Un cunoscut om de afaceri din Timişoara a provocat miercuri seara un accident aviatic pe o pârtie de schi din Caraş-Severin.
Romeo Dunca, afaceristul timişorean cu o avere estimată la 14 milioane de euro, a provocat miercuri seara un accident aviatic pe Muntele Mic din Caraş- Severin. Afaceristul sosise pe munte, acolo unde deţine şi o cabană, cu elicopterul iar la coborâre, a lăsat pornit motorul elicelor iar la un moment dat, din cauza vântului puternic, aparatul de zbor a fost luat pe sus de curenţii de aer.
Elicopterul a distrus cablurile instalaţiei de telescaun de pe pârtia Borlova 1 după care s-a izbit de pământ , devenind un morman de fiare vechi.
Din fericire, nu au existat victime însă pagubele materiale sunt însemnate. Pe lângă distrugerea aparatului de zbor care ar fi costat 2 milioane de euro, afaceristul Romeo Dunca va trebui să scoată din buzunar alţi bani pentru lucrările de reparaţie a instalaţiei de telescaun.
Afaceristul timişorean a intrat în atenţia publică după ce a participat în 2005 la raliul Paris-Dakar, devenind astfel primul român care ia startul la competiţie.
Un cunoscut om de afaceri din Timişoara a provocat miercuri seara un accident aviatic pe o pârtie de schi din Caraş-Severin.
Romeo Dunca, afaceristul timişorean cu o avere estimată la 14 milioane de euro, a provocat miercuri seara un accident aviatic pe Muntele Mic din Caraş- Severin. Afaceristul sosise pe munte, acolo unde deţine şi o cabană, cu elicopterul iar la coborâre, a lăsat pornit motorul elicelor iar la un moment dat, din cauza vântului puternic, aparatul de zbor a fost luat pe sus de curenţii de aer.
Elicopterul a distrus cablurile instalaţiei de telescaun de pe pârtia Borlova 1 după care s-a izbit de pământ , devenind un morman de fiare vechi.
Din fericire, nu au existat victime însă pagubele materiale sunt însemnate. Pe lângă distrugerea aparatului de zbor care ar fi costat 2 milioane de euro, afaceristul Romeo Dunca va trebui să scoată din buzunar alţi bani pentru lucrările de reparaţie a instalaţiei de telescaun.
Afaceristul timişorean a intrat în atenţia publică după ce a participat în 2005 la raliul Paris-Dakar, devenind astfel primul român care ia startul la competiţie.