Sebastian Bulumac, fostul pretendent la fotoliul de primar al Aradului, se pare că nu este satisfăcut de răspunsul pe care l-a primit prin intermediul presei de la reprezentanţii Farmaciei Sinapis în legătură cu sesizarea acestuia pentru unele produse puse de aceştia în vânzare în cadrul unei promoţii, şi îşi continuă demersurile considerând că a fost “păcălit”, cumpărând un produs la limita termenului de expirare, Bulumac susţinând că termenul ar fi depăşit.
Citeste AICI cum a început povestea
Noi nu emitem judecăţi de valoare şi nici nu dăm verdicte, prezentăm doar punctele de vedere a celor două părţi implicate în această “dispută”. Deşi, la prima vedre, produsele sunt la limita termenului de expirare, mai exact, unul dintre produsele oferite de farmacie are limita de expirare în luna martie 2017, Sebastian Bulumac consideră că acest termen este depăşit şi că aceste produse nu mai trebuiau puse în vânzare, ca atare, acesta va depune o reclamaţie la “Protecția Consumatorului pentru încercarea de ascundere a datei de expirare a unui produs destinat nou-născuţilor şi copiilor mici, pentru inducerea în eroare a clienţilor prin afişarea unui alt termen de valabilitate (al produsului mostră gratuit, nu al produsului achiziţonat) cât şi pentru încurajarea vânzării unor alte produse decât cele cerute (….)”
Citeşte AICI răspunsul Farmaciei SINAPIS
Mai mult, Bulumac l-a “luat la ochi” şi pe producătorul cremei cu pricina produsă de cunoscuta companie farmaceutică germană BAYER, pe care-i acuză că au schimbat încadrarea acesteia din “medicament” în “cometic”.
“Am aflat cu aceasta ocazie de la reprezentantul Bepanthen ca aceasta crema este pe piata de aproximativ 2 luni de zile si ca la lansarea ei i s-a modificat incadrarea. Adica, daca Unguentul vechi Bepanthen era incadrat la “Medicament” si trata afectiunile pielii, acest Unguent Bepanthen Extra cu ulei de masline a fost incadrat la “Cosmetic”. Deci nu mai trateaza, doar previne.
De ce au schimbat incadrarea? Am intrebat eu. Mi s-a raspuns: “Nu stiu, cred ca a fost o strategie de marketing”. Strategie de marketing pe naiba, va spun eu de ce: schimbarea aceasta a incadrarii vine tocmai pentru a se putea evita/ocoli niste filtre/teste importante prin care trebuie sa treaca orice produs ce se vrea medicament, fiind mult mai usor de obtinut aprobarile pentru cele cosmetice.
Pentru numele lui Dumnezeu, vorbim despre un produs adresat nou nascutilor!!!!!!
Alo, Ministerul Sănătăţii & Parlamentul României, sunteţi pe recepţie ???” citează Sebastian Bulumac o mamă care a contactat compania Bayer.

Sebastian Bulumac, fostul pretendent la fotoliul de primar al Aradului, se pare că nu este satisfăcut de răspunsul pe care l-a primit prin intermediul presei de la reprezentanţii Farmaciei Sinapis în legătură cu sesizarea acestuia pentru unele produse puse de aceştia în vânzare în cadrul unei promoţii, şi îşi continuă demersurile considerând că a fost “păcălit”, cumpărând un produs la limita termenului de expirare, Bulumac susţinând că termenul ar fi depăşit.
Citeste AICI cum a început povestea
Noi nu emitem judecăţi de valoare şi nici nu dăm verdicte, prezentăm doar punctele de vedere a celor două părţi implicate în această “dispută”. Deşi, la prima vedre, produsele sunt la limita termenului de expirare, mai exact, unul dintre produsele oferite de farmacie are limita de expirare în luna martie 2017, Sebastian Bulumac consideră că acest termen este depăşit şi că aceste produse nu mai trebuiau puse în vânzare, ca atare, acesta va depune o reclamaţie la “Protecția Consumatorului pentru încercarea de ascundere a datei de expirare a unui produs destinat nou-născuţilor şi copiilor mici, pentru inducerea în eroare a clienţilor prin afişarea unui alt termen de valabilitate (al produsului mostră gratuit, nu al produsului achiziţonat) cât şi pentru încurajarea vânzării unor alte produse decât cele cerute (….)”
Citeşte AICI răspunsul Farmaciei SINAPIS
Mai mult, Bulumac l-a “luat la ochi” şi pe producătorul cremei cu pricina produsă de cunoscuta companie farmaceutică germană BAYER, pe care-i acuză că au schimbat încadrarea acesteia din “medicament” în “cometic”.
“Am aflat cu aceasta ocazie de la reprezentantul Bepanthen ca aceasta crema este pe piata de aproximativ 2 luni de zile si ca la lansarea ei i s-a modificat incadrarea. Adica, daca Unguentul vechi Bepanthen era incadrat la “Medicament” si trata afectiunile pielii, acest Unguent Bepanthen Extra cu ulei de masline a fost incadrat la “Cosmetic”. Deci nu mai trateaza, doar previne.
De ce au schimbat incadrarea? Am intrebat eu. Mi s-a raspuns: “Nu stiu, cred ca a fost o strategie de marketing”. Strategie de marketing pe naiba, va spun eu de ce: schimbarea aceasta a incadrarii vine tocmai pentru a se putea evita/ocoli niste filtre/teste importante prin care trebuie sa treaca orice produs ce se vrea medicament, fiind mult mai usor de obtinut aprobarile pentru cele cosmetice.
Pentru numele lui Dumnezeu, vorbim despre un produs adresat nou nascutilor!!!!!!
Alo, Ministerul Sănătăţii & Parlamentul României, sunteţi pe recepţie ???” citează Sebastian Bulumac o mamă care a contactat compania Bayer.