BGL - Asociația Companiilor de Transportdin Germania a lansat un nou apel pentru ocuparea zecilor de mii de locuri de muncă pentru șoferi profesioniști.
În prezent, este un deficit de circa 60.000-80.000 de șoferi de camion, a declarat Dirk Engelhardt, purtătorul de cuvânt al asociaţiei, pentru agenția germană de știri DPA.
Situația se înrăutăţeşte continuu, întrucât în fiecare an se pensionează 30.000 de șoferi, în timp ce numărul celor nou-intraţi în această profesie nu depășește 15.000.
Asociația Internațională pentru Transportul Rutier (IRU) estimează, într-un studiu recent, că până în 2027 Germania va avea nevoie de încă 185.000 de șoferi profesioniști.
Intervenția asociaţiei a fost prilejuită de penuria uriaşă de bunuri de bază de pe rafturile supermarketurilor britanice, penurie pe care managerii o atribuie lipsei de șoferi pentru aprovizionarea adecvată a magazinelor.
Într-o oarecare măsură, acest lucru se datorează și consecințelor negative ale Brexitului. Însă Dirk Engelhardt consideră că „deşi problema din Marea Britanie este exacerbată de Brexit, sunt sigur că este doar o chestiune de timp până să ne confruntăm şi noi cu aceeași problemă în restul Europei de Vest”, relatează tirmagazin.
Sursa : tirmagazin.ro

BGL - Asociația Companiilor de Transportdin Germania a lansat un nou apel pentru ocuparea zecilor de mii de locuri de muncă pentru șoferi profesioniști.
În prezent, este un deficit de circa 60.000-80.000 de șoferi de camion, a declarat Dirk Engelhardt, purtătorul de cuvânt al asociaţiei, pentru agenția germană de știri DPA.
Situația se înrăutăţeşte continuu, întrucât în fiecare an se pensionează 30.000 de șoferi, în timp ce numărul celor nou-intraţi în această profesie nu depășește 15.000.
Asociația Internațională pentru Transportul Rutier (IRU) estimează, într-un studiu recent, că până în 2027 Germania va avea nevoie de încă 185.000 de șoferi profesioniști.
Intervenția asociaţiei a fost prilejuită de penuria uriaşă de bunuri de bază de pe rafturile supermarketurilor britanice, penurie pe care managerii o atribuie lipsei de șoferi pentru aprovizionarea adecvată a magazinelor.
Într-o oarecare măsură, acest lucru se datorează și consecințelor negative ale Brexitului. Însă Dirk Engelhardt consideră că „deşi problema din Marea Britanie este exacerbată de Brexit, sunt sigur că este doar o chestiune de timp până să ne confruntăm şi noi cu aceeași problemă în restul Europei de Vest”, relatează tirmagazin.
Sursa : tirmagazin.ro