Efectele unui scandal mediatic: Poșta Română renunță la o procedură veche de 40 de ani

Data publicare: Sambata, 18 Noiembrie, 2017 Total: 1967 accesari

Efectele unui scandal mediatic: Poșta Română renunță la o procedură veche de 40 de ani

Poşta Română renunţă la o procedură veche de 40 de ani în urma scandalului mediatic în care a fost implicată instituţia la începutul săptămânii.

 

Ghidul Arădean.ro a publicat cazul unui cetăţean din Târgu Mureş care a fost nevoit să prezinte lucrătorului poştal o adeverinţă  prin care să dovedească faptul că este angajat la propria firmă

Potrivit procedurii vechi de 40 de ani,  instituția de stat avea nevoie de adeverință de la locul de muncă dacă o persoană dorea să primească un colet la adresa unde lucrează.

 

Povestea a fost spusă la început pe rețelele de socializare de bărbatul nemulţumit de serviciile Poștei. Mihai Ungureanu din Târgu Mureș a postat pe Facebook o adeverință „altfel”, pe care mai apoi a dat-o poştei pentru a-şi ridica coletul.

 

 

 

După scandalul mediatic, reprezentanţii Poştei Române au acţionat imediat renunţând la procedura veche. Aceştia au anunţat hotărârea printr-un comunicat dee presă pe care Ghidul Arădean îş redă întegral.


Poşta Română simplifică procedura de lucru, în beneficiul clienţilor


Bucureşti, 16 noiembrie 2017 - Compania Naţională Poşta Română informează că, începând de astăzi, clienţii care au ales să li se livreze coletele la o altă adresă decât cea de domiciliu, vor fi identificaţi numai în baza unui act de identitate valid.


Pe reţelele de socializare, şi ulterior în presă, a circulat povestea unui client al Poştei Române căruia i-a fost condiţionată ridicarea coletului de la un oficiu poştal din Târgu Mureş, de prezentarea unei adeverinţe de la serviciu care să ateste locul acestuia de muncă. Adeverinţa i-a fost solicitată de către oficiantul poştal, ca urmare a opţiunii clientului de a primi coletul la locul de muncă.


Departamentul comunicare a luat legătura cu clientul respectiv şi l-a asigurat de identificarea şi rezolvarea rapidă a problemei, lucru care la numai o zi după întâmplare, s-a şi produs.


Problema nu este singulară şi derivă din interpretarea zeloasă a unei norme vechi de 40 de ani. Începând de astăzi, această prevedere nu mai există, în Poşta Română, ca urmare a unei decizii ferme a managementului companiei şi a unei analize corecte făcute de grupul de lucru mandatat să actualizeze instrucţiunile şi normele de lucru ale Poştei Române.
"