Mall Galleria Arad se transformă în Agora Arad, urmând a se deschide în luna noiembrie

Data publicare: Duminica, 24 Martie, 2024 Total: 3387 accesari

Mall Galleria Arad se transformă în Agora Arad, urmând a se deschide în luna noiembrie

După ce ani de zile în care Galleria Mall a fost aproape pustiu funcționând în incinta lui doar Serviciul Buletine și Pașapoarte, se transformă în Agora Arad şi va avea inclusiv o piaţă a producătorilor locali, urmând a se deschide în luna noiembrie a acestui an.

 

”Ne dorim sustinerea producatorilor locali.

Galleria Arad se redeschide in Noiembrie. Se va numi Agora Arad si va gazdui (pe langa magazinele obisnuite) si o piata moderna destinata producatorilor locali de legume, fructe, lactate, etc. Aici se vor regasi si restaurante locale, patiserii, etc.

Vă invit marți, 26 martie, la ora 10:00 în Galleria pentru a va prezenta proiectul nostru și a discuta despre posibilitatea de a colabora.” Conform anunțurilor făcute pe rețeaua de socializare Facebook

 

Pe lângă o serie de magazine, în incinta noului complex comercial va funcționa chiar și o piață  destinată producătorilor locali de legume, fructe, lactate.


 

Așadar, potrivit prezentării, Agora Arad se dorește a fi un spațiu adecvat familiilor și cumpărăturilor în familie, un spațiu unde copiii să poată fi lăsați la locuri de joacă în timp ce părinții fac cumpărăturile.

„Agora va deveni un centru comercial familiar și parte din viața de zi cu zi a arădenilor”,  spun dezvoltatorii centrului.

 

Centrul comercial va avea 36 de mii de metri pătrați, peste 1.000 de locuri de parcare subterane cu posibilitatea de extindere până la 2.000, iar populația țintă, așa cum e ea definită de investitor, adică cei care pot ajunge în 20 de minute cu mașina la noul centru, este de peste 200 de mii de oameni.

Cât despre împărțirea noului mall, cel mai probabil spațiile vor arăta după cum urmează: 25% – magazine fashion (modă/îmbrăcăminte), 15% – spații de cinema și entertainment, 15% – food court și cafenele, 9% – zonă de sport, 8% – alte spații, 8% – magazine de încălțăminte, 7% – supermarket, 4% – servicii publice, 4% – sănătate și frumusețe, 4% – alte servicii.