„Un proiect extrem de important pentru Arad are constructor și va fi finalizat până în 2023”, a anunțat europarlamentarul Gheorghe FALCĂ. „Vorbim de unul dintre cele mai mari proiecte, pe fonduri europene. Practic vom asigura o nouă legătură rutieră între cartierele Aurel Vlaicu şi Aradul Nou.
Proiectul în valoare de 49 milioane de euro include şi construcția unui nou pod peste râul Mureş, care va diminua considerabil traficul pe Podul Traian. De altfel putem spune că proiectul per ansamblu va genera schimbări majore în ceea ce privește traficul la nivelul întregului oraş. În timp ce în nordul municipiului transport în comun va fi asigurat de tramvaie, în sudul municipiului acesta se va face cu autobuze electrice. Un proiect care presupune nu doar un nou pod, ci și drumurile de acces pe o distanță de 8 kilometri, creându-se astfel o legătură nouă și atât de necesară pentru arădeni între cartierele Aradul Nou și Alfa. Traficul va fi cu siguranță decongestionat, iar soluțiile găsite prin acest proiect sunt extrem de eficiente și durabile”, a mai subliniat Gheorghe FALCĂ.
Este vorba de firma PAB Romania, care are la dispoziție o sumă de aproximativ 49 milioane de euro și un termen de 2 ani pentru construcția acestui nou pod peste râul Mureș.
Europarlamentarul a transmis că „este un proiect pe care l-am inițiat din poziția de primar al Aradului, un proiect cu finanțare europeană și mă bucur să văd că va intra în faza de execuție”. În plus, FALCĂ a mai dezvăluit: „Câștigătorul acestei lucrări este o companie arădeană, ceea ce mă bucură și mai mult, însemnând că banii vor rămâne tot în Arad, pentru dezvoltarea economică a municipiului și județului. Este vorba despre cea mai mare fabrică de construcții metalice din sud estul Europei. Iată că după trei ani de la votarea studiului de fezabilitate reușim să ajungem în etapa construcției”.
Noua lucrare va avea o lungime de 295 metri, din care podul efectiv va avea o lungime de 195 metri cu o lățime de 23,5 metri, diferența fiind reprezentată de rampele podului, podul având o structură de rezistență care va permite în viitor în cazul în care va fi nevoie, lărgirea lui cu încă o bandă de circulație pe sens.
„Un proiect extrem de important pentru Arad are constructor și va fi finalizat până în 2023”, a anunțat europarlamentarul Gheorghe FALCĂ. „Vorbim de unul dintre cele mai mari proiecte, pe fonduri europene. Practic vom asigura o nouă legătură rutieră între cartierele Aurel Vlaicu şi Aradul Nou.
Proiectul în valoare de 49 milioane de euro include şi construcția unui nou pod peste râul Mureş, care va diminua considerabil traficul pe Podul Traian. De altfel putem spune că proiectul per ansamblu va genera schimbări majore în ceea ce privește traficul la nivelul întregului oraş. În timp ce în nordul municipiului transport în comun va fi asigurat de tramvaie, în sudul municipiului acesta se va face cu autobuze electrice. Un proiect care presupune nu doar un nou pod, ci și drumurile de acces pe o distanță de 8 kilometri, creându-se astfel o legătură nouă și atât de necesară pentru arădeni între cartierele Aradul Nou și Alfa. Traficul va fi cu siguranță decongestionat, iar soluțiile găsite prin acest proiect sunt extrem de eficiente și durabile”, a mai subliniat Gheorghe FALCĂ.
Este vorba de firma PAB Romania, care are la dispoziție o sumă de aproximativ 49 milioane de euro și un termen de 2 ani pentru construcția acestui nou pod peste râul Mureș.
Europarlamentarul a transmis că „este un proiect pe care l-am inițiat din poziția de primar al Aradului, un proiect cu finanțare europeană și mă bucur să văd că va intra în faza de execuție”. În plus, FALCĂ a mai dezvăluit: „Câștigătorul acestei lucrări este o companie arădeană, ceea ce mă bucură și mai mult, însemnând că banii vor rămâne tot în Arad, pentru dezvoltarea economică a municipiului și județului. Este vorba despre cea mai mare fabrică de construcții metalice din sud estul Europei. Iată că după trei ani de la votarea studiului de fezabilitate reușim să ajungem în etapa construcției”.
Noua lucrare va avea o lungime de 295 metri, din care podul efectiv va avea o lungime de 195 metri cu o lățime de 23,5 metri, diferența fiind reprezentată de rampele podului, podul având o structură de rezistență care va permite în viitor în cazul în care va fi nevoie, lărgirea lui cu încă o bandă de circulație pe sens.