Lidl, liderul comerţului alimentar după cifra de afaceri, şi-a setat să deschidă încă 200 de magazine în România până în 2030. Expansiunea merge mână în mână cu investiţiile în zona de logistică, unde nemţii sunt deja un jucător important, dat fiind că deţin în proprietate şapte depozite cu o suprafaţă cumulată de peste 350.000 mp, potrivit Ziarului Financiar.
”România este o piaţă strategică şi prioritară pentru Lidl, de aceea avem în vedere investiţii pe termen lung care să consolideze prezenţa noastră la nivel naţional. Planul este să deschidem încă 200 de magazine până în 2030, obiectiv ce vine în acelaşi timp cu o serie de investiţii semnificative în infrastructura logistică, în optimizarea clădirilor (…). În următorii trei-cinci ani, analizăm posibilitatea deschiderii unui nou depozit”, spun oficialii companiei, citati de ZF.
Discounterul german are peste 380 de magazine în România şi şapte depozite. Cel mai recent, nemţii au deschis un centru logistic la Ariceştii Rahtivani, judeţul Prahova, o investiţie de peste 100 mil. euro.
Anul trecut, retailerul a raportat vânzări pe firma Lidl Discount, cea care operează reţeaua de magazine, de 24 miliarde lei, plus 10%.
Sursa: produsinardeal.ro