Cum să alegi Agenția de marketing online potrivită

Cum să alegi Agenția de marketing online potrivită

Cum să alegi Agenția de marketing online potrivită

Vineri, 08 Ianuarie, 2021 20:57 Raul LOCALE / IT / INTERVIURI Comentarii  Recomanda pe Facebook  Recomanda pe Twitter
Raul LOCALE / IT / INTERVIURI Comentarii  Recomanda pe Facebook Recomanda pe Twitter
Vineri, 08 Ianuarie, 2021 20:57 Tiparire

Decizia de a contracta o agenÈ›ie de marketing online este uÈ™oară, însă partea dificilă vine atunci când trebuie decis ce agenÈ›ie de marketing online merită contractată.

În ziua de astăzi, oricine are o conexiune la internet poate crea un site web È™i poate începe să ofere servicii de marketing, fapt care face ca alegerea agenÈ›iei potrivite de marketing online să fie atât de dificilă.

Cu toate acestea, există câteva lucruri care pot ajuta la simplificarea acestui proces decizional. Din acest motiv, doresc să atrag atenÅ£ia asupra lucrurilor de evitat È™i să  îndrum ce ar trebui căutat ÅŸi cum se poate profita la maximum de agenÈ›ia de marketing online cu care doreÅŸti să începi o colaborare.

Dar să începem cu începutul.

Cunoaște-ți obiectivele și rezultatele dorite

Fiecare afacere este diferită, la fel cum și agențiile de marketing online sunt diferite.

AgenÈ›iile de marketing se specializează de obicei în unul sau două domenii. Și, deÈ™i multe dintre ele sunt „full-service”, ele preferă de obicei proiectele din cadrul specialității lor.

Foarte important, ca prim pas în alegerea agenÈ›iei de marketing potrivită este înÈ›elegerea propiilor obiective È™i a ceea ce speraÈ›i să atingeÈ›i lucrând cu aceasta. Asta pentru că atunci când eÅŸti sigur de ce doreÅŸti, È™i agenÈ›ia va È™ti dacă te poate ajuta, fără a să-Å£i irosească timpul. 

Iată două exemple care te pot ajuta în alegerea ta:

Exemplul nr. 1: un blog care funcționează automat

Să presupunem că vrei să dezvolÈ›i un sistem de tip ‘content marketing’, iar în cele din urmă să ajungi să doreÅŸti crearea unui blog care să ruleze continuu pe pilot automat, fără a fi necesar să lucrezi la el.

- De livrat: un plan, strategie È™i sistem de marketing de conÈ›inut complet gestionat

- Obiectiv: atragi mai mulÈ›i vizitatori potriviÈ›i pe site-ul dumneavoastră web cu conÈ›inut de înaltă calitate

- Rezultatul final: un blog 100% administrat automat (fără nici o implicare)

De acolo, poÅ£i începe să cauÈ›i companii care se potrivesc cerinÅ£elor, deoarece È™tii exact ce cauÈ›i È™i cum să comunici rezultatele dorite.

Exemplul 2: Implicarea ÅŸi training-ul echipei tale în videoclipuri virale

Este posibil să fi interesat să creezi o serie de videoclipuri de marketing pe care să le poÅ£i utiliza pe social media È™i pe site-ul web, dar nu È™tii cum să o faci sau de unde să începi È™i doreÅŸti ca cineva să te instruiască în acest proces.

- De livrat: o serie de videoclipuri de marketing și materiale vizuale potrivite

- Obiectiv: comunică-È›i oferta într-un mod distractiv È™i captivant pentru publicul tău.

- Rezultatul final: un produs finit și know-how-ul necesar pentru a o face pe cont propriu

PoÈ›i căuta acum în mod activ agenÈ›ii de marketing online care sunt dispuse să te instruiască prin tot procesul. Training-ul este mai palpabil, deci nu toate agenÈ›iile de marketing pot face acest lucru.

Dar pentru că È™tii ce vrei, poÈ›i găsi agenÈ›ia potrivită pentru tine, trecând astfel peste stresul sau dezamăgirea de a angaja pe cineva despre care să realizezi ulterior că nu poate să îÅ£i ofere ceea ce cauÈ›i cu adevărat.

Acesta este motivul pentru care este esenÈ›ial să îÅ£i identifici obiectivele È™i rezultatele dorite înainte de a face orice altceva.

7 caracteristici care fac o agenție de marketing online mare

Acum știi care sunt obiectivele și rezultatele dorite, deci este timpul să vorbim despre ceea ce face ca agențiile excelente de marketing online să fie grozave.

Așadar, e bine să cauți aceste caracteristici pe măsură ce treci prin procesul de a decide cu cine doreşti să lucrezi. Ele te vor ajuta să diferențiezi furnizorii de servicii de top de cei care spun că sunt cei mai buni, fără a avea dovezi care să susțină acest lucru.

1.Un portofoliu considerabil și / sau o listă de clienți anteriori

AgenÈ›iile de marketing online sunt mândre de cei cu care lucrează È™i munca pe care o fac. În plus, de obicei, îÈ™i afiÈ™ează parteneriatele pentru ca lumea să le vadă.

Nu trebuie neapărat să È™tii cine sunt clienÈ›ii lor anteriori (ar fi bine dacă totuÈ™i o faci!), însă dacă nu poÈ›i găsi o listă de clienÈ›i anteriori sau exemple concrete de muncă a acestora, acesta poate fi un semn că este posibil să nu fi lucrat cu nimeni.

TotuÈ™i ar trebui să iei în calcul È™i că unele tipuri de servicii nu sunt uÈ™or de afiÈ™at, cum ar fi ‚content marketing’-ul È™i SEO. AÈ™adar, agenÈ›iile specializate în aceste domenii ar putea să nu-È™i poată prezenta lucrările într-un portofoliu.

Cu toate acestea, un portofoliu de clienți este un bun indiciu al experienței lor.

Notă: în cazul serviciilor precum design grafic sau dezvoltare de site-uri web, ar trebui să vezi o prezentare bine pusă la punct a tipului de muncă pe care o fac. Dacă nu găseÅŸti exemple, poÅ£i să treci la un furnizor de servicii cu un portofoliu care să corespundă aÈ™teptărilor tale.

2. Membrii echipei cu experiență și specializare

Indiferent de tipul de servicii pe care le urmăreşti, este esențial să te asiguri că agenția pe care o contractezi are echipa potrivită proiectului tău. De ce? Nimic mai simplu: Ai angaja pe cineva care să proiecteze o siglă dacă nu are un designer grafic?

PoÈ›i, de exemplu, să cauÈ›i în pagina lor pentru a vedea dacă îÈ™i listează membrii echipei acolo. Dacă nu, poate că n-ar strica să cauÈ›i agenÈ›ia pe LinkedIn, unde cu singur click pe „Oameni” puteÈ›i descoperi dacă au sau nu o listă cu toÈ›i cei care lucrează acolo.

Notă: de obicei, acest lucru nu vă va arăta niciun profesionist sau contractor cu care lucrează, deci nu este întotdeauna 100% indicativ pentru cine face parte din echipa lor. Mai mult, este posibil ca unii dintre membrii echipei lor să nu fie deloc pe LinkedIn. Dar acesta este un loc excelent pentru a începe. Nu uitaÈ›i: poÈ›i pune întotdeauna întrebări în timpul consultării, dacă nu eÅŸti sigur!

3. Prezență media È™i o reputaÈ›ie puternică în industria de publicitate online

Dovezile social media, precum recenziile anterioare ale clienÈ›ilor, îÅ£i pot oferi, de asemenea, o perspectivă profundă despre cum este să lucrezi cu agenÈ›ia respectivă.

SpecialiÈ™tii în marketing înÈ›eleg È™i cunosc importanÈ›a afișării prezenÈ›ei pe social media pe site-ul lor web. AÈ™adar, dacă nu găseÅŸti nicio dovadă în acest sens este posibil ca agenÈ›ia respectivă să nu aibă niciun client anterior sau pur È™i simplu să nu înÈ›eleagă domeniul în care activează aÈ™a cum È›i-ai dori.

În afara recenziilor pozitive, recenziile negative sau neutre pot, de asemenea, să îÅ£i ofere indicii despre domeniile cu care agenÈ›ia se luptă pentru a obÈ›ine o imagine clară a activității lor.

Poți, de ce nu, să cauți recenzii aprofundate pe Google pentru a vedea ce spun alții cu care au interacţionat(inclusiv clienții lor anteriori) despre experiențele lor cu agenția.

4. Valori de bază similare și cultura companiei

Este esențial să cunoști valorile și cultura de bază ale companiei tale.

De ce? Pentru că este crucial să lucrezi cu o agenÈ›ie de marketing online care preÈ›uieÈ™te aceleaÈ™i lucruri È™i funcÈ›ionează într-un mediu similar.

Dacă faci acest lucru, te asiguri că acestea se potrivesc È™i funcÈ›ionează bine cu echipa ta, pentru că în cele din urmă, o agenÈ›ie este o extensie a afacerii pe care doreÅŸÈ›i să o dezvolÈ›i. Alegerea unei agenÈ›ii cu valorile È™i cultura potrivită este la fel de importantă ca È™i luarea în considerare a calității muncii lor.

Ultimul lucru pe care Å£i l-ai dori este stresul de a lucra cu un grup de oameni care nu apreciază aceleaÈ™i lucruri sau nu funcÈ›ionează în acelaÈ™i mod.

Poți arunca o privire sau chiar să cercetezi cuvintele și expresiile pe care le folosește o agenție pentru a descrie ceea ce face. Se aliniază acest lucru la valorile tale de bază și la rezultatele pe care le aștepți să le vezi?

Dacă nu, mergi la o agenție cu care să rezonezi și din acest punct de vedere.

5. Un site web bine conceput

Trebuie să te gândeÈ™ti la site-ul tău ca la o carte de vizită.

Cei mai buni specialiÈ™ti în marketing digital È™tiu cât de esenÈ›ial este un site web bine conceput. Deci, dacă nu execută bine proiectul propriu(propriul lor website), de ce te-ai aÈ™tepta ca aceÅŸtia să ofere ceva mai bun pentru afacerea ta?

Acest lucru este valabil mai ales dacă oferă servicii de dezvoltare sau design de site-uri web.

AÈ™adar, navighează prin site-ul lor È™i ascultă-È›i instinctul. Dacă ai îndoieli în privinÈ›a calității, este mai bine să treci la o agenÈ›ie care înÅ£elege ce e un design bun È™i oferă experienÈ›e excepÈ›ionale utilizatorilor.

6. Nu fac promisiuni ciudate

Tipul de rezultate pe care o agenÈ›ie le promite pe site-ul ei web este un indiciu puternic despre cât de bine înÈ›eleg mediul în care îÅŸi desfaÅŸoară activităţile.

De exemplu, oricine pretinde că îÈ›i deschide rapid drumul către primul loc de pe Google nu È™tie că SEO este atât o strategie de marketing pe termen lung. Sau că necesită o muncă continuă pentru a se menÈ›ine.

Deci, probabil că nu este agenÈ›ia pe care ar trebui să o contractezi pentru a-È›i optimiza site-ul. Încearcă să acorzi o atenÈ›ie deosebită cererilor È™i promisiunilor pe care le face. Asigură-te că se aliniază la ceea ce È™tiÈ›i deja È™i aminteÅŸte-Å£i că promisiunile bizare sau aparent imposibile sunt un steag roÈ™u imens.

Respectă agențiile de marketing digital care oferă transparență și promisiuni realiste.

7. Sunt ușor de contactat

Cele mai bune agenÈ›ii de marketing online fac posibil ca potenÈ›ialii clienÈ›i să le poată contacta cât mai uÈ™or. Navigarea pe site-ul lor web ar trebui să fie accesibilă È™i nicidecum ca un labirint.

Într-o lume perfectă, informaÈ›iile lor de contact nu se află la mai mult de un click distanță, indiferent de pagina pe care te afli. Și oferă un îndemn clar la acÈ›iune, astfel încât să È™tii ce să faci în continuare.

Mai mult, primul pas ar trebui să fie foarte clar. Probabil cel mai e ok e să completezi un formular de contact pentru mai multe informaÈ›ii urmând să fi contactat pentru o ofertă personalizată.

Dacă nu este evident sau dacă te străduieÈ™ti să-È›i dai seama cum funcÈ›ionează lucrurile, poÈ›i lua deja în considerare alegerea unei agenÈ›ii de marketing online care să simplifice procesul.

RAUL BUDUREAN
Brand Strategist & Fondator Icetech Arad

www.icetech.ro

Decizia de a contracta o agenÈ›ie de marketing online este uÈ™oară, însă partea dificilă vine atunci când trebuie decis ce agenÈ›ie de marketing online merită contractată.

În ziua de astăzi, oricine are o conexiune la internet poate crea un site web È™i poate începe să ofere servicii de marketing, fapt care face ca alegerea agenÈ›iei potrivite de marketing online să fie atât de dificilă.

Cu toate acestea, există câteva lucruri care pot ajuta la simplificarea acestui proces decizional. Din acest motiv, doresc să atrag atenÅ£ia asupra lucrurilor de evitat È™i să  îndrum ce ar trebui căutat ÅŸi cum se poate profita la maximum de agenÈ›ia de marketing online cu care doreÅŸti să începi o colaborare.

Dar să începem cu începutul.

Cunoaște-ți obiectivele și rezultatele dorite

Fiecare afacere este diferită, la fel cum și agențiile de marketing online sunt diferite.

AgenÈ›iile de marketing se specializează de obicei în unul sau două domenii. Și, deÈ™i multe dintre ele sunt „full-service”, ele preferă de obicei proiectele din cadrul specialității lor.

Foarte important, ca prim pas în alegerea agenÈ›iei de marketing potrivită este înÈ›elegerea propiilor obiective È™i a ceea ce speraÈ›i să atingeÈ›i lucrând cu aceasta. Asta pentru că atunci când eÅŸti sigur de ce doreÅŸti, È™i agenÈ›ia va È™ti dacă te poate ajuta, fără a să-Å£i irosească timpul. 

Iată două exemple care te pot ajuta în alegerea ta:

Exemplul nr. 1: un blog care funcționează automat

Să presupunem că vrei să dezvolÈ›i un sistem de tip ‘content marketing’, iar în cele din urmă să ajungi să doreÅŸti crearea unui blog care să ruleze continuu pe pilot automat, fără a fi necesar să lucrezi la el.

- De livrat: un plan, strategie È™i sistem de marketing de conÈ›inut complet gestionat

- Obiectiv: atragi mai mulÈ›i vizitatori potriviÈ›i pe site-ul dumneavoastră web cu conÈ›inut de înaltă calitate

- Rezultatul final: un blog 100% administrat automat (fără nici o implicare)

De acolo, poÅ£i începe să cauÈ›i companii care se potrivesc cerinÅ£elor, deoarece È™tii exact ce cauÈ›i È™i cum să comunici rezultatele dorite.

Exemplul 2: Implicarea ÅŸi training-ul echipei tale în videoclipuri virale

Este posibil să fi interesat să creezi o serie de videoclipuri de marketing pe care să le poÅ£i utiliza pe social media È™i pe site-ul web, dar nu È™tii cum să o faci sau de unde să începi È™i doreÅŸti ca cineva să te instruiască în acest proces.

- De livrat: o serie de videoclipuri de marketing și materiale vizuale potrivite

- Obiectiv: comunică-È›i oferta într-un mod distractiv È™i captivant pentru publicul tău.

- Rezultatul final: un produs finit și know-how-ul necesar pentru a o face pe cont propriu

PoÈ›i căuta acum în mod activ agenÈ›ii de marketing online care sunt dispuse să te instruiască prin tot procesul. Training-ul este mai palpabil, deci nu toate agenÈ›iile de marketing pot face acest lucru.

Dar pentru că È™tii ce vrei, poÈ›i găsi agenÈ›ia potrivită pentru tine, trecând astfel peste stresul sau dezamăgirea de a angaja pe cineva despre care să realizezi ulterior că nu poate să îÅ£i ofere ceea ce cauÈ›i cu adevărat.

Acesta este motivul pentru care este esenÈ›ial să îÅ£i identifici obiectivele È™i rezultatele dorite înainte de a face orice altceva.

7 caracteristici care fac o agenție de marketing online mare

Acum știi care sunt obiectivele și rezultatele dorite, deci este timpul să vorbim despre ceea ce face ca agențiile excelente de marketing online să fie grozave.

Așadar, e bine să cauți aceste caracteristici pe măsură ce treci prin procesul de a decide cu cine doreşti să lucrezi. Ele te vor ajuta să diferențiezi furnizorii de servicii de top de cei care spun că sunt cei mai buni, fără a avea dovezi care să susțină acest lucru.

1.Un portofoliu considerabil și / sau o listă de clienți anteriori

AgenÈ›iile de marketing online sunt mândre de cei cu care lucrează È™i munca pe care o fac. În plus, de obicei, îÈ™i afiÈ™ează parteneriatele pentru ca lumea să le vadă.

Nu trebuie neapărat să È™tii cine sunt clienÈ›ii lor anteriori (ar fi bine dacă totuÈ™i o faci!), însă dacă nu poÈ›i găsi o listă de clienÈ›i anteriori sau exemple concrete de muncă a acestora, acesta poate fi un semn că este posibil să nu fi lucrat cu nimeni.

TotuÈ™i ar trebui să iei în calcul È™i că unele tipuri de servicii nu sunt uÈ™or de afiÈ™at, cum ar fi ‚content marketing’-ul È™i SEO. AÈ™adar, agenÈ›iile specializate în aceste domenii ar putea să nu-È™i poată prezenta lucrările într-un portofoliu.

Cu toate acestea, un portofoliu de clienți este un bun indiciu al experienței lor.

Notă: în cazul serviciilor precum design grafic sau dezvoltare de site-uri web, ar trebui să vezi o prezentare bine pusă la punct a tipului de muncă pe care o fac. Dacă nu găseÅŸti exemple, poÅ£i să treci la un furnizor de servicii cu un portofoliu care să corespundă aÈ™teptărilor tale.

2. Membrii echipei cu experiență și specializare

Indiferent de tipul de servicii pe care le urmăreşti, este esențial să te asiguri că agenția pe care o contractezi are echipa potrivită proiectului tău. De ce? Nimic mai simplu: Ai angaja pe cineva care să proiecteze o siglă dacă nu are un designer grafic?

PoÈ›i, de exemplu, să cauÈ›i în pagina lor pentru a vedea dacă îÈ™i listează membrii echipei acolo. Dacă nu, poate că n-ar strica să cauÈ›i agenÈ›ia pe LinkedIn, unde cu singur click pe „Oameni” puteÈ›i descoperi dacă au sau nu o listă cu toÈ›i cei care lucrează acolo.

Notă: de obicei, acest lucru nu vă va arăta niciun profesionist sau contractor cu care lucrează, deci nu este întotdeauna 100% indicativ pentru cine face parte din echipa lor. Mai mult, este posibil ca unii dintre membrii echipei lor să nu fie deloc pe LinkedIn. Dar acesta este un loc excelent pentru a începe. Nu uitaÈ›i: poÈ›i pune întotdeauna întrebări în timpul consultării, dacă nu eÅŸti sigur!

3. Prezență media È™i o reputaÈ›ie puternică în industria de publicitate online

Dovezile social media, precum recenziile anterioare ale clienÈ›ilor, îÅ£i pot oferi, de asemenea, o perspectivă profundă despre cum este să lucrezi cu agenÈ›ia respectivă.

SpecialiÈ™tii în marketing înÈ›eleg È™i cunosc importanÈ›a afișării prezenÈ›ei pe social media pe site-ul lor web. AÈ™adar, dacă nu găseÅŸti nicio dovadă în acest sens este posibil ca agenÈ›ia respectivă să nu aibă niciun client anterior sau pur È™i simplu să nu înÈ›eleagă domeniul în care activează aÈ™a cum È›i-ai dori.

În afara recenziilor pozitive, recenziile negative sau neutre pot, de asemenea, să îÅ£i ofere indicii despre domeniile cu care agenÈ›ia se luptă pentru a obÈ›ine o imagine clară a activității lor.

Poți, de ce nu, să cauți recenzii aprofundate pe Google pentru a vedea ce spun alții cu care au interacţionat(inclusiv clienții lor anteriori) despre experiențele lor cu agenția.

4. Valori de bază similare și cultura companiei

Este esențial să cunoști valorile și cultura de bază ale companiei tale.

De ce? Pentru că este crucial să lucrezi cu o agenÈ›ie de marketing online care preÈ›uieÈ™te aceleaÈ™i lucruri È™i funcÈ›ionează într-un mediu similar.

Dacă faci acest lucru, te asiguri că acestea se potrivesc È™i funcÈ›ionează bine cu echipa ta, pentru că în cele din urmă, o agenÈ›ie este o extensie a afacerii pe care doreÅŸÈ›i să o dezvolÈ›i. Alegerea unei agenÈ›ii cu valorile È™i cultura potrivită este la fel de importantă ca È™i luarea în considerare a calității muncii lor.

Ultimul lucru pe care Å£i l-ai dori este stresul de a lucra cu un grup de oameni care nu apreciază aceleaÈ™i lucruri sau nu funcÈ›ionează în acelaÈ™i mod.

Poți arunca o privire sau chiar să cercetezi cuvintele și expresiile pe care le folosește o agenție pentru a descrie ceea ce face. Se aliniază acest lucru la valorile tale de bază și la rezultatele pe care le aștepți să le vezi?

Dacă nu, mergi la o agenție cu care să rezonezi și din acest punct de vedere.

5. Un site web bine conceput

Trebuie să te gândeÈ™ti la site-ul tău ca la o carte de vizită.

Cei mai buni specialiÈ™ti în marketing digital È™tiu cât de esenÈ›ial este un site web bine conceput. Deci, dacă nu execută bine proiectul propriu(propriul lor website), de ce te-ai aÈ™tepta ca aceÅŸtia să ofere ceva mai bun pentru afacerea ta?

Acest lucru este valabil mai ales dacă oferă servicii de dezvoltare sau design de site-uri web.

AÈ™adar, navighează prin site-ul lor È™i ascultă-È›i instinctul. Dacă ai îndoieli în privinÈ›a calității, este mai bine să treci la o agenÈ›ie care înÅ£elege ce e un design bun È™i oferă experienÈ›e excepÈ›ionale utilizatorilor.

6. Nu fac promisiuni ciudate

Tipul de rezultate pe care o agenÈ›ie le promite pe site-ul ei web este un indiciu puternic despre cât de bine înÈ›eleg mediul în care îÅŸi desfaÅŸoară activităţile.

De exemplu, oricine pretinde că îÈ›i deschide rapid drumul către primul loc de pe Google nu È™tie că SEO este atât o strategie de marketing pe termen lung. Sau că necesită o muncă continuă pentru a se menÈ›ine.

Deci, probabil că nu este agenÈ›ia pe care ar trebui să o contractezi pentru a-È›i optimiza site-ul. Încearcă să acorzi o atenÈ›ie deosebită cererilor È™i promisiunilor pe care le face. Asigură-te că se aliniază la ceea ce È™tiÈ›i deja È™i aminteÅŸte-Å£i că promisiunile bizare sau aparent imposibile sunt un steag roÈ™u imens.

Respectă agențiile de marketing digital care oferă transparență și promisiuni realiste.

7. Sunt ușor de contactat

Cele mai bune agenÈ›ii de marketing online fac posibil ca potenÈ›ialii clienÈ›i să le poată contacta cât mai uÈ™or. Navigarea pe site-ul lor web ar trebui să fie accesibilă È™i nicidecum ca un labirint.

Într-o lume perfectă, informaÈ›iile lor de contact nu se află la mai mult de un click distanță, indiferent de pagina pe care te afli. Și oferă un îndemn clar la acÈ›iune, astfel încât să È™tii ce să faci în continuare.

Mai mult, primul pas ar trebui să fie foarte clar. Probabil cel mai e ok e să completezi un formular de contact pentru mai multe informaÈ›ii urmând să fi contactat pentru o ofertă personalizată.

Dacă nu este evident sau dacă te străduieÈ™ti să-È›i dai seama cum funcÈ›ionează lucrurile, poÈ›i lua deja în considerare alegerea unei agenÈ›ii de marketing online care să simplifice procesul.

RAUL BUDUREAN
Brand Strategist & Fondator Icetech Arad

www.icetech.ro

Stiri asemanatoare

  • Marketingul digital

    Marketingul digital

    Vineri, 04 Decembrie, 2020 19:39

    41% dintre români îÈ™i verifică mobilul de peste 200 de ori pe zi! Când nu suntem pe telefoane, foarte posibil să navigăm pe internet pe un laptop, să jucăm un joc multiplayer online, să viz ...

  • BLACK FRIDAY în Arad! Afacere la cheie, de vânzare!

    BLACK FRIDAY în Arad! Afacere la cheie, de vânzare!

    Vineri, 17 Noiembrie, 2017 12:13

    PoÅ£i să ai ÅŸi tu afacerea ta cu doar 3000 euro! O afacere "la cheie" a fost scoasă la vânzare în Arad. Este vorba de ineditele mânere publicitare “bus handle” amplasate î ...

  • Afacere la cheie, de vânzare, în Arad!

    Afacere la cheie, de vânzare, în Arad!

    Luni, 09 Octombrie, 2017 19:05

    O afacere "la cheie" a fost scoasă de curând la vânzare în Arad. Este vorba de ineditele mânere publicitare “bus handle” amplasate în tramvaiele din Arad. Aceste mân ...


Întreruperi programate a energiei electrice în localități din județul Arad în săptămâna 18 august – 22 august

Sambata, 16 August, 2025 15:51

Întreruperi programate a energiei electrice în localități din județul Arad în săptămâna 18 august – 22 august

ReÈ›ele Electrice România a redus pe cât posibil întreruperile programate pentru a minimiza disconfortul clienÈ›ilor. Acestea au loc când sunt necesare lucrări de mentena ...

Trupul unui bărbat de 50 de ani, a fost găsit în râul Mureș în zona localității Bata, după două zile de căutări

Sambata, 16 August, 2025 17:46

Trupul unui bărbat de 50 de ani, a fost găsit în râul Mureș în zona localității Bata, după două zile de căutări

În data de 14.08.2025,in jurul orei 17.30, pompierii militari arădeni au fost alertaÈ›i cu privire la o persoană posibil înecată în râul MureÈ™ în zona localitÄƒÈ ...

Ultimele zile ale lui 2024 la UVVG au fost dedicate Galei Premiilor Academice

Sambata, 04 Ianuarie, 2025 12:41

Ultimele zile ale lui 2024 la UVVG au fost dedicate Galei Premiilor Academice

Universitatea de Vest "Vasile Goldiș" din Arad a organizat seara trecută Gala Premiilor Academice UVVG, un eveniment dedicat recunoașterii meritelor și a efortului depus de membrii marii fami ...

Mașină în flăcări în Micălaca

Vineri, 03 Ianuarie, 2025 18:49

Mașină în flăcări în Micălaca

DetaÈ™amentul Arad a intervenit astăzi (3 ianuarie), în cartierul Micălaca, zona 300 pentru stingerea unui incendiu ce se manifesta la un autoturism.   La sosirea echipajului de in ...

Deși suntem în spațiul Schengen, MAI a început controalele aleatorii în zona de frontieră din a treia zi de liberă trecere

Sambata, 04 Ianuarie, 2025 16:54

Deși suntem în spațiul Schengen, MAI a început controalele aleatorii în zona de frontieră din a treia zi de liberă trecere

Miercuri dimineaÈ›a, Ministerul Afacerilor Interne, prin structurile sale, respectiv PoliÈ›ia Română, PoliÈ›ia de Frontieră È™i Jandarmeria Română, a derulat controale în pro ...

Pericol de explozie pe calea ferată. Circulația feroviară întreruptă timp de aproape 6 ore

Sambata, 04 Ianuarie, 2025 08:47

Pericol de explozie pe calea ferată. Circulația feroviară întreruptă timp de aproape 6 ore

Compania NaÅ£ională de Căi Ferate “CFR” SA informează că, vineri, începând cu ora 15:38, traficul feroviar a fost întrerupt în zona HM AlbeÈ™ti Târna ...

România închide anul 2024 cu peste 200 de kilometri noi de autostradă și drum expres

Joi, 02 Ianuarie, 2025 10:56

România închide anul 2024 cu peste 200 de kilometri noi de autostradă și drum expres

În total, România a închis anul 2024 cu aproape 201 de kilometri noi de autostradă È™i drum expres, dintre care, cei mai mulÈ›i – 102 km, pe Autostrada Moldovei A7. ...

Sărbătorim dragostea la Arad!

Luni, 12 Februarie, 2024 17:02

Sărbătorim dragostea la Arad!

Miercuri, 14 februarie invităm toate cuplurile de îndrăgostiÈ›i să se căsătorească pentru o zi pe Platoul Administrativ, într-un cadru festiv.  La kilometrul 0 al oraÈ™ulu ...

Câte zile libere și minivacanțe vor avea românii în 2025! Calendarul complet

Vineri, 03 Ianuarie, 2025 16:09

Câte zile libere și minivacanțe vor avea românii în 2025! Calendarul complet

În 2025, angajaÈ›ii din România vor beneficia de 17 zile libere legale, dintre care 13 vor cădea în timpul săptămânii È™i 4 vor fi în weekend. Un aspect remarcabi ...

Încă o mașină a luat foc în Arad în urma unui scurtcircuit electric

Miercuri, 05 Iunie, 2024 15:48

Încă o mașină a luat foc în Arad în urma unui scurtcircuit electric

În această după-amiază (5 iunie), în jurul orei 15:00, pompierii militari arădeni au fost solicitaÈ›i să intervină pentru localizarea È™i lichidarea unui incendiu izbucnit la un ...

Studenții au reducere pe tren din 1 ianuarie 2025 doar în anumite condiții. Anunțul făcut de CFR Călători

Vineri, 03 Ianuarie, 2025 09:26

Studenții au reducere pe tren din 1 ianuarie 2025 doar în anumite condiții. Anunțul făcut de CFR Călători

Prin art. XXIX alin. (1) al OrdonanÈ›ei de Urgență nr. 156 din 30 decembrie 2024 publicată în Monitorul Oficial nr. 1334 din 31 decembrie 2024, în anul 2025, prin derogare de la pr ...

Nu parca în zonă, trece un mastodont – vezi traseul!

Miercuri, 16 Octombrie, 2024 11:15

Nu parca în zonă, trece un mastodont – vezi traseul!

În intervalul 17 octombrie (ora 16.00) - 18 octombrie (ora 8.00),  străzile Păstorului, Lipovei È™i Prutului vor fi tranzitate de câteva transporturi agabaritice constând ...

Accident cu două victime încarcerate între Dezna și Buhani

Miercuri, 16 Octombrie, 2024 10:56

Accident cu două victime încarcerate între Dezna și Buhani

Azi dimineață (16 octombrie), în jurul orei Ora 09.30 o maÈ™ină s-a răsturnat între Dezna È™i Buhani.   În urma accidentului au rezultat 2 victime incarcerate conÈ™ti ...

Curătenia de toamnă – programul de colectare a biodeșeurilor voluminoase

Marti, 15 Octombrie, 2024 10:49

Curătenia de toamnă – programul de colectare a biodeșeurilor voluminoase

Începând cu această săptămână, în municipiul Arad se desfășoară programul de colectare gratuită a biodeÈ™eurilor provenite din grădini È™i parcuri È™i a deÈ™euril ...



Acest site foloseÅŸte cookies pentru a imbunatati experienta ta de navigare. Pentru mai multe detalii referitoare la cum folosim datele tale si la drepturile tale te invitam sa citesti: Politica de cookies sau/si Politica de Confidentialitate si apoi sa confirmi acordul tau.