Joi, 28 martie, a fost dat în circulație încă un drum de mare viteză, DEx16 (Centura Oradea – A3) cu o lungime de 19 km, care a costat 546 de milioane de lei (fără TVA) și a fost finanțat prin POIM.
Pe traseul acestui drum au mai fost construite:
-3 noduri rutiere (intersecție cuDN1, intersecție cu DC71 și intersecție cu A3)
-3 poduri (peste canal, râul Crișul repede și pârâul Crișul Mic)
-6 pasaje (Calea Sântandrei cu Strada OvidDensușianu și CF328, pârâul Peta șiCF334, DN1, DC71, nodul rutier A3, CF300)
-2 subtraversări (drum legătură DN1 cu DJ190, DJ190).
În viitor acest sector de drum se va adăuga drumului expres Arad - Oradea pe coridorul de mare viteză, Via Carpatia, care va asigura legătura rutieră între Marea Baltică – Marea Neagră și Marea Adriastică.
Sursa: CNAIR
Joi, 28 martie, a fost dat în circulație încă un drum de mare viteză, DEx16 (Centura Oradea – A3) cu o lungime de 19 km, care a costat 546 de milioane de lei (fără TVA) și a fost finanțat prin POIM.
Pe traseul acestui drum au mai fost construite:
-3 noduri rutiere (intersecție cuDN1, intersecție cu DC71 și intersecție cu A3)
-3 poduri (peste canal, râul Crișul repede și pârâul Crișul Mic)
-6 pasaje (Calea Sântandrei cu Strada OvidDensușianu și CF328, pârâul Peta șiCF334, DN1, DC71, nodul rutier A3, CF300)
-2 subtraversări (drum legătură DN1 cu DJ190, DJ190).
În viitor acest sector de drum se va adăuga drumului expres Arad - Oradea pe coridorul de mare viteză, Via Carpatia, care va asigura legătura rutieră între Marea Baltică – Marea Neagră și Marea Adriastică.
Sursa: CNAIR