Semnat în toamna lui 2017 cu italienii de la WeBuild (pe-atunci Astaldi), tronsonul Bârzava-KM 614 (Ghioroc) va fi primul recepÈ›ionat din cele patru dintre Simeria È™i KM 614, probabil la final de 2024 sau început de 2025, deci o întârziere de 4-5 ani față de termenul iniÈ›ial.
O mică premieră: recepÈ›ia va cuprinde semnalizarea È™i centralizarea ETCS, fiind incluse în acest contract. Viteza este 160 km/h, mai puÈ›in pe intervalul PăuliÈ™-Radna unde este 120, respectiv 100 km/h în Radna.
Cel mai spectaculos și dificil element este succesiunea podurilor peste Mureș de la Conop, o dublă traversare care asigură 160 km/h. Acum pe poduri se circulă doar cu 70 km/k.
”Pe restul loturilor mai sunt încă 7 (È™apte) astfel de poduri lungi. Dacă mai aÈ™teptăm încă niÈ™te luni (sau ani?!) ca să circulăm pe ele cu 160 km/h, va fi puÈ›in... frustrant. Și despre asta am solicitat clarificări celor de la CFR Infrastructură.
Per total, încă observăm elemente care trebuie terminate până în ziua recepÈ›iei. De exemplu în staÈ›ii sunt clădiri de finalizat (Radna), pasarele, tabele de afiÈ™aj pentru călători È™i probabil È™i alte detalii mai greu de văzut de sus ori aflat despre ele”, transmit cei de la AsociaÈ›ia Pro Infrastructură pe pagina lor de Facebook.
Sursa: facebook.com / proinfrastructura




Semnat în toamna lui 2017 cu italienii de la WeBuild (pe-atunci Astaldi), tronsonul Bârzava-KM 614 (Ghioroc) va fi primul recepÈ›ionat din cele patru dintre Simeria È™i KM 614, probabil la final de 2024 sau început de 2025, deci o întârziere de 4-5 ani față de termenul iniÈ›ial.
O mică premieră: recepÈ›ia va cuprinde semnalizarea È™i centralizarea ETCS, fiind incluse în acest contract. Viteza este 160 km/h, mai puÈ›in pe intervalul PăuliÈ™-Radna unde este 120, respectiv 100 km/h în Radna.
Cel mai spectaculos și dificil element este succesiunea podurilor peste Mureș de la Conop, o dublă traversare care asigură 160 km/h. Acum pe poduri se circulă doar cu 70 km/k.
”Pe restul loturilor mai sunt încă 7 (È™apte) astfel de poduri lungi. Dacă mai aÈ™teptăm încă niÈ™te luni (sau ani?!) ca să circulăm pe ele cu 160 km/h, va fi puÈ›in... frustrant. Și despre asta am solicitat clarificări celor de la CFR Infrastructură.
Per total, încă observăm elemente care trebuie terminate până în ziua recepÈ›iei. De exemplu în staÈ›ii sunt clădiri de finalizat (Radna), pasarele, tabele de afiÈ™aj pentru călători È™i probabil È™i alte detalii mai greu de văzut de sus ori aflat despre ele”, transmit cei de la AsociaÈ›ia Pro Infrastructură pe pagina lor de Facebook.
Sursa: facebook.com / proinfrastructura


