Banca Transilvania a sărit impresionant de pe locul 7 pe locul 3 în topul celor mai puternice branduri din lume în 2024, potrivit unui nou raport al Brand Finance, cea mai importantă agenţie de consultanţă în evaluarea brandurilor.
Brandul bancar românesc deţine acum un scor al indicelui de putere a brandului (BSI) de 92,3/100, potrivit informaţiilor transmise de reprezentanţii Brand Finance.
În acelaşi timp, Banca Transilvania a urcat 44 de locuri în clasamentul general al celor mai valoaroase branduri din lume – până pe locul 252, mărind valoarea brandului său cu 34%, până la 686,5 milioane dolari. Această creştere se datorează performanţei financiare, în timp ce angajamentul băncii faţă de transformarea digitală a sporit eficienţa operaţională şi a sporit satisfacţia clienţilor.
În plus, băncile româneşti BRD şi BCR fac şi ele clasamentul celor mai valoroase branduri din lume din acest an, deşi cu evoluţie inversă. În timp ce BRD coboară cu 6 locuri până la poziţia 463, valoarea brandului fiind de 224 mil. dolari, BCR urcă cu 20 de locuri până pe locul 466, cu valoarea brandului ajungând până la 222 mil. dolari, crescând şi indicele de putere a brandului cu 2,7%.
În general, valoarea combinată a celor mai valoroase 500 de branduri bancare din lume a atins un nivel record de 1.440 mld. dolari, aproape dublu faţă de acum un deceniu.
Sursa: produsinardeal.ro
Banca Transilvania a sărit impresionant de pe locul 7 pe locul 3 în topul celor mai puternice branduri din lume în 2024, potrivit unui nou raport al Brand Finance, cea mai importantă agenţie de consultanţă în evaluarea brandurilor.
Brandul bancar românesc deţine acum un scor al indicelui de putere a brandului (BSI) de 92,3/100, potrivit informaţiilor transmise de reprezentanţii Brand Finance.
În acelaşi timp, Banca Transilvania a urcat 44 de locuri în clasamentul general al celor mai valoaroase branduri din lume – până pe locul 252, mărind valoarea brandului său cu 34%, până la 686,5 milioane dolari. Această creştere se datorează performanţei financiare, în timp ce angajamentul băncii faţă de transformarea digitală a sporit eficienţa operaţională şi a sporit satisfacţia clienţilor.
În plus, băncile româneşti BRD şi BCR fac şi ele clasamentul celor mai valoroase branduri din lume din acest an, deşi cu evoluţie inversă. În timp ce BRD coboară cu 6 locuri până la poziţia 463, valoarea brandului fiind de 224 mil. dolari, BCR urcă cu 20 de locuri până pe locul 466, cu valoarea brandului ajungând până la 222 mil. dolari, crescând şi indicele de putere a brandului cu 2,7%.
În general, valoarea combinată a celor mai valoroase 500 de branduri bancare din lume a atins un nivel record de 1.440 mld. dolari, aproape dublu faţă de acum un deceniu.
Sursa: produsinardeal.ro