Cum evaluezi calitatea serviciilor SEO oferite de o agenție specializată?

Data publicare: Joi, 22 Noiembrie, 2018 Total: 1165 accesari

Cum evaluezi calitatea serviciilor SEO oferite de o agenție specializată?

In ultima perioada, competitia din mediul online a devenit din ce in ce mai puternica, iar pentru ca site-ul tau sa ocupe pozitii cat mai bune in Google, este obligatoriu sa fie optimizat din punct de vedere SEO. Acest lucru iti va aduce un trafic mai bun si o rata de conversie mai mare, prin urmare vanzarile si profitul companiei tale se vor mari.

 

Bineinteles, pentru ca rezultatele sa fie cele scontate, este nevoie ca optimizarea SEO sa fie facuta in baza unei strategii atent elaborate. Daca detii un numar limitat de cunostinte in acest domeniu, este recomandat sa alegi o agentie profesionista care sa ofere servicii SEO de cea mai buna calitate. Inainte de a semna un contract cu o astfel de agentie, este important sa stii cum poti stabili daca serviciile pe care le presteaza sunt unele la inaltimea onorariului primit.



 

Iata in continuare unele dintre principalele aspecte pe care trebuie sa le iei in considerare inainte de a colabora cu o agentie care ofera servicii SEO:

 

1. Ce strategie SEO va aborda?

 

In primul rand, este foarte important ca agentia care iti ofera servicii SEO sa inteleaga domeniul in care activeaza compania ta, pentru ca numai astfel poate realiza o strategie personalizata pe termen lung. Totodata, reprezentantii agentiei trebuie sa fie capabili sa iti explice punctual activitatile pe care le vor desfasura pentru ca site-ul tau sa ajunga in topul rezultatelor din Google. In plus, ar fi bine sa soliciti un termen-limita aproximativ cu privire la obtinerea rezultatelor scontate.

 

Apoi, in baza unui audit, agentia care iti ofera servicii SEO va trebui sa identifice si sa te anunte care sunt problemele tehnice care se regasesc pe site-ul tau, inainte de a incepe colaborarea propriu-zisa.

 

2. Ce pozitii iti garanteaza?

 

Daca o agentie de servicii SEO te asigura ca, in doar cateva saptamani, site-ul tau va ajunge sa ocupe prima pozitie in Google, ar fi bine sa te orientezi catre o alta agentie. Motivul? Orice specialist in optimizare SEO stie ca nu poti garanta niciodata primele locuri in Google, deoarece algoritmii celui mai mare motor de cautare sunt in continua schimbare. Totusi, exista numerosi asa-zisi "specialisti SEO" care fac astfel de promisiuni, sperand ca vor obtine castiguri imediate.

 

Bineinteles, daca strategia de optimizare SEO este una bine pusa la punct, ea poate da roade in prima luna, iar site-ul tau poate ajunge sa ocupe pozitii fruntase in Google. Cu toate acestea, nimeni nu iti poate garanta acest lucru, deoarece exista sute de factori care influenteaza pozitiile ocupate de site-uri in Google.

 

3. Ce clienti are in portofoliu?

 

Este crucial ca agentia de servicii SEO sa fie profesionista si sa aiba o experienta indelungata in domeniu. In acest sens, portofoliul sau de clienti este foarte relevant, intrucat iti poate arata daca nume mari, indiferent de domeniu, au incredere in serviciile sale. O agentie SEO veritabila nu va avea nicio problema in a-ti dezvalui portofoliul sau.

 

Cum apreciezi calitatea serviciilor SEO oferite de o agentie?

 

Exista mai multi indicatori care iti arata daca o agentie SEO face o treaba buna sau nu. Cel mai important si relevant dintre acestia este traficul organic de pe site. Un profesionist in optimizarea SEO ar trebui sa stie sa foloseasca tool-uri specializate pentru a urmari evolutia site-ului in Google, numarul de link-uri de pe alte site-uri care trimit trafic catre site-ul tau, dar si alti indicatori similari. In plus, acesta ar trebui sa fie capabil sa iti furnizeze orice informatie legata de acesti indici si sa adapteze strategia SEO in functie de evolutia acestora.