”Deschidem astăzi(N.R., joi 21 aprilie 2021) prima porțiune de centură, la Balș, este vorba de primul drum expres, sperăm ca românii să se bucure”, a anunțat premierul Nicolae Ciucă.
Este vorba despre 18,5 kilometri din lotul 2, adică segmentul Robănești – Piatra Olt, care va funcționa ca o centură a orașului Balș.
Secțiunea Balș – Slatina este parte din Drumul Expres Craiova-Pitești și are două contracte, ambele semnate cu UMB în 03.12.2018, cu 12 luni de proiectare și 24 de execuție. Lucrările în teren au fost efectiv demarate în toamna lui 2019 și termenul de finalizare a fost extins până în această primăvară.
Lotul 2 al Drumului Expres Craiova – Pitești ar urma să fie deschis circulației de 1 mai dacă lucrările la podul feroviar de la Găneasa (jud. Olt) se pot face sub trafic.
Întârzieri majore se înregistrează pe primul lot, Craiova – Robănești (17 km), unde lucrează italienii de la Tirrena Scavi, în timp ce pe lotul 3 (Valea Mare – Colonești, 32 km) constructorul băcăuan a ajuns la 20% stadiu fizic și va termina lucrările până la sfârșitul anului viitor.
Constructorul UMB a început în avans lucrările pentru lotul 4 al Drumului Expres Craiova – Pitești, într-o primă fază cu decopertări pe traseu, pentru că încă nu sunt emise autorizațiile necesare, potrivit Asociației Pro Infrastructură, care a publicat cea mai recentă monitorizare a tronsonului de 32 de kilometri dintre Colonești și Pitești, scrie Economica.net.
Sursa:stiripesurse.ro
”Deschidem astăzi(N.R., joi 21 aprilie 2021) prima porțiune de centură, la Balș, este vorba de primul drum expres, sperăm ca românii să se bucure”, a anunțat premierul Nicolae Ciucă.
Este vorba despre 18,5 kilometri din lotul 2, adică segmentul Robănești – Piatra Olt, care va funcționa ca o centură a orașului Balș.
Secțiunea Balș – Slatina este parte din Drumul Expres Craiova-Pitești și are două contracte, ambele semnate cu UMB în 03.12.2018, cu 12 luni de proiectare și 24 de execuție. Lucrările în teren au fost efectiv demarate în toamna lui 2019 și termenul de finalizare a fost extins până în această primăvară.
Lotul 2 al Drumului Expres Craiova – Pitești ar urma să fie deschis circulației de 1 mai dacă lucrările la podul feroviar de la Găneasa (jud. Olt) se pot face sub trafic.
Întârzieri majore se înregistrează pe primul lot, Craiova – Robănești (17 km), unde lucrează italienii de la Tirrena Scavi, în timp ce pe lotul 3 (Valea Mare – Colonești, 32 km) constructorul băcăuan a ajuns la 20% stadiu fizic și va termina lucrările până la sfârșitul anului viitor.
Constructorul UMB a început în avans lucrările pentru lotul 4 al Drumului Expres Craiova – Pitești, într-o primă fază cu decopertări pe traseu, pentru că încă nu sunt emise autorizațiile necesare, potrivit Asociației Pro Infrastructură, care a publicat cea mai recentă monitorizare a tronsonului de 32 de kilometri dintre Colonești și Pitești, scrie Economica.net.
Sursa:stiripesurse.ro