Arad Open Air Festival 2021 are loc vara aceasta în perioada 13 - 15 August, după 1 an de pauză datorat pandemiei provocată de virusul Sars CoV-2.
Având în vederea legislația națională în vigoare privind desfășurarea evenimentelor pe timp de pandemie de COVID-19, organizatprii AOA au anunțat condițiile de participare la eveniment, acestea fiind în concordanță cu reglementările în vigoare pentru evenimentele publice organizate în aer liber.
Așadar, accesul la eveniment este permis pentru următoarele categorii de persoane:
A. Persoanele care sunt vaccinate împotriva virusului SARS-CoV-2 pentru care au trecut 10 zile de la finalizarea schemei complete de vaccinare; (Este valabil orice vaccin anti-COVID 19 în urma căruia s-a eliberat un adeverința de vaccinare sau certificat digital.)
B. Persoanele care se află în perioada cuprinsă între a 15-a zi și a 180-a zi ulterioară confirmării infectării cu SARS-CoV-2;
C. Persoanele care prezintă rezultatul negativ al unui test RT-PCR nu mai vechi de 72 de ore înaintea începerii evenimentului;
D. Persoanele care prezintă rezultatul negativ certificat de o unitate medicală al unui test antigen rapid nu mai vechi de 24 de ore înaintea începerii evenimentului.
Pentru persoanele deținătoare de bilete care se încadrează în categoria D
Organizatorii vor amplasa un punct medical de testare rapidă la Aeroportul Arad, locația festivalului.
Deținătorul de bilete se pot prezenta în ziua festivalului începând cu ora 14.00 la centrul medical de testare rapidă de la locația festivalului.
Participantul va plăti la casierie costurile procedurii – 30 lei
Personalul medical îl testează cu un test rapid antigenic și comunică rezultatul testului după perioada de așteptare necesară. (eliberează adeverință)
Personalul medical semnalează voluntarului AOA2021 prezent în locație că participantul este în regulă (are test negativ).
Voluntarul AOA2021 îi aplică solicitantului o brățară de acces- controlCOVID-19 (culoare albă, inscripționată – #staysafe) la încheietura mâinii.
Participantul se prezintă la punct acces festival conform programului anunțat. Accesul se face pe baza biletului (format electronic sau tipărit) și a brățării #staysafe . Doar unul dintre aceste elemente nu este suficient.
După verificarea biletului/abonamentului de acces Participantului Voluntarul AOA2021 îi aplică brățara acces festival
Arad Open Air Festival 2021 are loc vara aceasta în perioada 13 - 15 August, după 1 an de pauză datorat pandemiei provocată de virusul Sars CoV-2.
Având în vederea legislația națională în vigoare privind desfășurarea evenimentelor pe timp de pandemie de COVID-19, organizatprii AOA au anunțat condițiile de participare la eveniment, acestea fiind în concordanță cu reglementările în vigoare pentru evenimentele publice organizate în aer liber.
Așadar, accesul la eveniment este permis pentru următoarele categorii de persoane:
A. Persoanele care sunt vaccinate împotriva virusului SARS-CoV-2 pentru care au trecut 10 zile de la finalizarea schemei complete de vaccinare; (Este valabil orice vaccin anti-COVID 19 în urma căruia s-a eliberat un adeverința de vaccinare sau certificat digital.)
B. Persoanele care se află în perioada cuprinsă între a 15-a zi și a 180-a zi ulterioară confirmării infectării cu SARS-CoV-2;
C. Persoanele care prezintă rezultatul negativ al unui test RT-PCR nu mai vechi de 72 de ore înaintea începerii evenimentului;
D. Persoanele care prezintă rezultatul negativ certificat de o unitate medicală al unui test antigen rapid nu mai vechi de 24 de ore înaintea începerii evenimentului.
Pentru persoanele deținătoare de bilete care se încadrează în categoria D
Organizatorii vor amplasa un punct medical de testare rapidă la Aeroportul Arad, locația festivalului.
Deținătorul de bilete se pot prezenta în ziua festivalului începând cu ora 14.00 la centrul medical de testare rapidă de la locația festivalului.
Participantul va plăti la casierie costurile procedurii – 30 lei
Personalul medical îl testează cu un test rapid antigenic și comunică rezultatul testului după perioada de așteptare necesară. (eliberează adeverință)
Personalul medical semnalează voluntarului AOA2021 prezent în locație că participantul este în regulă (are test negativ).
Voluntarul AOA2021 îi aplică solicitantului o brățară de acces- controlCOVID-19 (culoare albă, inscripționată – #staysafe) la încheietura mâinii.
Participantul se prezintă la punct acces festival conform programului anunțat. Accesul se face pe baza biletului (format electronic sau tipărit) și a brățării #staysafe . Doar unul dintre aceste elemente nu este suficient.
După verificarea biletului/abonamentului de acces Participantului Voluntarul AOA2021 îi aplică brățara acces festival