Partituri ale penultimului deceniu al secolului al XIX-lea, Recviemul de Gabriel Fauré și cea de a treia simfonie de Camille Saint Saëns imprimă ultimului concert de martie nuanțele discreției, ale sensibilității și subtilității muzicii franceze.
O capodoperă care nu se aseamănă cu niciuna alta, diferită de anvergura atinsă în versiunile semnate de Giuseppe Verdi sau Johannes Brahms, Recviemul lui Fauré cucerește prin frumusețea lui eterică, prin eleganță și seninatate, prin mesajul care nu se identifică decât cu viziunea compozitorului asupra morții: „o uşurare fericită, o aspiraţie către fericirea din celalalt tărâm”.
„Un recviem fără Judecata de Apoi”, a fost concluzia celor care s-au simțit deplin atașați de partitura lui Fauré, o creație inspirată de acustica bisericii Sainte Madeleine din Paris și de instrumentul de suflet al compozitorului. Orga este păstrată în substratul sublimei partituri și se regăsește deopotrivă în acela al Simfoniei a III-a a lui Camille Saint Saëns, o pagină sublimă a romantismului francez, dedicată memoriei lui Franz Liszt, care împărtășește experiențele spectaculare ale lui Camille Saint Saëns, „pianistul minune” și, la rândul lui, organistul aceleiași biserici „La Madeleine”.
O seară cu adevărat unică de muzică franceză, în care ne vor fi alături soprana Renáta Gebe-Fügi, baritonul Mihai Damian și organista Noémi Miklós.
BILETELE pot fi achiziționate online, de pe site-ul
https://www.bilete.ro/concert-vocal-simfonic-arad/
sau de la casieria Filarmonicii în timpul programului anunțat:
Luni:09:00 - 13:00,
Marți 09:00 - 13:00,
Miercuri 12:00 - 16:00,
Joi 09:00 - 13:00; 17:00 - 18:45,
în zi de concert 09:00 - 13:00 și 17:00 - 18:45.
Partituri ale penultimului deceniu al secolului al XIX-lea, Recviemul de Gabriel Fauré și cea de a treia simfonie de Camille Saint Saëns imprimă ultimului concert de martie nuanțele discreției, ale sensibilității și subtilității muzicii franceze.
O capodoperă care nu se aseamănă cu niciuna alta, diferită de anvergura atinsă în versiunile semnate de Giuseppe Verdi sau Johannes Brahms, Recviemul lui Fauré cucerește prin frumusețea lui eterică, prin eleganță și seninatate, prin mesajul care nu se identifică decât cu viziunea compozitorului asupra morții: „o uşurare fericită, o aspiraţie către fericirea din celalalt tărâm”.
„Un recviem fără Judecata de Apoi”, a fost concluzia celor care s-au simțit deplin atașați de partitura lui Fauré, o creație inspirată de acustica bisericii Sainte Madeleine din Paris și de instrumentul de suflet al compozitorului. Orga este păstrată în substratul sublimei partituri și se regăsește deopotrivă în acela al Simfoniei a III-a a lui Camille Saint Saëns, o pagină sublimă a romantismului francez, dedicată memoriei lui Franz Liszt, care împărtășește experiențele spectaculare ale lui Camille Saint Saëns, „pianistul minune” și, la rândul lui, organistul aceleiași biserici „La Madeleine”.
O seară cu adevărat unică de muzică franceză, în care ne vor fi alături soprana Renáta Gebe-Fügi, baritonul Mihai Damian și organista Noémi Miklós.
BILETELE pot fi achiziționate online, de pe site-ul
https://www.bilete.ro/concert-vocal-simfonic-arad/
sau de la casieria Filarmonicii în timpul programului anunțat:
Luni:09:00 - 13:00,
Marți 09:00 - 13:00,
Miercuri 12:00 - 16:00,
Joi 09:00 - 13:00; 17:00 - 18:45,
în zi de concert 09:00 - 13:00 și 17:00 - 18:45.