Logoul intitulat ”Hora” a fost ales drept identitatea vizuală a Centenarului Marii Uniri de la 1918. Propunerea a aparÅ£inut agenÅ£iei FCB Bucharest ÅŸi a fost aleasă atât de juriu, cât ÅŸi de public, a anunÅ£at, luni, Ministerul Culturii ÅŸi Identităţii NaÅ£ionale (MCIN).
Simbolistica LOGO-ului este una aparte, avănd la bază motive tradiÅ£ionale din colclorul ÅŸi arta românească.
Cu un total de 234,64 puncte, propunerea câÈ™tigătoare este cea a FCB BUCHAREST, denumită ”Hora”. Aceasta s-a aflat pe primul loc atât în preferinÈ›ele juriului, cât È™i ale publicului, din partea căruia a primit 27% din voturile exprimate.
Logoul a fost construit pornind de la două cercuri reunite de simbolul infinitului. Cercurile sunt compuse din puncte individuale care cresc È™i se dezvoltă. Hora infinită obÈ›inută este un simbol viu, sugerând continuitate împreună, rezistență È™i creÈ™tere.
”Le mulÈ›umim tuturor celor care au sprijinit organizarea acestui concurs, doamnelor Raluca Bibiri (Centrul de Excelență în Studiul Imaginii), Carmen Apetrei (Universitatea NaÈ›ională de Arte BucureÈ™ti), Maria Predoiu (International Advertising Association), Anne-Marie Obretin (Uniunea AgenÈ›iilor de Publicitate din România) È™i domnului Cezar Batog (reprezentant MCIN), membri ai juriului, È™i mai ales celor trei agenÈ›ii, Pastel, FCB BUCHAREST È™i Brand New, care s-au implicat cu titlu gratuit în realizarea identității vizuale ce va fi folosită pentru toate materialele dedicate Centenarului Marii Uniri de la 1918 È™i al Războiului pentru Întregirea Neamului”, a transmis Ministerul Culturii ÅŸi Identităţii NaÅ£ionale.
Pentru concurs au fost înscrise nu mai puÅ£in de 13 LOGO-uri, fiecare creaÅ£ie având o semnificaÅ£ie aparte.
Acestea se pot vizualiza accesănd site-ul centenar.cultural.ro
Logoul intitulat ”Hora” a fost ales drept identitatea vizuală a Centenarului Marii Uniri de la 1918. Propunerea a aparÅ£inut agenÅ£iei FCB Bucharest ÅŸi a fost aleasă atât de juriu, cât ÅŸi de public, a anunÅ£at, luni, Ministerul Culturii ÅŸi Identităţii NaÅ£ionale (MCIN).
Simbolistica LOGO-ului este una aparte, avănd la bază motive tradiÅ£ionale din colclorul ÅŸi arta românească.
Cu un total de 234,64 puncte, propunerea câÈ™tigătoare este cea a FCB BUCHAREST, denumită ”Hora”. Aceasta s-a aflat pe primul loc atât în preferinÈ›ele juriului, cât È™i ale publicului, din partea căruia a primit 27% din voturile exprimate.
Logoul a fost construit pornind de la două cercuri reunite de simbolul infinitului. Cercurile sunt compuse din puncte individuale care cresc È™i se dezvoltă. Hora infinită obÈ›inută este un simbol viu, sugerând continuitate împreună, rezistență È™i creÈ™tere.
”Le mulÈ›umim tuturor celor care au sprijinit organizarea acestui concurs, doamnelor Raluca Bibiri (Centrul de Excelență în Studiul Imaginii), Carmen Apetrei (Universitatea NaÈ›ională de Arte BucureÈ™ti), Maria Predoiu (International Advertising Association), Anne-Marie Obretin (Uniunea AgenÈ›iilor de Publicitate din România) È™i domnului Cezar Batog (reprezentant MCIN), membri ai juriului, È™i mai ales celor trei agenÈ›ii, Pastel, FCB BUCHAREST È™i Brand New, care s-au implicat cu titlu gratuit în realizarea identității vizuale ce va fi folosită pentru toate materialele dedicate Centenarului Marii Uniri de la 1918 È™i al Războiului pentru Întregirea Neamului”, a transmis Ministerul Culturii ÅŸi Identităţii NaÅ£ionale.
Pentru concurs au fost înscrise nu mai puÅ£in de 13 LOGO-uri, fiecare creaÅ£ie având o semnificaÅ£ie aparte.
Acestea se pot vizualiza accesănd site-ul centenar.cultural.ro