Chic by Vali Cioban este un brand cu o istorie de 25 de ani în viata arădenilor, evoluând de la lucrul în serie şi lohn la comenzi personalizate şi colecţii prezentate naţional şi internaţional. După prezentările de moda de la New York, Viena, Sibiu si Bucureşti, nu e de mirare ca următoarea oprire să fie chiar capitala modei: Paris.
Cea mai recentă colecţie a designerului Vali Cioban a fost prezentată în 4 martie la Hotel d,Evreux, sub invitaţia organizatorilor de la Oxford Fashion Studio. Invitaţia i-a fost extinsă în urma prezentării de moda din cadrul MQ Vienna Fashion Week.16, unde ţinutele deosebite au fost remarcate de aceştia.
"Înca nu realizez faptul că am prezentat într-adevar la Paris. Tot timpul mi-am dorit să ajungem să facem asta şi am reuşit chiar mai repede decât ne-am propus..
Nivelul de profesionalism este foarte înalt, este foarte interesant să îi priveşti. Am avut foarte mult de învăţat din această experienţă, iar energia din backstage este pură adrenalină." A spus designerul.
Colecţia prezentată se numeste "Contrast" şi este inspirată de un motiv tradiţional românesc: Mărţisorul. Un alt element care se regăseşte în toate şinutele este ghiocelul, iar prin florile cusute manual oferă unicitate şi delicatete fiecărei piese. Colecţia transmite inocenţă şi iubire, sinceritate şi mister, iar combinaţia de materiale, de la cea mai fină matase la nylonul pictat continuă povestea acestei colecţii şi accentuează ideea de "Contrast". Până şi lookbook-ul păstrează tema şi fiecare ţinută este fotografiată într-un alt decor.
Prezentarea de moda a fost foarte apreciată de parizieni, întorcând capete încă de la primele acorduri ale melodiei cu influenţe populare. Piesa de rezistenţă a fost fără îndoială "Regina Primaverii", o rochie de organza verde cu crinolină, pe care a fost pictată manual o bordură de verdeaţă şi pe care au fost aplicaţi ghiocei confectionaţi manual. Nu s-au lăsat mai prejos nici baieţii, doi tineri arădeni (Alexandru Cioban si Val Ilisie) , care au atras atenţia prin fracurile stilizate cu accente de motive populare româneşti.
În urma prezentării, una dintre tinutele din colectia “Contrast” a apărut online pe site-ul celor de la British Vogue iar brandul a devenit din ce în ce mai apreciat pe site-urile de socializare.



Chic by Vali Cioban este un brand cu o istorie de 25 de ani în viata arădenilor, evoluând de la lucrul în serie şi lohn la comenzi personalizate şi colecţii prezentate naţional şi internaţional. După prezentările de moda de la New York, Viena, Sibiu si Bucureşti, nu e de mirare ca următoarea oprire să fie chiar capitala modei: Paris.
Cea mai recentă colecţie a designerului Vali Cioban a fost prezentată în 4 martie la Hotel d,Evreux, sub invitaţia organizatorilor de la Oxford Fashion Studio. Invitaţia i-a fost extinsă în urma prezentării de moda din cadrul MQ Vienna Fashion Week.16, unde ţinutele deosebite au fost remarcate de aceştia.
"Înca nu realizez faptul că am prezentat într-adevar la Paris. Tot timpul mi-am dorit să ajungem să facem asta şi am reuşit chiar mai repede decât ne-am propus..
Nivelul de profesionalism este foarte înalt, este foarte interesant să îi priveşti. Am avut foarte mult de învăţat din această experienţă, iar energia din backstage este pură adrenalină." A spus designerul.
Colecţia prezentată se numeste "Contrast" şi este inspirată de un motiv tradiţional românesc: Mărţisorul. Un alt element care se regăseşte în toate şinutele este ghiocelul, iar prin florile cusute manual oferă unicitate şi delicatete fiecărei piese. Colecţia transmite inocenţă şi iubire, sinceritate şi mister, iar combinaţia de materiale, de la cea mai fină matase la nylonul pictat continuă povestea acestei colecţii şi accentuează ideea de "Contrast". Până şi lookbook-ul păstrează tema şi fiecare ţinută este fotografiată într-un alt decor.
Prezentarea de moda a fost foarte apreciată de parizieni, întorcând capete încă de la primele acorduri ale melodiei cu influenţe populare. Piesa de rezistenţă a fost fără îndoială "Regina Primaverii", o rochie de organza verde cu crinolină, pe care a fost pictată manual o bordură de verdeaţă şi pe care au fost aplicaţi ghiocei confectionaţi manual. Nu s-au lăsat mai prejos nici baieţii, doi tineri arădeni (Alexandru Cioban si Val Ilisie) , care au atras atenţia prin fracurile stilizate cu accente de motive populare româneşti.
În urma prezentării, una dintre tinutele din colectia “Contrast” a apărut online pe site-ul celor de la British Vogue iar brandul a devenit din ce în ce mai apreciat pe site-urile de socializare.


