ANPC Braşov s-a autosesizat în cazul bărbatului care ar fi fost refuzat de o vânzătoare a hipermarket-ului Kaufland din Odorheiu Secuiesc pe motiv că vorbeşte limba română.
Citeşte şi VIDEO SCANDALOS! O angajată Kaufland din Odorheiul Secuiesc refuză să servească clienţii care vorbesc în limba Română!
Inspectorii au făcut o vizită la faţa locului pentru a face lumină în presupusul caz de rasismÎntr-un comunicat oficial, Kaufland România a precizat că incidentul în cauză s-a petrecut înaintea începerii programului, când angajata nu avea cum să-l servească pe clientul în cauză pentru simplul fapt că nu putea încasa banii, întrucât casa de marcat nu era operațională.
Mai mult, clientul ar fi venit de 3 ori la angajată până la inceperea programului, lucru care poate fi dovedit cu camerele de supraveghere din curte.
Explicaţiile nu i-au înduplecat pe inspectori care au aplicat supermarketului o amendă în valoare de 10.000 lei.
Citeşte articolul Reacţia KAUFLAND în cazul clientului refuzat fiindcă vorbește românește
Comisarul Sorin Susanu a declarat pentru România Liberă că nu a fost un accident, ci o practică, de aceea a luat această măsură.
Acelaşi supermarket Kaufland a mai fost amendat cu 15.000 lei în anul 2015 pentru faptul că toate reclamele expuse în magazin erau tipărite exclusiv în limba maghiară.
ANPC Braşov s-a autosesizat în cazul bărbatului care ar fi fost refuzat de o vânzătoare a hipermarket-ului Kaufland din Odorheiu Secuiesc pe motiv că vorbeşte limba română.
Citeşte şi VIDEO SCANDALOS! O angajată Kaufland din Odorheiul Secuiesc refuză să servească clienţii care vorbesc în limba Română!
Inspectorii au făcut o vizită la faţa locului pentru a face lumină în presupusul caz de rasismÎntr-un comunicat oficial, Kaufland România a precizat că incidentul în cauză s-a petrecut înaintea începerii programului, când angajata nu avea cum să-l servească pe clientul în cauză pentru simplul fapt că nu putea încasa banii, întrucât casa de marcat nu era operațională.
Mai mult, clientul ar fi venit de 3 ori la angajată până la inceperea programului, lucru care poate fi dovedit cu camerele de supraveghere din curte.
Explicaţiile nu i-au înduplecat pe inspectori care au aplicat supermarketului o amendă în valoare de 10.000 lei.
Citeşte articolul Reacţia KAUFLAND în cazul clientului refuzat fiindcă vorbește românește
Comisarul Sorin Susanu a declarat pentru România Liberă că nu a fost un accident, ci o practică, de aceea a luat această măsură.
Acelaşi supermarket Kaufland a mai fost amendat cu 15.000 lei în anul 2015 pentru faptul că toate reclamele expuse în magazin erau tipărite exclusiv în limba maghiară.