Lucrările la noul pod peste Mureș, din capătul străzii Șaguna înaintează, detaliile sunt impresionante. Piloni de 80 m înălțime, 2000 de tone de fier, sau 15.000 de mc sunt doar câteva dintre detaliile care te fac să înșelegi dimensiunea lucrării de avengură care face parte din proiectul de modernizare a traficului între Aradul Nou și zona UTA.
“Se toarnă pilonul noului pod peste Mureș, care va avea o înălțime de 80 de metri!
În următoarele trei luni se anunță intensificarea lucrărilor la pod, în așa fel încât este posibil să se muncească și noaptea.
Pe lângă pilon se va monta tablierul metalic, se va face suprabetonarea și se vor instala rampele în sistem “pământ armat”.
Până în acest moment au fost turnați peste 15.000 de m.c. de beton și peste 2000 de tone de fier.
Practic, în acest proiect, am ajuns la 25% cu construcția. Simultan, se lucrează și la străzi, stații de autobuz și semaforizarea adaptivă care va prioritiza mijloacele de transport în comun.” a declarat viceprimarul Lazăr Faur
Lucrările la noul pod peste Mureș, din capătul străzii Șaguna înaintează, detaliile sunt impresionante. Piloni de 80 m înălțime, 2000 de tone de fier, sau 15.000 de mc sunt doar câteva dintre detaliile care te fac să înșelegi dimensiunea lucrării de avengură care face parte din proiectul de modernizare a traficului între Aradul Nou și zona UTA.
“Se toarnă pilonul noului pod peste Mureș, care va avea o înălțime de 80 de metri!
În următoarele trei luni se anunță intensificarea lucrărilor la pod, în așa fel încât este posibil să se muncească și noaptea.
Pe lângă pilon se va monta tablierul metalic, se va face suprabetonarea și se vor instala rampele în sistem “pământ armat”.
Până în acest moment au fost turnați peste 15.000 de m.c. de beton și peste 2000 de tone de fier.
Practic, în acest proiect, am ajuns la 25% cu construcția. Simultan, se lucrează și la străzi, stații de autobuz și semaforizarea adaptivă care va prioritiza mijloacele de transport în comun.” a declarat viceprimarul Lazăr Faur