Reprezentanții asocierii de firme care va executa secțiunea lipsă din autostrada A1 Lugoj – Deva, lotul 2, au început amenajarea accesului în șantierul din zona unde vor fi construite tunelurile.
Sunt folosite utilaje specifice pentru stabilizarea și îmbunătățirea solului pentru drumul tehnologic, care are o lungime de circa 2 km.
Zona este greu accesibilă, mai ales după perioada de iarnă, pământul fiind îmbibat cu apă.
Drumul tehnologic este folosit și de Regia Națională a Pădurilor - Romsilva, Direcția Silvică Timiș, prin Ocolul Silvic Făget, care se ocupă cu eliberarea amplasamentului.
Sursa: DRDP Timișoara
![](uploads/430127739_722126553342241_8801467591739532030_n.jpg)
![](uploads/430154994_722126786675551_97678286941852435_n.jpg)
![](uploads/429828021_722126676675562_1159102865567719254_n.jpg)
![](uploads/429786695_722126610008902_9169509539847425722_n.jpg)
![](https://www.ghidularadean.ro/fisiere/stiri/2024-03/1709362419_235.jpg)
Reprezentanții asocierii de firme care va executa secțiunea lipsă din autostrada A1 Lugoj – Deva, lotul 2, au început amenajarea accesului în șantierul din zona unde vor fi construite tunelurile.
Sunt folosite utilaje specifice pentru stabilizarea și îmbunătățirea solului pentru drumul tehnologic, care are o lungime de circa 2 km.
Zona este greu accesibilă, mai ales după perioada de iarnă, pământul fiind îmbibat cu apă.
Drumul tehnologic este folosit și de Regia Națională a Pădurilor - Romsilva, Direcția Silvică Timiș, prin Ocolul Silvic Făget, care se ocupă cu eliberarea amplasamentului.
Sursa: DRDP Timișoara
![](uploads/430127739_722126553342241_8801467591739532030_n.jpg)
![](uploads/430154994_722126786675551_97678286941852435_n.jpg)
![](uploads/429828021_722126676675562_1159102865567719254_n.jpg)
![](uploads/429786695_722126610008902_9169509539847425722_n.jpg)