Kaufland o comite din nou! Un arădean a plătit preţ triplu pentru un produs

Data publicare: Duminica, 12 Noiembrie, 2017 Total: 8471 accesari

Kaufland o comite din nou! Un arădean a plătit preţ triplu pentru un produs

Că supermarketurile din Arad folosesc tot felul de practici ilegale prin care îşi înşeală clienţii, nu mai e o noutate pentru nimeni însă metodele folosite sunt de-a dreptul scandaloase şi ingeniozitatea de care angajaţii magazinului dau dovadă atunci când îşi fură clienţii, te lasă cu gura căscată.

 

Aşa a rămas şi un arădean care a avut proasta inspiraţie de a-şi face dumunică după amiază cumpărăturile la magazinul Kaufland de pe strada Banu Mărăcine. Omul  s-a trezit că a plătit un preţ triplu pentru o pungă de legume iar pe bonul fiscal îi apărea cu totul alt produs decât cel cumpărat.

 

Paul L., a declarat pentru Ghidul Arădean că vânzătoarea de la casa de marcat a scanat în mod normal produsele iar atunci când a ajuns la o pungă cu legume care în mod normal ar fi costat 2,99 lei, aceasta a tastat un cod intern iar preţul pungii a devenit ca prin minune 8.99 lei lei.

Arădeanul i-a atras atenţia vânzătoarei de îndată ce a observat preţul pe afişajul casei de marcat însă aceasta i-a spus că nu poate fi vorba de o greşeală. După ce a achitat, clientul a observat că pe bon apărea cu totul altceva decât ce cumpărase el aşa că a decis să se întoarcă în magazin. Nedumerit, clientul s-a întors la raft pentru a verifica dacă preţul de pe bonul fiscal corespunde cu cel de la raft însă nu mică i-a fost mirarea atunci când şi-a dat seama că de fapt eticheta de la raft indica corect preţul şi numele produsului cumăprat în timp ce pe bonul fiscal apărea un cu totul alt produs mult mai scump. Legumele pentru supă au devenit pe bonul fiscal CHERRY CIORCHINE  cu un preţ de trei ori mai mare decât produsul cumpărat.

 

Ce a urmat apoi, ar putea face obiectul unei anchete OPC care, în mod normal şi într-o ţară în care instituţiile statului îşi fac treaba, ar trebui să se autosesizeze: Clientul a cerut lămuriri de la şeful magazinului care, pus în faţa evidenţelor şi după verificări amănunţite, a admis într-un final că ar putea fi o greşeală la mijloc. După zeci de minute pierdute în încercarea de a demonstra că a fost furat pe faţă, clientul şi-a primit diferenţa de bani de 6 lei însă de această dată, batista pe ţambal nu va putea fi pusă atât de uşor.

 

Hotărât să îşi facă dreptate, arădeanul păgubit a declarat că va înainta o sesizare la Oficiul pentru Protecţia Consumatorului. Dovadă a înşelătoriei demascate stau chiar bonurile fiscale pe care Paul, clientul păgubit, ni le-a pus la dispoziţie în încercarea de a atrage atenţia şi altor arădeni care ar putea fi păgubiţi prin aceeaşi metodă.

 

Nu putem să nu ne întrebăm câţi arădeni sunt păgubiţi zilnic şi cu ce sume, dacă la o simplă pungă cu legume care costă mai puţin de 3 lei, magazinul a reuşit să dea un tun de 6 lei.