„Avându-se în vedere că după data de 01.03.2022 conform prevederilor art.79 din Legea nr. 207/2015 - privind Codul de procedură fiscală astfel cum a fost modificat prin Ordonanţa Guvernului nr. 11/2021 pentru modificarea şi completarea Legii nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscal şi reglementarea unor măsuri fiscale, înscrisurile şi orice alte documente depuse la organul fiscal central în format letric, nu vor fi luate în considerare, pentru a nu se produce disfuncţionalităţi în relaţia cu organul fiscal, rugăm toţi contribuabilii/plătitorii persoane juridice, asocieri şi alte entităţi fără personalitate juridică, precum şi persoane fizice care desfăşoară o profesie liberală sau exercită o activitate econumică în mod independent în una dintre formele prevăzute de Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 44/2008 privind desfăşurarea activităţilor economice de către persoanele fizice autorizate, întreprinderile individuale şi întreprinderile familiale, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 182/2016, cu modificările şi completările ulterioare care până la data prezentei nu s-au înrolat în sistemul de comunicare electronică dezvoltat de Ministerul Finanţelor/ANAF, respectiv Spaţiul PrIvat Virtual – SPV să întreprindă cu celeritate demersurile necesare înrolării.” transmit reprezentan;ii ANAF Arad.