Grupul de logistică ÅŸi transport marfă International Alexander din Arad, cu capital românesc, fondat în 2003 de antreprenorul Simion Ioan Apreutese, Å£inteÅŸte afaceri de 257 de milioane de euro până la final de an faţă de 200 mil. euro de anul trecut, potrivit oficialilor companiei, citataÅ£i de ZF.
”Anul 2021 a fost încheiat la nivel de holding cu o cifră de afaceri de 200 milioane de euro, iar pentru anul 2022 estimăm să încheiem cu o cifră de afaceri de 257 milioane de euro. Suntem de asemenea în analiză pentru diverse alte proiecte din segmentul de transport, ecommerce, real estate ÅŸi în funcÅ£ie de rezultatele procesului de due diligence vom decide semnarea de noi tranzacÅ£ii de achiziÅ£ie, asociere”, a declarat Loredana Apreutese, director general al companiei, citată de ZF.
Grupul asigură servicii de transport multimodal, pe cale rutieră, pe apă sau aer ÅŸi oferă ÅŸi soluÅ£ii logistice, funcÅ£ionând ÅŸi ca o casă de expediÅ£ii. Compania livrează marfă pentru clienÅ£i din industria auto, IT ÅŸi pentru cei din FMCG.

Grupul de logistică ÅŸi transport marfă International Alexander din Arad, cu capital românesc, fondat în 2003 de antreprenorul Simion Ioan Apreutese, Å£inteÅŸte afaceri de 257 de milioane de euro până la final de an faţă de 200 mil. euro de anul trecut, potrivit oficialilor companiei, citataÅ£i de ZF.
”Anul 2021 a fost încheiat la nivel de holding cu o cifră de afaceri de 200 milioane de euro, iar pentru anul 2022 estimăm să încheiem cu o cifră de afaceri de 257 milioane de euro. Suntem de asemenea în analiză pentru diverse alte proiecte din segmentul de transport, ecommerce, real estate ÅŸi în funcÅ£ie de rezultatele procesului de due diligence vom decide semnarea de noi tranzacÅ£ii de achiziÅ£ie, asociere”, a declarat Loredana Apreutese, director general al companiei, citată de ZF.
Grupul asigură servicii de transport multimodal, pe cale rutieră, pe apă sau aer ÅŸi oferă ÅŸi soluÅ£ii logistice, funcÅ£ionând ÅŸi ca o casă de expediÅ£ii. Compania livrează marfă pentru clienÅ£i din industria auto, IT ÅŸi pentru cei din FMCG.