UTA și LaCocoș își unesc forțele într-un parteneriat important. Astfel, lanțul de magazine de tip hard-discounter, un nume solid din retailul românesc, se alătură clubului nostru ca și sponsor pentru sezonul 2025-2026. Acordul debutează cu o acțiune publică: jucătorii “Bătrânei Doamne” vor lua parte vineri, 28 noiembrie, la deschiderea oficială a magazinului din Arad.
Brandul LaCocoș este primul lanț de magazine care a introdus pe piața din România modelul de prețuri diferențiate, cu trei niveluri de preț în funcție de cantitatea achiziționată. Sistemul le oferă clienților, fie consumatori individuali, fie revânzători sau instituții, acces la prețuri adaptate nevoilor lor.
Fondat în 2014 la Ploiești, lanțul are astăzi șase magazine de dimensiuni mari: două în Ploiești și câte unul în București, Brașov, Pitești și Craiova.
LaCocoș a fost prima rețea 100% românească din retail care a intrat în Top 10 retaileri din România, pe poziția a zecea. Magazinul din Arad se află în planul de extindere pentru anul 2025. Va fi al șaptelea magazin LaCocoș și va funcționa în fosta locație Remarkt.
La finalul anului 2024, rețeaua LaCocoș a raportat vânzări de 236,5 milioane de euro, cu 20% peste nivelul din 2023, devenind cea mai puternică rețea locală din comerțul alimentar după cifra de afaceri.
sursa: UTA Arad