Procurorul şef al DIICOT Timişoara, Alex Florenţa, a declar în cursul zilei de azi că prejudiuciul estimat în dosarul “Motorină CFR” este de peste 1 milion de euro şi că încă se mai desfăşoară investigaţii.
În decursul anului 2010, surse din cadrul DIICOT, spun că, la nivelul Depoului de Locomotive Timişoara, s-ar fi constituit un grup infracţional organizat ce avea ca şi scop însuşirea şi sustragerea combustibilului din gestiunea depoului. Grupul s-ar fii format în jurul persoanelor de decizie din instituţie, suspecţii având fiecare sarcini clare şi binedefinite.
Alex Florenţa a declarat pentru AGERPRESS, că valorificarea combustibilui sustras se făcea în două moduri : cantităţile mici se încărcau în diferite recipiente şi erau comercializate, iar pentru cantităţile mari era amenajat un spaţiu special unde era amplasată chiar şi o pompă. Spaţiul aflat în administrarea CFR,fusese dat în folosinţă fără nici un contract unei societăţi administrate de Liviu Martin, care se ocupă şi de comercializarea combustibilului sustras. O conductă improvizată lega şi rezervoarele CFR de pompă construită ilegal.
În aprilie 2016 au fost arestaţi preventiv toţi liderii grupului infracţional, respectiv, gestionar-şef Borza Gheorghe, contabila-şefa Silaghi Florina, liderul de sindicat Boloş Ioan Irimie şi Martin Liviu, administratorul societăţii comerciale care vindea motorină, iar sub arest la domiciliu au fost puşi directorul Depoului, Jigoria Cristian, adjunctă Depoului, Apostol Alina, şi agentul de la Poliţia TF Nanu Ilarie
Procurorul şef al DIICOT Timişoara, Alex Florenţa, a declar în cursul zilei de azi că prejudiuciul estimat în dosarul “Motorină CFR” este de peste 1 milion de euro şi că încă se mai desfăşoară investigaţii.
În decursul anului 2010, surse din cadrul DIICOT, spun că, la nivelul Depoului de Locomotive Timişoara, s-ar fi constituit un grup infracţional organizat ce avea ca şi scop însuşirea şi sustragerea combustibilului din gestiunea depoului. Grupul s-ar fii format în jurul persoanelor de decizie din instituţie, suspecţii având fiecare sarcini clare şi binedefinite.
Alex Florenţa a declarat pentru AGERPRESS, că valorificarea combustibilui sustras se făcea în două moduri : cantităţile mici se încărcau în diferite recipiente şi erau comercializate, iar pentru cantităţile mari era amenajat un spaţiu special unde era amplasată chiar şi o pompă. Spaţiul aflat în administrarea CFR,fusese dat în folosinţă fără nici un contract unei societăţi administrate de Liviu Martin, care se ocupă şi de comercializarea combustibilului sustras. O conductă improvizată lega şi rezervoarele CFR de pompă construită ilegal.
În aprilie 2016 au fost arestaţi preventiv toţi liderii grupului infracţional, respectiv, gestionar-şef Borza Gheorghe, contabila-şefa Silaghi Florina, liderul de sindicat Boloş Ioan Irimie şi Martin Liviu, administratorul societăţii comerciale care vindea motorină, iar sub arest la domiciliu au fost puşi directorul Depoului, Jigoria Cristian, adjunctă Depoului, Apostol Alina, şi agentul de la Poliţia TF Nanu Ilarie