Logoul intitulat ”Hora” a fost ales drept identitatea vizuală a Centenarului Marii Uniri de la 1918. Propunerea a aparţinut agenţiei FCB Bucharest şi a fost aleasă atât de juriu, cât şi de public, a anunţat, luni, Ministerul Culturii şi Identităţii Naţionale (MCIN).
Simbolistica LOGO-ului este una aparte, avănd la bază motive tradiţionale din colclorul şi arta românească.
Cu un total de 234,64 puncte, propunerea câștigătoare este cea a FCB BUCHAREST, denumită ”Hora”. Aceasta s-a aflat pe primul loc atât în preferințele juriului, cât și ale publicului, din partea căruia a primit 27% din voturile exprimate.
Logoul a fost construit pornind de la două cercuri reunite de simbolul infinitului. Cercurile sunt compuse din puncte individuale care cresc și se dezvoltă. Hora infinită obținută este un simbol viu, sugerând continuitate împreună, rezistență și creștere.
”Le mulțumim tuturor celor care au sprijinit organizarea acestui concurs, doamnelor Raluca Bibiri (Centrul de Excelență în Studiul Imaginii), Carmen Apetrei (Universitatea Națională de Arte București), Maria Predoiu (International Advertising Association), Anne-Marie Obretin (Uniunea Agențiilor de Publicitate din România) și domnului Cezar Batog (reprezentant MCIN), membri ai juriului, și mai ales celor trei agenții, Pastel, FCB BUCHAREST și Brand New, care s-au implicat cu titlu gratuit în realizarea identității vizuale ce va fi folosită pentru toate materialele dedicate Centenarului Marii Uniri de la 1918 și al Războiului pentru Întregirea Neamului”, a transmis Ministerul Culturii şi Identităţii Naţionale.
Pentru concurs au fost înscrise nu mai puţin de 13 LOGO-uri, fiecare creaţie având o semnificaţie aparte.
Acestea se pot vizualiza accesănd site-ul centenar.cultural.ro
Logoul intitulat ”Hora” a fost ales drept identitatea vizuală a Centenarului Marii Uniri de la 1918. Propunerea a aparţinut agenţiei FCB Bucharest şi a fost aleasă atât de juriu, cât şi de public, a anunţat, luni, Ministerul Culturii şi Identităţii Naţionale (MCIN).
Simbolistica LOGO-ului este una aparte, avănd la bază motive tradiţionale din colclorul şi arta românească.
Cu un total de 234,64 puncte, propunerea câștigătoare este cea a FCB BUCHAREST, denumită ”Hora”. Aceasta s-a aflat pe primul loc atât în preferințele juriului, cât și ale publicului, din partea căruia a primit 27% din voturile exprimate.
Logoul a fost construit pornind de la două cercuri reunite de simbolul infinitului. Cercurile sunt compuse din puncte individuale care cresc și se dezvoltă. Hora infinită obținută este un simbol viu, sugerând continuitate împreună, rezistență și creștere.
”Le mulțumim tuturor celor care au sprijinit organizarea acestui concurs, doamnelor Raluca Bibiri (Centrul de Excelență în Studiul Imaginii), Carmen Apetrei (Universitatea Națională de Arte București), Maria Predoiu (International Advertising Association), Anne-Marie Obretin (Uniunea Agențiilor de Publicitate din România) și domnului Cezar Batog (reprezentant MCIN), membri ai juriului, și mai ales celor trei agenții, Pastel, FCB BUCHAREST și Brand New, care s-au implicat cu titlu gratuit în realizarea identității vizuale ce va fi folosită pentru toate materialele dedicate Centenarului Marii Uniri de la 1918 și al Războiului pentru Întregirea Neamului”, a transmis Ministerul Culturii şi Identităţii Naţionale.
Pentru concurs au fost înscrise nu mai puţin de 13 LOGO-uri, fiecare creaţie având o semnificaţie aparte.
Acestea se pot vizualiza accesănd site-ul centenar.cultural.ro