Compania de Apa Arad SA anunta ca, in contextul prevenirii contactarii si raspandirii virusului SARS–COV2, incepand cu data de 03.08.2020 pana in data de 14.08.2020, accesul clientilor in incinta sediului Companiei, al Uzinei de Apa si Statiei de Epurare este restrictionat total.
Accesul este permis doar la casieriile Companiei pentru achitarea facturilor, acesta fiind permis doar cate unei persoane/ghiseu si in timp limitat la maxim 15 minute.
Birourile si serviciile care desfasoara activitati de relatii cu publicul se vor ocupa in continuare cu promptitudine de solicitarile clientilor, insa acestea vor fi trimise electronic, prin e-mail la adresa: clienti@caarad.ro, clienti.avize@caarad.ro (documentatii bransamente apa/racorduri canal), sau, pentru problemele legate de contractele de furnizare la adresa: contracte@caarad.ro. Telefonic, exista posibilitatea de contact la numarul: 0257/270843 – interior 5 sau 6 – Biroul Administrare Clienti, respectiv 0257/270843 – interior 7 – Biroul Contracte.
De asemenea, in intervalul mentionat mai sus, angajatii operatorului Compania de Apa Arad SA vor citi cu precadere contoarele amplasate pe domeniul public. Utilizatorii ale caror contoare se afla pe domeniu privat sunt rugati ca, in masura posibilitatilor, sa comunice indexul apometrului in intervalul mentionat pe factura. In situatia in care nu va fi comunicat indexul, se va proceda la facturarea consumului pe baza de estimare, conform prevederilor Regulamentului consolidat al serviciului de alimentare cu apa si de canalizare.
Clientii sunt incurajati sa apeleze la plata facturilor de apa/canalizare si prin alte mijloace decat prezenta la casierii:
Plata facturii se poate face:
- La toate magazinele partenere PAY POINT, PAY ZONE si Un Doi Centru de plati;
- Numerar si card: BCR si Banca Cooperatista Muresul;
- ATM – BCR;
- La aparatele bancare multifunctionale BCR si Banca Transilvania;
- Internet Banking: BCR, Banca Transilvania si Raiffeisen Bank;
- Direct debit: pentru clientii care au cont bancar deschis la CEC Bank;
- Ordin de plata: in conturile deschise la BCR, Banca Transilvania, CEC Bank, Raiffeisen Bank, Banca Cooperatista Muresul, Trezorerie.
Clientii care doresc pot opta pentru primirea facturii prin e-mail. In acest sens trebuie sa trimita un e-mail pe adresa: info.factura@caarad.ro, care sa contina: numele si prenumele, codul de client si adresa de e-mail ( odata cu trimiterea acestui e-mail, abonatii isi exprima acordul ca adresa lor de e-mail sa poata fi folosita de Compania de Apa pentru transmiterea in format electronic a facturilor ).
De asemenea, angajatii Companiei sunt la dispozitie si la numerele de telefon de la Dispecerate:
- 0257/234883 – Dispecerat Apa – Municipiul Arad;
- 0372/782686 – Dispecerat Apa – Judetul Arad;
- 0257/281373 – Dispecerat Canal – Municipiu si Judet.
Compania de Apa Arad SA anunta ca, in contextul prevenirii contactarii si raspandirii virusului SARS–COV2, incepand cu data de 03.08.2020 pana in data de 14.08.2020, accesul clientilor in incinta sediului Companiei, al Uzinei de Apa si Statiei de Epurare este restrictionat total.
Accesul este permis doar la casieriile Companiei pentru achitarea facturilor, acesta fiind permis doar cate unei persoane/ghiseu si in timp limitat la maxim 15 minute.
Birourile si serviciile care desfasoara activitati de relatii cu publicul se vor ocupa in continuare cu promptitudine de solicitarile clientilor, insa acestea vor fi trimise electronic, prin e-mail la adresa: clienti@caarad.ro, clienti.avize@caarad.ro (documentatii bransamente apa/racorduri canal), sau, pentru problemele legate de contractele de furnizare la adresa: contracte@caarad.ro. Telefonic, exista posibilitatea de contact la numarul: 0257/270843 – interior 5 sau 6 – Biroul Administrare Clienti, respectiv 0257/270843 – interior 7 – Biroul Contracte.
De asemenea, in intervalul mentionat mai sus, angajatii operatorului Compania de Apa Arad SA vor citi cu precadere contoarele amplasate pe domeniul public. Utilizatorii ale caror contoare se afla pe domeniu privat sunt rugati ca, in masura posibilitatilor, sa comunice indexul apometrului in intervalul mentionat pe factura. In situatia in care nu va fi comunicat indexul, se va proceda la facturarea consumului pe baza de estimare, conform prevederilor Regulamentului consolidat al serviciului de alimentare cu apa si de canalizare.
Clientii sunt incurajati sa apeleze la plata facturilor de apa/canalizare si prin alte mijloace decat prezenta la casierii:
Plata facturii se poate face:
- La toate magazinele partenere PAY POINT, PAY ZONE si Un Doi Centru de plati;
- Numerar si card: BCR si Banca Cooperatista Muresul;
- ATM – BCR;
- La aparatele bancare multifunctionale BCR si Banca Transilvania;
- Internet Banking: BCR, Banca Transilvania si Raiffeisen Bank;
- Direct debit: pentru clientii care au cont bancar deschis la CEC Bank;
- Ordin de plata: in conturile deschise la BCR, Banca Transilvania, CEC Bank, Raiffeisen Bank, Banca Cooperatista Muresul, Trezorerie.
Clientii care doresc pot opta pentru primirea facturii prin e-mail. In acest sens trebuie sa trimita un e-mail pe adresa: info.factura@caarad.ro, care sa contina: numele si prenumele, codul de client si adresa de e-mail ( odata cu trimiterea acestui e-mail, abonatii isi exprima acordul ca adresa lor de e-mail sa poata fi folosita de Compania de Apa pentru transmiterea in format electronic a facturilor ).
De asemenea, angajatii Companiei sunt la dispozitie si la numerele de telefon de la Dispecerate:
- 0257/234883 – Dispecerat Apa – Municipiul Arad;
- 0372/782686 – Dispecerat Apa – Judetul Arad;
- 0257/281373 – Dispecerat Canal – Municipiu si Judet.