentru anul fiscal 2023 o creştere a vânzărilor de 14,1% comparativ cu anul precedent, înregistrând afaceri de peste 1,2 miliarde de lei, la mai mult de 22 de milioane de produse vândute în toate unităţile.
Pe segmentul online, în perioada 1 septembrie 2022 – 31 august 2023, vânzările s-au majorat cu 6% faţă de anul fiscal 2022, confirmând tendinţa în creştere a consumatorilor pentru achiziţiile online. Totodată, 2023 a marcat deschiderea magazinului din Timişoara care a cotribuit semnificativ la îmbunătăţirea performanţei rezultatelor obţinute, spun oficialii IKEA.
Produsele de mobilier rămân în topul preferinţelor clienţilor, raportul dintre vânzările de mobilier şi cele de accesorii fiind de 64% pentru mobilă şi 36% pentru accesorii. În anul fiscal 2023, magazinele IKEA au înregistrat 5 milioane de vizitatori, în timp ce platforma online a marcat 27 de milioane de vizite şi peste 381.000 de comenzi online.
Ca rulaj pe o singură companie, IKEA este cel mai mare retailer de pe plan local. Pe lângă magazine, retailerul are şi şase puncte de ridicare a comenzilor în ţară şi magazinul online. IKEA a adoptat în România politica paşilor mărunţi de expansiune, compania fiind în continuă căutare de locuri, dar şi de formate pentru a le aduce în România
Sursa: produsinardeal.ro
IKEA România a raportat pentru anul fiscal 2023 o creştere a vânzărilor de 14,1% comparativ cu anul precedent, înregistrând afaceri de peste 1,2 miliarde de lei, la mai mult de 22 de milioane de produse vândute în toate unităţile.
Pe segmentul online, în perioada 1 septembrie 2022 – 31 august 2023, vânzările s-au majorat cu 6% faţă de anul fiscal 2022, confirmând tendinţa în creştere a consumatorilor pentru achiziţiile online. Totodată, 2023 a marcat deschiderea magazinului din Timişoara care a cotribuit semnificativ la îmbunătăţirea performanţei rezultatelor obţinute, spun oficialii IKEA.
Produsele de mobilier rămân în topul preferinţelor clienţilor, raportul dintre vânzările de mobilier şi cele de accesorii fiind de 64% pentru mobilă şi 36% pentru accesorii. În anul fiscal 2023, magazinele IKEA au înregistrat 5 milioane de vizitatori, în timp ce platforma online a marcat 27 de milioane de vizite şi peste 381.000 de comenzi online.
Ca rulaj pe o singură companie, IKEA este cel mai mare retailer de pe plan local. Pe lângă magazine, retailerul are şi şase puncte de ridicare a comenzilor în ţară şi magazinul online. IKEA a adoptat în România politica paşilor mărunţi de expansiune, compania fiind în continuă căutare de locuri, dar şi de formate pentru a le aduce în România
Sursa: produsinardeal.ro