Cererile pentru tichetele sociale se depun de luni, 20 iunie, la sediul Direcției de Asistență Socială Arad. Criterii și documente necesare pentru eliberare

Data publicare: Vineri, 17 Iunie, 2022 Total: 791 accesari

Cererile pentru tichetele sociale se depun de luni, 20 iunie, la sediul Direcției de Asistență Socială Arad. Criterii și documente necesare pentru eliberare

Referitor la prevederile O.U.G. nr, 63/09.05.2022, privind unele măsuri temporare pentru acordarea de sprijin material categoriilor de persoane aflate în situații de risc de deprivare materiala și/sau risc de sărăcie extremă, în vederea acordării tichetelor sociale pe suport electronic pentru produse alimentare și mese calde precizăm următoarele:

 

-începând cu data de 20.06.2022 cererile se pot depune la sediul Direcţiei de  Asistenţă  Socială cu sediul din Calea Radnei nr.250.

 

Tichetul social pe suport electronic se acordă persoanelor și familiilor defavorizate care îndeplinesc următoarele criterii:

 

-  familiile cu cel puțin 2 copii în intreținere ale căror venituri nete lunare pe membru de familie sunt mai mici sau egale cu 600 lei.                                         

- familiile monoparentale ale căror venituri nete lunare pe membru de familie sunt mai mici sau egale cu 600 lei.

- persoanele fără adăpost astfel cum acestea sunt reglementate potrivit prevederilor legale în viguare (Legea 292/20.12.2011 art.6 lit. z).

 

Cererile şi documentele justificative se depun de către reprezentantul familiei la sediul Direcţiei de Asistență Socială, în perioada 1 - 25 a fiecărei luni.

 

Cererea tip-declaraţie pe proprie răspundere şi informaţii suplimentare se pot obţine de la sediul Direcţiei de Asistenţă Socială din Calea Radnei nr.250.

 

Program cu publicul : 
Luni – Joi, între orele 8  -  17

                           
Vineri, între orele   8  -  14.