Semnat în toamna lui 2017 cu italienii de la WeBuild (pe-atunci Astaldi), tronsonul Bârzava-KM 614 (Ghioroc) va fi primul recepționat din cele patru dintre Simeria și KM 614, probabil la final de 2024 sau început de 2025, deci o întârziere de 4-5 ani față de termenul inițial.
O mică premieră: recepția va cuprinde semnalizarea și centralizarea ETCS, fiind incluse în acest contract. Viteza este 160 km/h, mai puțin pe intervalul Păuliș-Radna unde este 120, respectiv 100 km/h în Radna.
Cel mai spectaculos și dificil element este succesiunea podurilor peste Mureș de la Conop, o dublă traversare care asigură 160 km/h. Acum pe poduri se circulă doar cu 70 km/k.
”Pe restul loturilor mai sunt încă 7 (șapte) astfel de poduri lungi. Dacă mai așteptăm încă niște luni (sau ani?!) ca să circulăm pe ele cu 160 km/h, va fi puțin... frustrant. Și despre asta am solicitat clarificări celor de la CFR Infrastructură.
Per total, încă observăm elemente care trebuie terminate până în ziua recepției. De exemplu în stații sunt clădiri de finalizat (Radna), pasarele, tabele de afișaj pentru călători și probabil și alte detalii mai greu de văzut de sus ori aflat despre ele”, transmit cei de la Asociația Pro Infrastructură pe pagina lor de Facebook.
Sursa: facebook.com / proinfrastructura




Semnat în toamna lui 2017 cu italienii de la WeBuild (pe-atunci Astaldi), tronsonul Bârzava-KM 614 (Ghioroc) va fi primul recepționat din cele patru dintre Simeria și KM 614, probabil la final de 2024 sau început de 2025, deci o întârziere de 4-5 ani față de termenul inițial.
O mică premieră: recepția va cuprinde semnalizarea și centralizarea ETCS, fiind incluse în acest contract. Viteza este 160 km/h, mai puțin pe intervalul Păuliș-Radna unde este 120, respectiv 100 km/h în Radna.
Cel mai spectaculos și dificil element este succesiunea podurilor peste Mureș de la Conop, o dublă traversare care asigură 160 km/h. Acum pe poduri se circulă doar cu 70 km/k.
”Pe restul loturilor mai sunt încă 7 (șapte) astfel de poduri lungi. Dacă mai așteptăm încă niște luni (sau ani?!) ca să circulăm pe ele cu 160 km/h, va fi puțin... frustrant. Și despre asta am solicitat clarificări celor de la CFR Infrastructură.
Per total, încă observăm elemente care trebuie terminate până în ziua recepției. De exemplu în stații sunt clădiri de finalizat (Radna), pasarele, tabele de afișaj pentru călători și probabil și alte detalii mai greu de văzut de sus ori aflat despre ele”, transmit cei de la Asociația Pro Infrastructură pe pagina lor de Facebook.
Sursa: facebook.com / proinfrastructura


