Având în vedere faptul că în data de 04.05.2025 și 18.05.2025 va avea loc procesul electoral al alegerilor pentru Președintele României, în scopul asigurării condiţiilor optime de desfășurare a scrutinului electoral, Direcţia Judeţeană de Evidenţă a Persoanelor Arad şi cele 20 Servicii locale de evidenţă a persoanelor de pe raza judeţului, respectiv, mun. Arad, oraș Chișineu-Criș, Curtici, Ineu, Lipova, Nădlac, Pecica, Pâncota, Sântana, Sebiș și com. Beliu, Gurahonț, Săvârșin, Socodor, Șiria, Târnova, Vinga, Vârfurile, Vladimirescu, Ghioroc şi-au adaptat programul de lucru cu publicul astfel încât să asigure deservirea cât mai promptă în activitatea de eliberare a actelor de identitate, a tuturor cetățenilor, cu sau fără programare prealabilă, telefonică sau online.
În acest context, toate Serviciile de evidenţă a persoanelor de pe raza judeţului îşi vor desfăşura activitatea atât în zilele de sâmbătă 03.05.2025 și 17.05.2025 în intervalul orar 8,00 – 16,00 cât și în zilele de duminică 04.05.2025 și 18.05.2025 în intervalul orar 7,00 - 21,00.
Documentele pe care cetățenii trebuie să le prezinte în susţinerea cererii pentru eliberarea actului de identitate, sunt:
În cazul persoanelor care nu pot prezenta toate documentele prevăzute de lege pentru eliberarea cărţii de identitate, acestea vor fi puse în legalitate pe linie de evidență a persoanelor cu cărţi de identitate provizorii care, potrivit legii, reprezintă documente de identitate, însă acestea nu constituie și documente de călătorie.
Comunicat de presă - CJ Arad