Vești proaste pentru utilizatorii Netflix: compania grăbește procesul prin care nu vei mai putea împărți parola cu prietenii

Data publicare: Vineri, 13 Mai, 2022 Total: 1023 accesari

Vești proaste pentru utilizatorii Netflix: compania grăbește procesul prin care nu vei mai putea împărți parola cu prietenii

Concurența din ce în ce mai mare pe piața de servicii de streaming ar fi împins Netflix să implementeze mai rapid decât își propusese atât sistemul prin care să oprească folosirea pe gratis a contului în mai multe locuinte, cât și rularea de reclame.

 

Conform New York Times, citat de Variety, Netflix ar urma să implementeze cele două schimbări până la finalul anului 2022 conform unor discuții purtate în interiorul companiei.

 

Astfel, până la finalul anului Netflix își propune să accelereze eforturile de a stopa utilizarea aceluiași cont în mai multe locuințe. Conform datelor comunicate anterior de către platforma de streaming, 100 de milioane de gospodării folosesc o parolă comună, inclusiv 30 de milioane din SUA și Canada.



Platforma de streaming video nu intenționează să înghețe pur și simplu acele conturi partajate. În schimb, compania va alege, cel mai probabil, stabilirea unei taxe suplimentare pentru acele conturi utilizate de mai multe persoane în afara casei.

 

Testele se derulează deja în Peru, Costa Rica și Chile.

 

Încă nu sunt detalii clare legate de modul în care vor rula reclamele, însă strategia ar consta în oferirea unor abonamente la preturi mai mici care să includă această componentă. Utilizatorii care preferă să urmărească conținut fără reclame vor avea în continuare această posibiltiate prin intermediul abonamentelor care sunt disponibile in acest moment.

 

Netflix a raportat o pierdere de 200.000 de abonați în primul trimestru încheiat la 31 martie - prima dată în mai bine de 10 ani în care serviciul de streaming înregistrează o scădere în T1. Compania a estimat că va pierde încă 2 milioane de abonați în al doilea trimestru.

 

Platforma de streaming are în prezent 222 de milioane de abonați în întreaga lume. S-a bucurat de o creștere în plină expansiune în timpul pandemiei, dar această creștere a clienților a scăzut – și acum a devenit negativă – pe măsură ce carantinele Covid-19 s-au ridicat în mare măsură.

 

Sursa:wall-street.ro