Profi, reţeaua de retail preluată anul acesta de grupul olandezo-belgian Ahold Delhaize, proprietarul Mega Image, de la fondul de investiţii MidEuropa va încheia anul 2023 cu 1.400 magazine partener, potrivit unui comunicat de presă al companiei.
”Există parteneri care gestionează unul sau mai multe magazine. Toate părţile implicate în acest program au de câştigat deoarece clienţii se bucură de o atmosferă mai plăcută şi servicii mai bune la cumpărături. De la 15%, cât reprezentau aceste magazine în 2019, au ajuns azi să reprezinte 80%, cu o medie de creştere anuală de peste 300 noi magazine în parteneriat.”, a declarat Marius Duval, director de dezvoltare magazine partener la Profi, într-un comunicat de presă.
Odată acceptaţi în program, partenerii primesc spre gestionare un magazin operaţional, cu procese şi proceduri gata implementate. Ei nu trebuie să cheltuiască nimic pentru identificarea, închirierea şi amenajarea spaţiului, iar în cazul preluării unui magazin cu vechime, acesta are deja o bază formată de clienţi fideli. Totodată, beneficiază de notorietatea brandului Profi şi de strategia de marketing şi atragere a clienţilor, fără a plati taxe de marketing.
Noul partener nu trebuie să se preocupe nici în privinţa fluxului de numerar pentru aprovizionarea cu marfă, Profi preluând această activitate complexă. Atât partenerilor, cât şi personalului lor, le sunt asigurate sesiuni de pregătire în cadrul acestui program lansat în urmă cu mai bine de zece ani.
Cu aproape 1.700 de magazine partener şi integrate în mai bine de 820 de localităţi şi peste 28.000 de angajaţi, Profi este reţeaua de retail modern cu cea mai mare extindere în teritoriu din România.
Sursa: produsinardeal.ro
Profi, reţeaua de retail preluată anul acesta de grupul olandezo-belgian Ahold Delhaize, proprietarul Mega Image, de la fondul de investiţii MidEuropa va încheia anul 2023 cu 1.400 magazine partener, potrivit unui comunicat de presă al companiei.
”Există parteneri care gestionează unul sau mai multe magazine. Toate părţile implicate în acest program au de câştigat deoarece clienţii se bucură de o atmosferă mai plăcută şi servicii mai bune la cumpărături. De la 15%, cât reprezentau aceste magazine în 2019, au ajuns azi să reprezinte 80%, cu o medie de creştere anuală de peste 300 noi magazine în parteneriat.”, a declarat Marius Duval, director de dezvoltare magazine partener la Profi, într-un comunicat de presă.
Odată acceptaţi în program, partenerii primesc spre gestionare un magazin operaţional, cu procese şi proceduri gata implementate. Ei nu trebuie să cheltuiască nimic pentru identificarea, închirierea şi amenajarea spaţiului, iar în cazul preluării unui magazin cu vechime, acesta are deja o bază formată de clienţi fideli. Totodată, beneficiază de notorietatea brandului Profi şi de strategia de marketing şi atragere a clienţilor, fără a plati taxe de marketing.
Noul partener nu trebuie să se preocupe nici în privinţa fluxului de numerar pentru aprovizionarea cu marfă, Profi preluând această activitate complexă. Atât partenerilor, cât şi personalului lor, le sunt asigurate sesiuni de pregătire în cadrul acestui program lansat în urmă cu mai bine de zece ani.
Cu aproape 1.700 de magazine partener şi integrate în mai bine de 820 de localităţi şi peste 28.000 de angajaţi, Profi este reţeaua de retail modern cu cea mai mare extindere în teritoriu din România.
Sursa: produsinardeal.ro