Pe sectorul Sud (51,19 km), parte din Autostrada de Centură București (A0), cel mai avansat stadiu fizic (96,25%) este pe lotul 2 (Vidra – Bragadiru), unde lucrările vor fi finalizate în luna decembrie 2023 pe toți cei 16,3 km.
Pentru a se putea circula însă pe întregul lot 2 este important ca și lucrările pe 7 km din lotul 1 să fie finalizate tot în acest an.
Antreprenorul turc care lucreaza pe cele 2 loturi și-a asumat deschiderea circulației până la finalul acestui an inclusiv în zona Popești—Leordeni (DN4), până la granița lotului 2 (km 69).
Va fi asigurată astfel o legatură rutieră la profil de autostradă între DN6-DN5-DN4 în proximitatea Capitalei.
Pe lotul 3, Bragadiru - Joița (17,96 km), constructorul grec care înregistrează în continuare întârzieri comparativ cu graficul asumat, este necesar să se mobilizeze corespunzător pentru a finaliza lucrările anul viitor, având în vedere că stadiul actual este de doar 55,50%.
Sursa: CNAIR
Pe sectorul Sud (51,19 km), parte din Autostrada de Centură București (A0), cel mai avansat stadiu fizic (96,25%) este pe lotul 2 (Vidra – Bragadiru), unde lucrările vor fi finalizate în luna decembrie 2023 pe toți cei 16,3 km.
Pentru a se putea circula însă pe întregul lot 2 este important ca și lucrările pe 7 km din lotul 1 să fie finalizate tot în acest an.
Antreprenorul turc care lucreaza pe cele 2 loturi și-a asumat deschiderea circulației până la finalul acestui an inclusiv în zona Popești—Leordeni (DN4), până la granița lotului 2 (km 69).
Va fi asigurată astfel o legatură rutieră la profil de autostradă între DN6-DN5-DN4 în proximitatea Capitalei.
Pe lotul 3, Bragadiru - Joița (17,96 km), constructorul grec care înregistrează în continuare întârzieri comparativ cu graficul asumat, este necesar să se mobilizeze corespunzător pentru a finaliza lucrările anul viitor, având în vedere că stadiul actual este de doar 55,50%.
Sursa: CNAIR