Punctele de trecere ale frontierei din localitatea Nădlac sunt paralizate de numărul mare de camioane care formează coloane de maşini de kilometgri întregi.
La punctul de trecere vamal Nădlac 1 , coloana de camioane se întinde pe aproximativ 20 km, ajungând până în localitatea Pecica în timp ce Nădlac 2, face cu greu faţă unei cozi interminabile de autovehicule.
Şoferii se plâng că sunt nevoiţi să piardă ore întregi aşteptând să treacă frontiera, lucru care le dă peste cap întregul program.
Situaţia a fost generată de decizia autorităţilor din Ungaria de interzicere a circulaţiei auto de mare tonaj la sfârşitul săptămânii, restricţie extinsă până luni, inclusiv. Cozile de camioane s-au format încă de Duminică noaptea.
Restricţia de Circulaţie a camioanelor pe teritoriul Ungariei a fost ridicată la miezul nopţii, astfel că Poliţia de frontieră de la punctele vamale Nădlac 1 şi Nădlac 2 fac cu greu faţă numărului mare de maşini.
Punctele de trecere ale frontierei din localitatea Nădlac sunt paralizate de numărul mare de camioane care formează coloane de maşini de kilometgri întregi.
La punctul de trecere vamal Nădlac 1 , coloana de camioane se întinde pe aproximativ 20 km, ajungând până în localitatea Pecica în timp ce Nădlac 2, face cu greu faţă unei cozi interminabile de autovehicule.
Şoferii se plâng că sunt nevoiţi să piardă ore întregi aşteptând să treacă frontiera, lucru care le dă peste cap întregul program.
Situaţia a fost generată de decizia autorităţilor din Ungaria de interzicere a circulaţiei auto de mare tonaj la sfârşitul săptămânii, restricţie extinsă până luni, inclusiv. Cozile de camioane s-au format încă de Duminică noaptea.
Restricţia de Circulaţie a camioanelor pe teritoriul Ungariei a fost ridicată la miezul nopţii, astfel că Poliţia de frontieră de la punctele vamale Nădlac 1 şi Nădlac 2 fac cu greu faţă numărului mare de maşini.