Un tren produs la Pașcani, în județul Iași, este pregătit pentru omologare. Poate atinge o viteza de 120 kilometri pe oră și are o capacitate de 164 de locuri. Ar urma să circule însă pe căi ferate pe care viteza medie este de 30 de kilometri pe oră.
Autotrenul construit de Electroputere Pașcani a trecut de ultimele teste și e pregătit pentru omologare. Construcția trenului de mare viteză a început în urmă cu patru ani, scrie Digi24.
Are o lungime de 60 de metri, sunt trei vagoane în total. Poate transporta 164 de pasageri. La această capacitate, trenul este recomandat pentru distanțe scurte și medii.
Prototipul a fost scos pe șine, pentru a fi evaluați parametrii de funcționare, pe mai multe rute din țară: spre Valea Prahovei, Făurei din județul Brăila sau Mestecăniș din județul Suceava.
Din păcate sunt doar două tronsoane în România care permit în prezent circulația trenurilor de mare viteză: București - Constanța și București – Predeal.
Sursa:wall-street.ro
Un tren produs la Pașcani, în județul Iași, este pregătit pentru omologare. Poate atinge o viteza de 120 kilometri pe oră și are o capacitate de 164 de locuri. Ar urma să circule însă pe căi ferate pe care viteza medie este de 30 de kilometri pe oră.
Autotrenul construit de Electroputere Pașcani a trecut de ultimele teste și e pregătit pentru omologare. Construcția trenului de mare viteză a început în urmă cu patru ani, scrie Digi24.
Are o lungime de 60 de metri, sunt trei vagoane în total. Poate transporta 164 de pasageri. La această capacitate, trenul este recomandat pentru distanțe scurte și medii.
Prototipul a fost scos pe șine, pentru a fi evaluați parametrii de funcționare, pe mai multe rute din țară: spre Valea Prahovei, Făurei din județul Brăila sau Mestecăniș din județul Suceava.
Din păcate sunt doar două tronsoane în România care permit în prezent circulația trenurilor de mare viteză: București - Constanța și București – Predeal.
Sursa:wall-street.ro