Alecsandra P., o româncă în vârstă de 22 de ani, a reclamat că a fost refuzată de lanţul hotelier Holiday Inn Express, în 6 iulie, pentru că a fost considerată prostituată, relateaza Realitatea.net.
Românca spune că recepţionerul hotelului i-a zis, după ce i-a verificat documentele: „Îmi pare rău, nu acceptăm români”. Presa britanică scrie că unitatea hotelieră ar fi introdus politici speciale după ce mai multe românce s-au prostituat în diverse hoteluri.
Replica hotelului
„Holiday Inn Express nu tolerează discriminarea rasială; rezervarea nu a fost respinsă pe motive rasiale. Din nefericire, rezervarea domnişoarei Alexandra P., - din pură coincidenţă - prezenta indicii care au generat suspiciuni referitoare la situaţii tipice cu care hotelurile din zonă se confruntaseră. Hotelurile din zonă fuseseră sfătuite de poliţie să adopte politici care să identifice comportamente tipice suspecte în efectuarea rezervărilor. Angajaţii recepţiei au considerat că era necesară respingerea rezervării pe baza suspiciunilor referitoare la modul în care aceasta fusese efectuată, nu pe criterii rasiste. Recunoaştem că evaluarea a fost o eroare şi am încercat să luăm legătură cu domnişoara Alexandra P. , pentru a-i prezenta scuze şi a rezolva situaţia”, a comunicat grupul hotelier, potrivit click.ro.
sursa:relitatea.net
Alecsandra P., o româncă în vârstă de 22 de ani, a reclamat că a fost refuzată de lanţul hotelier Holiday Inn Express, în 6 iulie, pentru că a fost considerată prostituată, relateaza Realitatea.net.
Românca spune că recepţionerul hotelului i-a zis, după ce i-a verificat documentele: „Îmi pare rău, nu acceptăm români”. Presa britanică scrie că unitatea hotelieră ar fi introdus politici speciale după ce mai multe românce s-au prostituat în diverse hoteluri.
Replica hotelului
„Holiday Inn Express nu tolerează discriminarea rasială; rezervarea nu a fost respinsă pe motive rasiale. Din nefericire, rezervarea domnişoarei Alexandra P., - din pură coincidenţă - prezenta indicii care au generat suspiciuni referitoare la situaţii tipice cu care hotelurile din zonă se confruntaseră. Hotelurile din zonă fuseseră sfătuite de poliţie să adopte politici care să identifice comportamente tipice suspecte în efectuarea rezervărilor. Angajaţii recepţiei au considerat că era necesară respingerea rezervării pe baza suspiciunilor referitoare la modul în care aceasta fusese efectuată, nu pe criterii rasiste. Recunoaştem că evaluarea a fost o eroare şi am încercat să luăm legătură cu domnişoara Alexandra P. , pentru a-i prezenta scuze şi a rezolva situaţia”, a comunicat grupul hotelier, potrivit click.ro.
sursa:relitatea.net