Program de lucru revizuit la Relații cu Publicul a Primăriei Arad

Data publicare: Joi, 12 Martie, 2020 Total: 851 accesari

Program de lucru revizuit la Relații cu Publicul a Primăriei Arad

Pentru limitarea riscului de răspândire a infecției cu Coronavirus, primarul Călin Bibarț a dispus decalarea programului de lucru al angajaților Primăriei Municipiului Arad, la recomandarea Comitetului Local pentru Situații de Urgență. În acest context, a fost revizuit și programul de desfășurare a activității de relații cu publicul. În perioada 13.03.2020–31.03.2020 acesta va fi următorul:



Direcția

Serviciul

Programul cu publicul

 

Direcția Comunicare:

Serviciul Relații cu Publicul

Luni – Joi: 8.30 – 12.00

                  15.00 – 17.00

Vineri:        8.30 – 12.00

Serviciul Informare Cetățeni

Marți și Joi: 9.00 – 12.00

Direcția Edilitară:

Serviciul Transport Local, Autorizare Activităţi Economice

Luni – Joi: 8.30 – 12.00

                  15.00 – 17.00

Vineri:        8.30 – 12.00

Direcția Venituri

 

Luni – Joi: 8.00 – 17.00

Vineri:        8.00 – 14.00

 

 

Direcția Patrimoniu

Serviciul Evidență și Administrare Domeniul Privat

Marți: 8.00 – 11.00

Joi:     14.00 – 16.00

Serviciul Fond Locativ

Marți: 8.00 – 11.00

Joi:     8.00 – 11.00

Biroul Cadastru Intravilan și Carte Funciară

Marți: 8.00 – 11.00

Joi:     14.00 – 16.00

Direcția Arhitect-șef

Serviciul Date Urbane și Spațiale, Evidenţă Construcţii

Luni – Joi: 8.30 – 12.00

                  15.00 – 17.00

Vineri:        8.30 – 12.00

 

 

Secretar general al municipiului

 

Serviciul Agricol

 

Luni – Joi: 8.30 – 12.00

                  15.00 – 17.00

Vineri:        8.30 – 12.00

Biroul Cadastru Extravilan, Fond Funciar

 

Luni – Joi: 8.30 – 12.00

                  15.00 – 17.00

Vineri:        8.30 – 12.00

Serviciul Public Local Comunitar de Evidența Persoanelor

 

Luni – Miercuri: 8.30 – 16.30

Joi: 8.30 – 18.30

Vineri: 8.00 – 14.00



Deși activitatea de Relații cu publicul în cadrul Primăriei Municipiului Arad continuă, avem rugămintea să evitați pe cât posibil prezența la ghișeele noastre, atunci când se pot folosi și alte mijoace de comunicare, respectiv:  poșta electronică (pma@primariaarad.ro) sau corespondență (310130 ARAD, Bulevardul Revoluţiei nr. 75, jud. Arad).

Informații suplimentare se pot obține și telefonic, apelând 0040-257-281850 sau numerele de fax: 0040-257-284744 și 0040-257-253842.

 

Eventualele sesizări pot fi făcute prin intermediul aplicației MyArad sau via email la adresa sesizari@primariaarad.ro

 

Vă reamintim de asemenea că pe pagina de internet a Primăriei Municipiului Arad, www.primariaarad.ro, aveți la dispoziție Platforma Online de Comunicare, prin intermediul căreia veți putea:

-Depune online declarațiile de impunere pentru clădiri, terenuri, mijloace de transport și panouri publicitare;

-Consulta documentele emise de organul fiscal local;

-Obține în format electronic certificatul de atestare fiscală;

-Efectua plăți online pentru obținerea autorizației de acces în oraș a mijloacelor de transport de tonaj greu;

-Plăti impozite, taxe și amenzi datorate organului fiscal local;

-Consulta stadiul cererilor depuse;

-Depune petiții online.

 

Nu uitați nici de  Forumul de discuții,  pe care îl găsiți tot pe pagina de

internet a instituției, www.primariaarad.ro.

         
Acum, mai mult ca oricând, apelați la mijloacele alternative de comunicare cu noi. Vă mulțumim pentru înțelegere.