Cantina Municipală Arad face angajări! Află ce posturi sunt scoase la concurs!
Cantina Municipală Arad face angajări! Află ce posturi sunt scoase la concurs!

Cantina Municipală Arad face angajări! Află ce posturi sunt scoase la concurs!

Marti, 14 Noiembrie, 2017 13:28 Redactia LOCALE Comentarii  Recomanda pe Facebook  Recomanda pe Twitter
Redactia LOCALE Comentarii  Recomanda pe Facebook Recomanda pe Twitter
Marti, 14 Noiembrie, 2017 13:28 Tiparire


Centrul Social Cantina Municipală Arad, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea  pe perioadă nedeterminată a unor posturi de execuţie vacant, în regim contractual în data de 11.12.2017 ora 10, proba scrisă , interviul în data de 13.12.2017 ora 13,00 .

 

Pentru a ocupa un post contractual vacant candidaţii trebuie să îndeplinească următoarele:

 

Condiţii generale,

-          are cetăţenia română şi domiciliul în România;

-          cunoaşte limba română scris şi vorbit;

-          are vârsta minimum de 18 ani împliniţi;

-          are capacitate deplină de exerciţiu;

-          are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţi sanitare abilitate;

-          îndeplineşte condiţiile de studii şi, după caz, de vechime sau alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;

-          nu a fost condamnat(ă) pentru săvârşirea unei infracţiuni, contra statului sau contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică îmfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea postului, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea.

 

 

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei contractuale sunt:

 

      Compartimentul Resurse umane salarizare


- 1 post de inspector de specialitate debutant – pe durată nedeterminată

 - nivelul studiilor – superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licență, juridice sau economice

- vechime în activitatea – fără vechime în muncă

 

    Compartimentul juridic și Achiziții publice

 

1 post de consilier juridic debutant  – pe durată nedeterminată

- nivelul studiilor – superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licență în domeniul juridic

- vechime în specialitatea studiilor – fără vechime

 

         Compartimentul Contabilitate

 

1 post de inspector de specialitate I pe durată nedeterminată

- nivelul studiilor – superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licență în domeniul economic

- vechime în specialitatea studiilor – minim 9 ani

        
Compartimentul Distribuție lapte praf, ajutoare umanitare și POAD

        

1        post de inspector de specialitate debutant – pe durată nedeterminată

- nivelul studiilor – superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licență

- vechime în activitate – fără vechime în muncă

Concursul  va consta dintr-o probă scrisă şi interviu pentru candidaţii înscrişi la concurs și care au fost declaraţi admişi la selectarea dosarelor.

            Compartimentul preparare și distribuție hrană

           

            3 posturi muncitor calificat I pe durată nedeterminată

- nivelul studiilor – generale

- vechime în activitate – minim 2 ani.

Concursul va consta dintr-o probă practică și interviu pentru candidații înscriși la concurs și care au fost declarați admiși la selectarea dosarelor pentru ocuparea postului de muncitor calificat I.

 

 Dosarele de înscriere se  depun la sediul instituţiei - Compartimentul Resurse umane, în termen de 10 zile  lucrătoare de la data publicării anunţului. Conform art.6 al Regulamentului – cadru privind  stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcțiilor contractuale si a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, pentru înscrire la concurs candidaţii vor prezenta un dosar care va conţine următoarele documente:

- cererea de  înscriere la concurs adresată conducătorului instituţiei publice organizatoare;

- copia actului  de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;

- copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice postului solicitate de instituţia publică;

- carnet de muncă sau, după caz, adeverinţele  care să ateste vechimea în muncă, în meserie şi/sau în specialitatea studiilor, în copie;.

- cazierul  judiciar sau o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcţia pentru care candidează ;

- adeverinţa medicală  care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului, de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate;

- curriculum vitae;

 

Adeverinţă care să atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în format standard stabilit de Ministerul Sănătăţii.

 

În cazul în care candidatul depune o declaraţie pe propie răspundere că nu are antecedente penale, în cazul în care este declarat admis la selecţia dosarelor, acesta are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului, cel mai târziu până la data desfăşurării primei probe a concursului.

 

Copia actului de identitate, copiile actelor de studii şi carnetul de muncă sau, după caz, adeverinţele care atestă vechimea vor fi prezentate în original în vederea verificării conformităţii copiilor acestora.

 

Dosarele de înscriere se  depun la sediul instituţiei - Compartimentul Resurse umane, în termen de 10 zile  lucrătoare de la data publicării anunţului


Relaţii suplimentare se obţin de la sediul instituţiei - Compartimentul Resurse umane, telefon   0357/427507.

Cantina Municipală Arad face angajări! Află ce posturi sunt scoase la concurs!


Centrul Social Cantina Municipală Arad, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea  pe perioadă nedeterminată a unor posturi de execuţie vacant, în regim contractual în data de 11.12.2017 ora 10, proba scrisă , interviul în data de 13.12.2017 ora 13,00 .

 

Pentru a ocupa un post contractual vacant candidaţii trebuie să îndeplinească următoarele:

 

Condiţii generale,

-          are cetăţenia română şi domiciliul în România;

-          cunoaşte limba română scris şi vorbit;

-          are vârsta minimum de 18 ani împliniţi;

-          are capacitate deplină de exerciţiu;

-          are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţi sanitare abilitate;

-          îndeplineşte condiţiile de studii şi, după caz, de vechime sau alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;

-          nu a fost condamnat(ă) pentru săvârşirea unei infracţiuni, contra statului sau contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică îmfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea postului, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea.

 

 

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei contractuale sunt:

 

      Compartimentul Resurse umane salarizare


- 1 post de inspector de specialitate debutant – pe durată nedeterminată

 - nivelul studiilor – superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licență, juridice sau economice

- vechime în activitatea – fără vechime în muncă

 

    Compartimentul juridic și Achiziții publice

 

1 post de consilier juridic debutant  – pe durată nedeterminată

- nivelul studiilor – superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licență în domeniul juridic

- vechime în specialitatea studiilor – fără vechime

 

         Compartimentul Contabilitate

 

1 post de inspector de specialitate I pe durată nedeterminată

- nivelul studiilor – superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licență în domeniul economic

- vechime în specialitatea studiilor – minim 9 ani

        
Compartimentul Distribuție lapte praf, ajutoare umanitare și POAD

        

1        post de inspector de specialitate debutant – pe durată nedeterminată

- nivelul studiilor – superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licență

- vechime în activitate – fără vechime în muncă

Concursul  va consta dintr-o probă scrisă şi interviu pentru candidaţii înscrişi la concurs și care au fost declaraţi admişi la selectarea dosarelor.

            Compartimentul preparare și distribuție hrană

           

            3 posturi muncitor calificat I pe durată nedeterminată

- nivelul studiilor – generale

- vechime în activitate – minim 2 ani.

Concursul va consta dintr-o probă practică și interviu pentru candidații înscriși la concurs și care au fost declarați admiși la selectarea dosarelor pentru ocuparea postului de muncitor calificat I.

 

 Dosarele de înscriere se  depun la sediul instituţiei - Compartimentul Resurse umane, în termen de 10 zile  lucrătoare de la data publicării anunţului. Conform art.6 al Regulamentului – cadru privind  stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcțiilor contractuale si a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, pentru înscrire la concurs candidaţii vor prezenta un dosar care va conţine următoarele documente:

- cererea de  înscriere la concurs adresată conducătorului instituţiei publice organizatoare;

- copia actului  de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;

- copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice postului solicitate de instituţia publică;

- carnet de muncă sau, după caz, adeverinţele  care să ateste vechimea în muncă, în meserie şi/sau în specialitatea studiilor, în copie;.

- cazierul  judiciar sau o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcţia pentru care candidează ;

- adeverinţa medicală  care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului, de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate;

- curriculum vitae;

 

Adeverinţă care să atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în format standard stabilit de Ministerul Sănătăţii.

 

În cazul în care candidatul depune o declaraţie pe propie răspundere că nu are antecedente penale, în cazul în care este declarat admis la selecţia dosarelor, acesta are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului, cel mai târziu până la data desfăşurării primei probe a concursului.

 

Copia actului de identitate, copiile actelor de studii şi carnetul de muncă sau, după caz, adeverinţele care atestă vechimea vor fi prezentate în original în vederea verificării conformităţii copiilor acestora.

 

Dosarele de înscriere se  depun la sediul instituţiei - Compartimentul Resurse umane, în termen de 10 zile  lucrătoare de la data publicării anunţului


Relaţii suplimentare se obţin de la sediul instituţiei - Compartimentul Resurse umane, telefon   0357/427507.

Stiri asemanatoare

ABONARE LA NEWSLETTER

Introduceti adresa dvs de email:
   

PNL susține investițiile și reforma corectă a instituțiilor publice

Joi, 15 Aprilie, 2021 19:18

PNL susține investițiile și reforma corectă a instituțiilor publice

Bugetul s-a aflat în ultimele zile în dezbatere internă în cadrul PNL Arad, împreună cu consilierii locali. „În urma dezbaterilor interne, au fost formulate ...

Lenuța Timiș este noul director medical interimar la Spitalul Județean Arad

Miercuri, 14 Aprilie, 2021 17:40

Lenuța Timiș este noul director medical interimar la Spitalul Județean Arad

Președintele Consiliului Județean Arad, Iustin Cionca, a numit-o astăzi, 14 aprilie, în funcția de director medical interimar la Spitalul Clinic Județean de Urgență Arad pe dr. Lenu ...

Bilanţ Pandemie 15 Aprilie: 114 de cazuri noi, 10 decese și 1296 de cazuri active

Joi, 15 Aprilie, 2021 21:06

Bilanţ Pandemie 15 Aprilie: 114 de cazuri noi, 10 decese și 1296 de cazuri active

Autorităţile au anunţat noul bilanţ pentru judeţul Arad înregistrat în  ultimele 24 de ore, 114 de noi cazuri  de persoane infectate cu SARS – ...

Expertiza efectuată de INML București a confirmat! Cadavrul descoperit pe câmp este al lui Sebastian Corbei, băiatul de 7 ani care a fost dat dispărut de acasă

Joi, 22 Aprilie, 2021 17:11

Expertiza efectuată de INML București a confirmat! Cadavrul descoperit pe câmp este al lui Sebastian Corbei, băiatul de 7 ani care a fost dat dispărut de acasă

„Analizele ADN arată că trupul găsit la începutul lunii aprilie este al lui Sebastian Corbei. Urmează să primim şi raportul complet. Ancheta este încă în desfăşur ...

Acord pe Bugetul Aradului

Joi, 15 Aprilie, 2021 14:32

Acord pe Bugetul Aradului

"Apreciez faptul că alături de PNL s-au aliat, pentru binele Aradului şi reprezentanţii PMP, UDMR, USR-PLUS. Am demonstrat că dincolo de politică poate exista şi colaborare pentru susține ...

Minorul Mihail Marian din Ghioroc a dispărut de la domiciliu. Dacă l-ați văzut sunați la 112

Vineri, 23 Aprilie, 2021 13:50

Minorul Mihail Marian din Ghioroc a dispărut de la domiciliu. Dacă l-ați văzut sunați la 112

În ziua de 22 aprilie 2021, MIHAIL MARIAN, de 14 de ani, a plecat de la domiciliul său din localitatea Ghioroc, numărul 101, județul Arad, și până în prezent nu s-a î ...

Rodica Todor a dispărut de la domiciliu. Ați văzut-o? Sunați la 112

Joi, 22 Aprilie, 2021 17:00

Rodica Todor a dispărut de la domiciliu. Ați văzut-o? Sunați la 112

În dimineața zilei de 22 aprilie 2021, RODICA TODOR, de 51 de ani, a plecat de la domiciliul ei de pe str. Aurel Suciu, din municipiu, și până în prezent nu s-a întors. ...

Gheorghe FALCĂ: „Grupul PPE solicită o clauză de anterioritate pentru proiectele privind rețelele de gaz”

Joi, 22 Aprilie, 2021 13:22

Gheorghe FALCĂ: „Grupul PPE solicită o clauză de anterioritate pentru proiectele privind rețelele de gaz”

În cadrul Comisiei pentru industrii, cercetare și energie (ITRE) și Comisiei pentru transport și turism (TRAN) se lucrează la propunerea Comisiei UE privind revizuirea de regulament afe ...

Gheorghe FALCĂ: „Certificatul verde va avea efect imediat iar libertatea de mișcare va fi garantată în Uniune!”

Marti, 13 Aprilie, 2021 14:02

Gheorghe FALCĂ: „Certificatul verde va avea efect imediat iar libertatea de mișcare va fi garantată în Uniune!”

Europarlamentarul PPE/PNL, Gheorghe FALCĂ transmite de la Bruxelles: „Negocierile și dezbaterile privind certificatul verde digital au loc într-o procedură de urgență, iar acest ...

Final fericit în cazul minorei dispărute. Rodica-Simina a fost găsită la o cunoștință

Miercuri, 14 Aprilie, 2021 15:30

Final fericit în cazul minorei dispărute. Rodica-Simina a fost găsită la o cunoștință

În urma activităților desfășurate de polițiștii S.I.C., împreună cu cei ai Secției 1 Vlaicu, minora data dispărută de părinți, David Rodica-Simina a fost depistată pe raz ...

Pagina YouTube a Senatului a fost închisă pentru anumite înregistrări video cu luări de cuvânt ale Dianei Şoşoacă

Joi, 15 Aprilie, 2021 09:30

Pagina YouTube a Senatului a fost închisă pentru anumite înregistrări video cu luări de cuvânt ale Dianei Şoşoacă

“Pagina YouTube a Senatului a fost închisă pentru anumite înregistrări video cu luări de cuvânt ale Dianei Şoşoacă, pentru că instigă, contrar politicii asumate de ...

Deputatul Glad Varga cere urgentarea implementării schemei de ajutor pentru agenții economici

Joi, 25 Martie, 2021 19:56

Deputatul Glad Varga cere urgentarea implementării schemei de ajutor pentru agenții economici

Microgranturile, granturile pentru capital de lucru şi granturile pentru investiţii alcătuiesc o schemă de ajutor de stat menită să sprijine agenţii economici, aflaţi momentan într- ...

LISTA țărilor cu risc epidemiologic COVID-19 a fost actualizată

Duminica, 21 Martie, 2021 12:14

LISTA țărilor cu risc epidemiologic COVID-19 a fost actualizată

Comitetul Naţional pentru Situaţii de Urgenţă a actualizat, vineri seară, lista zonelor considerate cu risc epidemiologic ridicat. Persoanele care vin în România din țările din ...

Brățări de identificare pentru pacienții Spitalului Județean Arad

Vineri, 23 Aprilie, 2021 15:29

Brățări de identificare pentru pacienții Spitalului Județean Arad

De astăzi, 23 aprilie, persoanele care ajung la Unitatea Primire Urgențe din cadrul Spitalului Clinic Județean de Urgență Arad sau care se internează în regim de spitalizare continuă ...

14 contravenienţi în doar trei ore în două cartiere din Arad la transportul de marfă cu masa maximă autorizată

Sambata, 27 Martie, 2021 14:43

14 contravenienţi în doar trei ore în două cartiere din Arad la  transportul de marfă cu masa maximă autorizată

Polițiștii locali din cadrul Direcției Generale Poliția Locală Arad au organizat, în dimineața zilei de 26.03.2021, o acţiune pentru depistarea şoferilor care încalcă prevede ...



{**}

Acest site foloseşte cookies pentru a imbunatati experienta ta de navigare. Pentru mai multe detalii referitoare la cum folosim datele tale si la drepturile tale te invitam sa citesti: Politica de cookies sau/si Politica de Confidentialitate si apoi sa confirmi acordul tau.