Contractul pentru finalizarea lucrărilor la pasajul rutier aflat în construcție pe centura municipiului Aradului, în zona CET, va fi scos din nou la licitație. Anunţul a fost făcut de Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere.
„Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere, prin Direcția Regională de Drumuri și Poduri Timișoara, a transmis ANAP spre validare documentația de atribuire nr. 274599/05.05.2017, aferentă contractului de lucrări pentru obiectivul Pasaj Brad – Curtici. Obiectivul de investiții «Pasaj denivelat pe varianta de ocolire Arad peste liniile CF Brad – CF Curtici – DJ709D» este amplasat pe DN 7/E68 pe raza județului Arad. Lungimea traseului este de 1.365 m, iar pasajul are o lungime de aproape 540 m. Contractul cu antreprenorul CCCF Drumuri și Poduri Timișoara SRL a fost reziliat în data de 13 martie 2015. La data rezilierii contractului, lucrările la obiectiv au fost realizate în proporție de 70%“, se arată într-o informare a CNAIR.
Telenovela a început în anul 2012 atunci când lucrările au fost oprite la cele două pasaje de pe centura Aradului, după ce a fost oprită finanţarea pentru această lucrare, din motive politice evident, şi tot din motive politice nici nu a mai fost continuată lucrarea, guvernul Ponta din vremea respectivă ba nu aloca fonduri, ba le aloca doar pe hârtie dar nu veneau niciodată. Alocarea de fonduri „fictive” i-a folosit în final doar lui Dorel Căprar pentru a avea ce arăta la televizor, însă doar atât pentru că în realitate, pasaje arată exact cum arătau în 2012 când a fost oprită finanţarea pentru cele două pasaje.
Cieste şi:Se fac pasajele de pe centura! Se fac praf şi pulbere, mai puţin şi vor fi monumente istorice neterminate
Anul trecut, în luna noiembrie, ministrul Transporturilor din acea perioadă, Sorin Petru Bușe, membru al guvernului Cioloş, a declarat, cu ocazia unei vizite la Arad, că, în primăvara lui 2017, vor începe lucrările la pasajul din zona CET (care este finalizat în proporţie de 70%), acest lucru fiind posibil fără a se mai apela la licitaţie, CNADNR urmând să-l finalizeze cu resurse proprii. După alegerile parlamentare de la sfârşitul lui 2016, guvernul nou instalat PSD probabil că doreşte să satisfacă unele firme de casă şi hotărăşte că este mai bine să trecem din nou printr-un proces de licitaţie, care poate fi contestat, pentru a mai dura cel puţin un an şi jumătate sau 2 ani până se finalizează un viaduct aproape terminat.
Valoarea investiţiilor este de 13 milioane de euro.
Contractul pentru finalizarea lucrărilor la pasajul rutier aflat în construcție pe centura municipiului Aradului, în zona CET, va fi scos din nou la licitație. Anunţul a fost făcut de Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere.
„Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere, prin Direcția Regională de Drumuri și Poduri Timișoara, a transmis ANAP spre validare documentația de atribuire nr. 274599/05.05.2017, aferentă contractului de lucrări pentru obiectivul Pasaj Brad – Curtici. Obiectivul de investiții «Pasaj denivelat pe varianta de ocolire Arad peste liniile CF Brad – CF Curtici – DJ709D» este amplasat pe DN 7/E68 pe raza județului Arad. Lungimea traseului este de 1.365 m, iar pasajul are o lungime de aproape 540 m. Contractul cu antreprenorul CCCF Drumuri și Poduri Timișoara SRL a fost reziliat în data de 13 martie 2015. La data rezilierii contractului, lucrările la obiectiv au fost realizate în proporție de 70%“, se arată într-o informare a CNAIR.
Telenovela a început în anul 2012 atunci când lucrările au fost oprite la cele două pasaje de pe centura Aradului, după ce a fost oprită finanţarea pentru această lucrare, din motive politice evident, şi tot din motive politice nici nu a mai fost continuată lucrarea, guvernul Ponta din vremea respectivă ba nu aloca fonduri, ba le aloca doar pe hârtie dar nu veneau niciodată. Alocarea de fonduri „fictive” i-a folosit în final doar lui Dorel Căprar pentru a avea ce arăta la televizor, însă doar atât pentru că în realitate, pasaje arată exact cum arătau în 2012 când a fost oprită finanţarea pentru cele două pasaje.
Cieste şi:Se fac pasajele de pe centura! Se fac praf şi pulbere, mai puţin şi vor fi monumente istorice neterminate
Anul trecut, în luna noiembrie, ministrul Transporturilor din acea perioadă, Sorin Petru Bușe, membru al guvernului Cioloş, a declarat, cu ocazia unei vizite la Arad, că, în primăvara lui 2017, vor începe lucrările la pasajul din zona CET (care este finalizat în proporţie de 70%), acest lucru fiind posibil fără a se mai apela la licitaţie, CNADNR urmând să-l finalizeze cu resurse proprii. După alegerile parlamentare de la sfârşitul lui 2016, guvernul nou instalat PSD probabil că doreşte să satisfacă unele firme de casă şi hotărăşte că este mai bine să trecem din nou printr-un proces de licitaţie, care poate fi contestat, pentru a mai dura cel puţin un an şi jumătate sau 2 ani până se finalizează un viaduct aproape terminat.
Valoarea investiţiilor este de 13 milioane de euro.