Retailerul de produse de parfumerie şi de cosmetice Douglas va deschide până la finalul acestui an trei magazine noi, urmând a-şi consolida prezenţa în unele oraşe unde deja e activ, precum Arad şi Craiova, dar îşi va pune şi o nouă urbe pe harta proprie – Alba Iulia.
Compania are local circa 40 de unităţi, acoperind principalele oraşe ale ţării.
Anul trecut Douglas a deschis şase magazine noi la Bucureşti, DN1 Value Center – din zona Corbeanca, Târgovişte, Târgu-Jiu, Deva şi Alba Iulia.
Douglas merge în special în malluri, dar începând cu anul trecut retailerul a ales să meargă şi în centre comerciale de mai mici dimensiuni şi chiar în strip malluri. Spre comparaţie, în acest moment în România compania nu are magazine stradale.
Povestea Douglas în România a început acum mai bine de 15 ani, primul magazin fiind deschis pe 17 decembrie 2007, în centrul ţării, la Târgu Mureş. Compania a mizat pe expansiune offline, dar a mers în paralel şi cu online-ul, canal care în pandemie a crescut puternic dat fiind că, temporar, magazinele fizice au fost închise.
Sursa: produsinardeal.ro
Retailerul de produse de parfumerie şi de cosmetice Douglas va deschide până la finalul acestui an trei magazine noi, urmând a-şi consolida prezenţa în unele oraşe unde deja e activ, precum Arad şi Craiova, dar îşi va pune şi o nouă urbe pe harta proprie – Alba Iulia.
Compania are local circa 40 de unităţi, acoperind principalele oraşe ale ţării.
Anul trecut Douglas a deschis şase magazine noi la Bucureşti, DN1 Value Center – din zona Corbeanca, Târgovişte, Târgu-Jiu, Deva şi Alba Iulia.
Douglas merge în special în malluri, dar începând cu anul trecut retailerul a ales să meargă şi în centre comerciale de mai mici dimensiuni şi chiar în strip malluri. Spre comparaţie, în acest moment în România compania nu are magazine stradale.
Povestea Douglas în România a început acum mai bine de 15 ani, primul magazin fiind deschis pe 17 decembrie 2007, în centrul ţării, la Târgu Mureş. Compania a mizat pe expansiune offline, dar a mers în paralel şi cu online-ul, canal care în pandemie a crescut puternic dat fiind că, temporar, magazinele fizice au fost închise.
Sursa: produsinardeal.ro