Marketingul digital

Marketingul digital

Marketingul digital

Vineri, 04 Decembrie, 2020 19:39 Raul IT Comentarii  Recomanda pe Facebook  Recomanda pe Twitter
Raul IT Comentarii  Recomanda pe Facebook Recomanda pe Twitter
Vineri, 04 Decembrie, 2020 19:39 Tiparire

41% dintre români îÈ™i verifică mobilul de peste 200 de ori pe zi!

Când nu suntem pe telefoane, foarte posibil să navigăm pe internet pe un laptop, să jucăm un joc multiplayer online, să vizionăm Netflix pe un Smart TV È™i aÈ™a mai departe... Ideea este că suntem legaÈ›i de o lume digitală, ceea ce înseamnă că fiecare companie are nevoie de o formă de prezență online în aceste zile.

Problema este că tendinÈ›ele de marketing digital se schimbă tot timpul. Și n-ai cum să nu te întrebi cum ar trebui să È›ii pasul, pentru că oamenii vin întotdeauna cu tactici de marketing noi È™i poate È™i mai eficiente.

Nu ai motive de îngrijorare! Un consultant de marketing digital te poate ajuta să actualizezi strategia online.

Moduri în care un consultant de marketing digital vă poate ajuta să vă dezvoltaÈ›i afacerea în Arad.

Un consultant de marketing digital vă va ajuta să vă dezvoltaÈ›i afacerea prin strategie È™i planificare.  

Iată ce poate face un consultant de marketing digital pentru dvs.:

1. Elaborați o strategie eficientă de marketing digital
Un consultant poate pune la punct o strategie de marketing digitală detaliată, care poate fi acÈ›ionată, pe baza obiectivelor afacerii dumneavoastră. Pentru aceasta va efectua analize aprofundate ale poziÈ›iei dumneavoastre actuală È™i, bineînÈ›eles, ale publicului È›intă.


Acest lucru va începe probabil cu o analiză SWOT care evaluează punctele tari, punctele slabe, oportunitățile È™i amenințările. Acesta vă va oferi o perspectivă excelentă asupra modului în care vă conduceÈ›i afacerea, eficacitatea marketingului, poziÈ›ia pe piaÈ›a concurenÈ›ială È™i va afla cum se poate ajunge cel mai bine la publicul dumneavoastră prin marketing digital, inclusiv prin canalele de marketing preferate.

Cu toate aceste informații, un consultant poate stabili cele mai bune strategii globale, platforme pentru a viza și defini o listă de sarcini care vă vor ajuta să vă dezvoltați afacerea.

2. CreaÈ›i o strategie de vânzări cu conversie ridicată
DoriÈ›i să creÈ™teÈ›i vânzările sau să generaÈ›i mai mulÈ›i clienÈ›i potenÈ›iali? Un consultant de marketing digital vă poate ajuta, de asemenea, cu strategia publicitară.


AnunÈ›urile plătite generează trafic È™i sporesc vânzările. Pentru fiecare 1 euro cheltuit pe reclame Google primiÈ›i venituri de 2 euro.

Cu toate acestea, Google nu este singurul canal de publicitate disponibil pentru dvs. Un consultant va stabili ce canal de publicitate vă va oferi cel mai bun ROI, indiferent dacă acesta este Google, publicitate nativă, anunțuri cu plată pe rețele sociale, anunțuri video sau alte destinații de plasare.

De asemenea, va determina celelalte aspecte care contribuie la o campanie de succes, cum ar fi segmentarea publicului, cuvintele cheie, durata și bugetul.

Un consultant vă poate planifica campanii publicitare de impact de la început până la sfârÈ™it.

3. Stabiliți indicatori de performanță utili
Este posibil să aveți deja o idee despre care sunt obiectivele dumneavoastră de marketing. Dar cum veți ști dacă faceți progrese către aceste obiective?


Un consultant de marketing digital vă va ghida cu privire la indicatorii cheie de performanță È™i valorile pe care ar trebui să le urmăriÈ›i în funcÈ›ie de obiectivele È™i strategiile specifice.

Acestea vă vor ajuta să creați un sistem prin care puteți măsura și raporta performanța proiectelor. De asemenea, vă pot direcționa către instrumentele și programele de analiză potrivite.

Acest lucru vă va ajuta să urmăriți creșterea afacerii și să faceți modificări acolo unde este necesar.

4. Sugerați idei inovatoare
Un alt lucru extraordinar despre lucrul cu un consultant de marketing digital este că aceștia au o perspectivă proaspătă și imparțială asupra strategiei dumneavoastră.


În calitate de experÈ›i în domeniul marketingului digital, aceÈ™tia sunt la curent cu ultimele tendinÈ›e. AÈ™adar, pot să vină cu idei de ultimă generaÈ›ie (creÈ™terea publicității programatice, introducerea căutării vizuale È™i trecerea către conÈ›inutul interactive), care să stimuleze creÈ™terea pentru afacerea dumneavoastră. 

Dacă doriÈ›i să faceÈ›i ceva unic ca în exemplele de mai sus pentru a obÈ›ine un avantaj competitiv, atunci un consultant de marketing digital ar putea fi ceea ce aveÈ›i nevoie.

5. Conduceți creșterea pe mai multe canale
În prezent, este necesară o abordare omnicanală a marketingului digital. Unul dintre motive este că oamenii vin în contact cu marca dumneavoastră în mai multe puncte de contact înainte de a face o achiziÈ›ie. În plus, puteÈ›i ajunge la mai mulÈ›i oameni care preferă sau utilizează diferite canale.


Cei mai buni consultanÈ›i de marketing digital au experiență într-o gamă largă de platforme È™i activități de marketing, de la SEO până la marketing prin e-mail la social media. Prin urmare, vă pot ajuta să creaÈ›i campanii consistente care obÈ›in rezultate pe mai multe canale de marketing, cu accent deosebit pe canalele care au cel mai mult sens pentru publicul È›intă.

Cum să începeÈ›i cu consultanÈ›a de marketing digital

Dacă doriÈ›i să obÈ›ineÈ›i maximum din lucrul cu un consultant de marketing digital, există câteva lucruri pe care trebuie să le faceÈ›i pentru a vă pregăti:

1. Asteptari clare
Orice consultant de marketing digital care care se respect va face tot posibilul pentru a vă face fericiÈ›i. Dar acest lucru se poate întâmpla numai dacă stabiliÈ›i aÈ™teptări clare de la început.


După o consultare iniÈ›ială, discutaÈ›i ce vă aÈ™teptaÈ›i să realizaÈ›i È™i în ce număr de sesiuni, apoi consultantul poate face tot posibilul pentru ca acest lucru să se întâmple.

Pentru a vă oferi un exemplu, aÈ›i putea spune că până la sesiunea a È™asea speraÈ›i să fi crescut traficul blogului cu 25%. 

Dacă aveți nevoie de el, un consultant vă poate ajuta să stabiliți așteptări realiste.

Alte aÈ™teptări pe care poate doriÈ›i să le împărtășiÈ›i:

- Ce sarcini doriți să acorde prioritate

- Metoda dvs. preferată de comunicare

- Cât de des doriÈ›i să primiÈ›i actualizări

2. Partajare acces
Există anumite active È™i conturi la care un consultant de marketing digital va avea nevoie de acces pentru a-È™i putea face treaba, acesta fiind È™i motivul pentru care este important să lucraÈ›i cu un consultant de încredere.


În primul rând, va dori să vizualizeze orice rapoarte È™i date existente. Va trebui să oferiÈ›i acces la Google Analytics, conturile de social media (pentru a vizualiza analiza socială) È™i alte conturi relevante.

În plus, va trebui să distribuiÈ›i documentaÈ›ia relevantă legată de afacerea dumneavoastră. De exemplu, aceasta ar putea fi cercetarea de piata a publicului existent, liniile de branding È™i altele asemenea.

BineînÈ›eles, ar trebui să divulgaÈ›i doar ceea ce vă simÈ›iÈ›i confortabil È™i ceea ce consideraÈ›i că este relevant. Scopul împărtășirii acestor lucruri este pur È™i simplu astfel încât consultantul să poată afla cât mai multe despre operaÈ›iunile dumneavoastră pentru a lua decizii în cunoÈ™tință de cauză, strategice.

Măsurarea ROI a serviciilor de consultanță în marketing digital

ROI se referă la profitul pe care îl obÈ›ineÈ›i în raport cu costul investiÈ›iei. Pentru a calcula rentabilitatea investiÈ›iei, puteÈ›i utiliza o formula.


Să prezentăm ce înseamnă fiecare dintre aceÈ™ti termeni:

Numărul de clienÈ›i potenÈ›iali - câÈ›i clienÈ›i potenÈ›iali a produs campania?

Rata clienÈ›ilor potenÈ›iali - câÈ›i dintre aceÈ™ti clienÈ›i potenÈ›iali au devenit clienÈ›i?

PreÈ›ul mediu de vânzare - care este preÈ›ul mediu al produsului?

Cost sau cheltuieli publicitare - care au fost costurile dumneavoastră? Aceasta include cheltuielile publicitare sau costul creării conținutului, precum și taxa pentru consultant de marketing digital.

Când calculaÈ›i rentabilitatea investiÈ›iei, reÈ›ineÈ›i că există variabile de luat în considerare. Să presupunem, de exemplu, că o campanie generează o mulÈ›ime de clienÈ›i potenÈ›iali, dar o echipă de vânzări ineficientă sau o strategie de creÈ™tere a clienÈ›ilor potenÈ›iali ar putea să nu transforme acei clienÈ›i potenÈ›iali în clienÈ›i. Aceasta va avea, desigur, un impact asupra rentabilității investiÈ›iei. Pot exista chiar È™i alte variabile mai largi, cum ar fi starea economiei.

În plus, ceea ce câÈ™tigi din campaniile de marketing digital depinde de obiectivele dumneavoastră.

Uneori, ar trebui să măsuraÈ›i rentabilitatea investiÈ›iei serviciilor de consultanță în marketing digital în funcÈ›ie de indicatorii cheie de performanță. Te-au ajutat să ai succes în generarea gradului de conÈ™tientizare a mărcii, creÈ™terea clasamentului, îmbunătățirea ratelor de click ale e-mailurilor etc.?

Una peste alta, reÈ›ineÈ›i că rentabilitatea investiÈ›iei nu înseamnă neapărat sume în euro. PuteÈ›i obÈ›ine câÈ™tiguri uriaÈ™e în alte domenii ale afacerii dumneavoastră, care vor duce la vânzări ulterior, vă vor ajuta să păstraÈ›i clienÈ›ii, să câÈ™tigaÈ›i autoritate pentru marca dvs. È™i aÈ™a mai departe.

Concluzie

Există multe motive pentru care aÈ›i putea dori să angajaÈ›i un consultant de marketing digital. De exemplu, dacă vă luptaÈ›i pentru a È›ine pasul cu progresele în marketingul digital. Sau pur È™i simplu nu pare să depășeÈ™ti concurenÈ›ii.

Un expert în marketing digital vă poate ajuta să veniÈ›i cu strategii de marketing È™i vânzări care stimulează creÈ™terea. Vor aduce idei noi È™i vă vor ajuta să dominaÈ›i mai multe canale. Atâta timp cât găseÈ™ti unul bun.

Când vine vorba de alegerea unui consultant cu care să lucraÈ›i, găsiÈ›i pe cineva care să se potrivească în mod special dumneavoastră, adică să obÈ›ină ceea ce încercaÈ›i să faceÈ›i È™i să aibă experienÈ›a È™i expertiza relevante pentru a vă satisface nevoile.

RAUL BUDUREAN
Brand Strategist & Fondator Icetech Arad

www.icetech.ro

41% dintre români îÈ™i verifică mobilul de peste 200 de ori pe zi!

Când nu suntem pe telefoane, foarte posibil să navigăm pe internet pe un laptop, să jucăm un joc multiplayer online, să vizionăm Netflix pe un Smart TV È™i aÈ™a mai departe... Ideea este că suntem legaÈ›i de o lume digitală, ceea ce înseamnă că fiecare companie are nevoie de o formă de prezență online în aceste zile.

Problema este că tendinÈ›ele de marketing digital se schimbă tot timpul. Și n-ai cum să nu te întrebi cum ar trebui să È›ii pasul, pentru că oamenii vin întotdeauna cu tactici de marketing noi È™i poate È™i mai eficiente.

Nu ai motive de îngrijorare! Un consultant de marketing digital te poate ajuta să actualizezi strategia online.

Moduri în care un consultant de marketing digital vă poate ajuta să vă dezvoltaÈ›i afacerea în Arad.

Un consultant de marketing digital vă va ajuta să vă dezvoltaÈ›i afacerea prin strategie È™i planificare.  

Iată ce poate face un consultant de marketing digital pentru dvs.:

1. Elaborați o strategie eficientă de marketing digital
Un consultant poate pune la punct o strategie de marketing digitală detaliată, care poate fi acÈ›ionată, pe baza obiectivelor afacerii dumneavoastră. Pentru aceasta va efectua analize aprofundate ale poziÈ›iei dumneavoastre actuală È™i, bineînÈ›eles, ale publicului È›intă.


Acest lucru va începe probabil cu o analiză SWOT care evaluează punctele tari, punctele slabe, oportunitățile È™i amenințările. Acesta vă va oferi o perspectivă excelentă asupra modului în care vă conduceÈ›i afacerea, eficacitatea marketingului, poziÈ›ia pe piaÈ›a concurenÈ›ială È™i va afla cum se poate ajunge cel mai bine la publicul dumneavoastră prin marketing digital, inclusiv prin canalele de marketing preferate.

Cu toate aceste informații, un consultant poate stabili cele mai bune strategii globale, platforme pentru a viza și defini o listă de sarcini care vă vor ajuta să vă dezvoltați afacerea.

2. CreaÈ›i o strategie de vânzări cu conversie ridicată
DoriÈ›i să creÈ™teÈ›i vânzările sau să generaÈ›i mai mulÈ›i clienÈ›i potenÈ›iali? Un consultant de marketing digital vă poate ajuta, de asemenea, cu strategia publicitară.


AnunÈ›urile plătite generează trafic È™i sporesc vânzările. Pentru fiecare 1 euro cheltuit pe reclame Google primiÈ›i venituri de 2 euro.

Cu toate acestea, Google nu este singurul canal de publicitate disponibil pentru dvs. Un consultant va stabili ce canal de publicitate vă va oferi cel mai bun ROI, indiferent dacă acesta este Google, publicitate nativă, anunțuri cu plată pe rețele sociale, anunțuri video sau alte destinații de plasare.

De asemenea, va determina celelalte aspecte care contribuie la o campanie de succes, cum ar fi segmentarea publicului, cuvintele cheie, durata și bugetul.

Un consultant vă poate planifica campanii publicitare de impact de la început până la sfârÈ™it.

3. Stabiliți indicatori de performanță utili
Este posibil să aveți deja o idee despre care sunt obiectivele dumneavoastră de marketing. Dar cum veți ști dacă faceți progrese către aceste obiective?


Un consultant de marketing digital vă va ghida cu privire la indicatorii cheie de performanță È™i valorile pe care ar trebui să le urmăriÈ›i în funcÈ›ie de obiectivele È™i strategiile specifice.

Acestea vă vor ajuta să creați un sistem prin care puteți măsura și raporta performanța proiectelor. De asemenea, vă pot direcționa către instrumentele și programele de analiză potrivite.

Acest lucru vă va ajuta să urmăriți creșterea afacerii și să faceți modificări acolo unde este necesar.

4. Sugerați idei inovatoare
Un alt lucru extraordinar despre lucrul cu un consultant de marketing digital este că aceștia au o perspectivă proaspătă și imparțială asupra strategiei dumneavoastră.


În calitate de experÈ›i în domeniul marketingului digital, aceÈ™tia sunt la curent cu ultimele tendinÈ›e. AÈ™adar, pot să vină cu idei de ultimă generaÈ›ie (creÈ™terea publicității programatice, introducerea căutării vizuale È™i trecerea către conÈ›inutul interactive), care să stimuleze creÈ™terea pentru afacerea dumneavoastră. 

Dacă doriÈ›i să faceÈ›i ceva unic ca în exemplele de mai sus pentru a obÈ›ine un avantaj competitiv, atunci un consultant de marketing digital ar putea fi ceea ce aveÈ›i nevoie.

5. Conduceți creșterea pe mai multe canale
În prezent, este necesară o abordare omnicanală a marketingului digital. Unul dintre motive este că oamenii vin în contact cu marca dumneavoastră în mai multe puncte de contact înainte de a face o achiziÈ›ie. În plus, puteÈ›i ajunge la mai mulÈ›i oameni care preferă sau utilizează diferite canale.


Cei mai buni consultanÈ›i de marketing digital au experiență într-o gamă largă de platforme È™i activități de marketing, de la SEO până la marketing prin e-mail la social media. Prin urmare, vă pot ajuta să creaÈ›i campanii consistente care obÈ›in rezultate pe mai multe canale de marketing, cu accent deosebit pe canalele care au cel mai mult sens pentru publicul È›intă.

Cum să începeÈ›i cu consultanÈ›a de marketing digital

Dacă doriÈ›i să obÈ›ineÈ›i maximum din lucrul cu un consultant de marketing digital, există câteva lucruri pe care trebuie să le faceÈ›i pentru a vă pregăti:

1. Asteptari clare
Orice consultant de marketing digital care care se respect va face tot posibilul pentru a vă face fericiÈ›i. Dar acest lucru se poate întâmpla numai dacă stabiliÈ›i aÈ™teptări clare de la început.


După o consultare iniÈ›ială, discutaÈ›i ce vă aÈ™teptaÈ›i să realizaÈ›i È™i în ce număr de sesiuni, apoi consultantul poate face tot posibilul pentru ca acest lucru să se întâmple.

Pentru a vă oferi un exemplu, aÈ›i putea spune că până la sesiunea a È™asea speraÈ›i să fi crescut traficul blogului cu 25%. 

Dacă aveți nevoie de el, un consultant vă poate ajuta să stabiliți așteptări realiste.

Alte aÈ™teptări pe care poate doriÈ›i să le împărtășiÈ›i:

- Ce sarcini doriți să acorde prioritate

- Metoda dvs. preferată de comunicare

- Cât de des doriÈ›i să primiÈ›i actualizări

2. Partajare acces
Există anumite active È™i conturi la care un consultant de marketing digital va avea nevoie de acces pentru a-È™i putea face treaba, acesta fiind È™i motivul pentru care este important să lucraÈ›i cu un consultant de încredere.


În primul rând, va dori să vizualizeze orice rapoarte È™i date existente. Va trebui să oferiÈ›i acces la Google Analytics, conturile de social media (pentru a vizualiza analiza socială) È™i alte conturi relevante.

În plus, va trebui să distribuiÈ›i documentaÈ›ia relevantă legată de afacerea dumneavoastră. De exemplu, aceasta ar putea fi cercetarea de piata a publicului existent, liniile de branding È™i altele asemenea.

BineînÈ›eles, ar trebui să divulgaÈ›i doar ceea ce vă simÈ›iÈ›i confortabil È™i ceea ce consideraÈ›i că este relevant. Scopul împărtășirii acestor lucruri este pur È™i simplu astfel încât consultantul să poată afla cât mai multe despre operaÈ›iunile dumneavoastră pentru a lua decizii în cunoÈ™tință de cauză, strategice.

Măsurarea ROI a serviciilor de consultanță în marketing digital

ROI se referă la profitul pe care îl obÈ›ineÈ›i în raport cu costul investiÈ›iei. Pentru a calcula rentabilitatea investiÈ›iei, puteÈ›i utiliza o formula.


Să prezentăm ce înseamnă fiecare dintre aceÈ™ti termeni:

Numărul de clienÈ›i potenÈ›iali - câÈ›i clienÈ›i potenÈ›iali a produs campania?

Rata clienÈ›ilor potenÈ›iali - câÈ›i dintre aceÈ™ti clienÈ›i potenÈ›iali au devenit clienÈ›i?

PreÈ›ul mediu de vânzare - care este preÈ›ul mediu al produsului?

Cost sau cheltuieli publicitare - care au fost costurile dumneavoastră? Aceasta include cheltuielile publicitare sau costul creării conținutului, precum și taxa pentru consultant de marketing digital.

Când calculaÈ›i rentabilitatea investiÈ›iei, reÈ›ineÈ›i că există variabile de luat în considerare. Să presupunem, de exemplu, că o campanie generează o mulÈ›ime de clienÈ›i potenÈ›iali, dar o echipă de vânzări ineficientă sau o strategie de creÈ™tere a clienÈ›ilor potenÈ›iali ar putea să nu transforme acei clienÈ›i potenÈ›iali în clienÈ›i. Aceasta va avea, desigur, un impact asupra rentabilității investiÈ›iei. Pot exista chiar È™i alte variabile mai largi, cum ar fi starea economiei.

În plus, ceea ce câÈ™tigi din campaniile de marketing digital depinde de obiectivele dumneavoastră.

Uneori, ar trebui să măsuraÈ›i rentabilitatea investiÈ›iei serviciilor de consultanță în marketing digital în funcÈ›ie de indicatorii cheie de performanță. Te-au ajutat să ai succes în generarea gradului de conÈ™tientizare a mărcii, creÈ™terea clasamentului, îmbunătățirea ratelor de click ale e-mailurilor etc.?

Una peste alta, reÈ›ineÈ›i că rentabilitatea investiÈ›iei nu înseamnă neapărat sume în euro. PuteÈ›i obÈ›ine câÈ™tiguri uriaÈ™e în alte domenii ale afacerii dumneavoastră, care vor duce la vânzări ulterior, vă vor ajuta să păstraÈ›i clienÈ›ii, să câÈ™tigaÈ›i autoritate pentru marca dvs. È™i aÈ™a mai departe.

Concluzie

Există multe motive pentru care aÈ›i putea dori să angajaÈ›i un consultant de marketing digital. De exemplu, dacă vă luptaÈ›i pentru a È›ine pasul cu progresele în marketingul digital. Sau pur È™i simplu nu pare să depășeÈ™ti concurenÈ›ii.

Un expert în marketing digital vă poate ajuta să veniÈ›i cu strategii de marketing È™i vânzări care stimulează creÈ™terea. Vor aduce idei noi È™i vă vor ajuta să dominaÈ›i mai multe canale. Atâta timp cât găseÈ™ti unul bun.

Când vine vorba de alegerea unui consultant cu care să lucraÈ›i, găsiÈ›i pe cineva care să se potrivească în mod special dumneavoastră, adică să obÈ›ină ceea ce încercaÈ›i să faceÈ›i È™i să aibă experienÈ›a È™i expertiza relevante pentru a vă satisface nevoile.

RAUL BUDUREAN
Brand Strategist & Fondator Icetech Arad

www.icetech.ro

Stiri asemanatoare

  • Cum să alegi AgenÈ›ia de marketing online potrivită

    Cum să alegi Agenția de marketing online potrivită

    Vineri, 08 Ianuarie, 2021 20:57

    Decizia de a contracta o agenÈ›ie de marketing online este uÈ™oară, însă partea dificilă vine atunci când trebuie decis ce agenÈ›ie de marketing online merită contractată. În ziua de astăzi, ...

  • BLACK FRIDAY în Arad! Afacere la cheie, de vânzare!

    BLACK FRIDAY în Arad! Afacere la cheie, de vânzare!

    Vineri, 17 Noiembrie, 2017 12:13

    PoÅ£i să ai ÅŸi tu afacerea ta cu doar 3000 euro! O afacere "la cheie" a fost scoasă la vânzare în Arad. Este vorba de ineditele mânere publicitare “bus handle” amplasate î ...

  • Afacere la cheie, de vânzare, în Arad!

    Afacere la cheie, de vânzare, în Arad!

    Luni, 09 Octombrie, 2017 19:05

    O afacere "la cheie" a fost scoasă de curând la vânzare în Arad. Este vorba de ineditele mânere publicitare “bus handle” amplasate în tramvaiele din Arad. Aceste mân ...


Întreruperi programate a energiei electrice în localități din județul Arad în săptămâna 18 august – 22 august

Sambata, 16 August, 2025 15:51

Întreruperi programate a energiei electrice în localități din județul Arad în săptămâna 18 august – 22 august

ReÈ›ele Electrice România a redus pe cât posibil întreruperile programate pentru a minimiza disconfortul clienÈ›ilor. Acestea au loc când sunt necesare lucrări de mentena ...

Trupul unui bărbat de 50 de ani, a fost găsit în râul Mureș în zona localității Bata, după două zile de căutări

Sambata, 16 August, 2025 17:46

Trupul unui bărbat de 50 de ani, a fost găsit în râul Mureș în zona localității Bata, după două zile de căutări

În data de 14.08.2025,in jurul orei 17.30, pompierii militari arădeni au fost alertaÈ›i cu privire la o persoană posibil înecată în râul MureÈ™ în zona localitÄƒÈ ...

Ultimele zile ale lui 2024 la UVVG au fost dedicate Galei Premiilor Academice

Sambata, 04 Ianuarie, 2025 12:41

Ultimele zile ale lui 2024 la UVVG au fost dedicate Galei Premiilor Academice

Universitatea de Vest "Vasile Goldiș" din Arad a organizat seara trecută Gala Premiilor Academice UVVG, un eveniment dedicat recunoașterii meritelor și a efortului depus de membrii marii fami ...

Mașină în flăcări în Micălaca

Vineri, 03 Ianuarie, 2025 18:49

Mașină în flăcări în Micălaca

DetaÈ™amentul Arad a intervenit astăzi (3 ianuarie), în cartierul Micălaca, zona 300 pentru stingerea unui incendiu ce se manifesta la un autoturism.   La sosirea echipajului de in ...

Deși suntem în spațiul Schengen, MAI a început controalele aleatorii în zona de frontieră din a treia zi de liberă trecere

Sambata, 04 Ianuarie, 2025 16:54

Deși suntem în spațiul Schengen, MAI a început controalele aleatorii în zona de frontieră din a treia zi de liberă trecere

Miercuri dimineaÈ›a, Ministerul Afacerilor Interne, prin structurile sale, respectiv PoliÈ›ia Română, PoliÈ›ia de Frontieră È™i Jandarmeria Română, a derulat controale în pro ...

Pericol de explozie pe calea ferată. Circulația feroviară întreruptă timp de aproape 6 ore

Sambata, 04 Ianuarie, 2025 08:47

Pericol de explozie pe calea ferată. Circulația feroviară întreruptă timp de aproape 6 ore

Compania NaÅ£ională de Căi Ferate “CFR” SA informează că, vineri, începând cu ora 15:38, traficul feroviar a fost întrerupt în zona HM AlbeÈ™ti Târna ...

România închide anul 2024 cu peste 200 de kilometri noi de autostradă și drum expres

Joi, 02 Ianuarie, 2025 10:56

România închide anul 2024 cu peste 200 de kilometri noi de autostradă și drum expres

În total, România a închis anul 2024 cu aproape 201 de kilometri noi de autostradă È™i drum expres, dintre care, cei mai mulÈ›i – 102 km, pe Autostrada Moldovei A7. ...

Sărbătorim dragostea la Arad!

Luni, 12 Februarie, 2024 17:02

Sărbătorim dragostea la Arad!

Miercuri, 14 februarie invităm toate cuplurile de îndrăgostiÈ›i să se căsătorească pentru o zi pe Platoul Administrativ, într-un cadru festiv.  La kilometrul 0 al oraÈ™ulu ...

Câte zile libere și minivacanțe vor avea românii în 2025! Calendarul complet

Vineri, 03 Ianuarie, 2025 16:09

Câte zile libere și minivacanțe vor avea românii în 2025! Calendarul complet

În 2025, angajaÈ›ii din România vor beneficia de 17 zile libere legale, dintre care 13 vor cădea în timpul săptămânii È™i 4 vor fi în weekend. Un aspect remarcabi ...

Încă o mașină a luat foc în Arad în urma unui scurtcircuit electric

Miercuri, 05 Iunie, 2024 15:48

Încă o mașină a luat foc în Arad în urma unui scurtcircuit electric

În această după-amiază (5 iunie), în jurul orei 15:00, pompierii militari arădeni au fost solicitaÈ›i să intervină pentru localizarea È™i lichidarea unui incendiu izbucnit la un ...

Studenții au reducere pe tren din 1 ianuarie 2025 doar în anumite condiții. Anunțul făcut de CFR Călători

Vineri, 03 Ianuarie, 2025 09:26

Studenții au reducere pe tren din 1 ianuarie 2025 doar în anumite condiții. Anunțul făcut de CFR Călători

Prin art. XXIX alin. (1) al OrdonanÈ›ei de Urgență nr. 156 din 30 decembrie 2024 publicată în Monitorul Oficial nr. 1334 din 31 decembrie 2024, în anul 2025, prin derogare de la pr ...

Nu parca în zonă, trece un mastodont – vezi traseul!

Miercuri, 16 Octombrie, 2024 11:15

Nu parca în zonă, trece un mastodont – vezi traseul!

În intervalul 17 octombrie (ora 16.00) - 18 octombrie (ora 8.00),  străzile Păstorului, Lipovei È™i Prutului vor fi tranzitate de câteva transporturi agabaritice constând ...

Accident cu două victime încarcerate între Dezna și Buhani

Miercuri, 16 Octombrie, 2024 10:56

Accident cu două victime încarcerate între Dezna și Buhani

Azi dimineață (16 octombrie), în jurul orei Ora 09.30 o maÈ™ină s-a răsturnat între Dezna È™i Buhani.   În urma accidentului au rezultat 2 victime incarcerate conÈ™ti ...

Curătenia de toamnă – programul de colectare a biodeșeurilor voluminoase

Marti, 15 Octombrie, 2024 10:49

Curătenia de toamnă – programul de colectare a biodeșeurilor voluminoase

Începând cu această săptămână, în municipiul Arad se desfășoară programul de colectare gratuită a biodeÈ™eurilor provenite din grădini È™i parcuri È™i a deÈ™euril ...



Acest site foloseÅŸte cookies pentru a imbunatati experienta ta de navigare. Pentru mai multe detalii referitoare la cum folosim datele tale si la drepturile tale te invitam sa citesti: Politica de cookies sau/si Politica de Confidentialitate si apoi sa confirmi acordul tau.