Începând cu data de luni, 26.03.2018, la intrarea în Primăria Municipiului Arad, sunt afişate documentele privind două hotărâri locale, de maximă importanţă pentru arădeni.
Primul proiect de hotărâre privind modificarea și completarea Hotărârii Consiliului Local al municipiului Arad nr. 351/2015 privind stabilirea impozitelor și taxelor locale pentru anul 2016- inițiativa primarului.
Cel de al doilea proiect de hotărâre, aflat la transparenţă, privieşte modificarea Hotărârii nr. 303/2016 pentru aprobarea Regulamentului de acces și circulația utilajelor și a
autovehiculelor de transport marfă cu masa maximă autorizată mai mare de 3,5 t în municipiul Arad- inițiativa primarului.
Până la data de 06.04.2018, la registratura Primăriei Municipiului Arad, cei interesaţi pot depune în scris recomandări, sugestii şi opinii privind aceste documente.
Informaţii suplimentare pot fi solicitate începând cu data de 26.03.2018, între orele 8,00 - 18,00, la Serviciul Relaţii cu Publicul, camera 5.
Cei interesaţi pot solicita în scris şi pot primi copii contra cost după aceste acte, care pot fi studiate şi pe site-ul Primăriei Arad, la adresa www.primariaarad.ro
Începând cu data de luni, 26.03.2018, la intrarea în Primăria Municipiului Arad, sunt afişate documentele privind două hotărâri locale, de maximă importanţă pentru arădeni.
Primul proiect de hotărâre privind modificarea și completarea Hotărârii Consiliului Local al municipiului Arad nr. 351/2015 privind stabilirea impozitelor și taxelor locale pentru anul 2016- inițiativa primarului.
Cel de al doilea proiect de hotărâre, aflat la transparenţă, privieşte modificarea Hotărârii nr. 303/2016 pentru aprobarea Regulamentului de acces și circulația utilajelor și a
autovehiculelor de transport marfă cu masa maximă autorizată mai mare de 3,5 t în municipiul Arad- inițiativa primarului.
Până la data de 06.04.2018, la registratura Primăriei Municipiului Arad, cei interesaţi pot depune în scris recomandări, sugestii şi opinii privind aceste documente.
Informaţii suplimentare pot fi solicitate începând cu data de 26.03.2018, între orele 8,00 - 18,00, la Serviciul Relaţii cu Publicul, camera 5.
Cei interesaţi pot solicita în scris şi pot primi copii contra cost după aceste acte, care pot fi studiate şi pe site-ul Primăriei Arad, la adresa www.primariaarad.ro