USR Arad a pus lacătul pe Biroul Cetăţeanului

Data publicare: Vineri, 03 Noiembrie, 2017 Total: 1422 accesari

USR Arad a pus lacătul pe Biroul Cetăţeanului

USR Arad pare să fi pus lacătul pe "Biroul Cetăţeanului" , proiect demarat în urmă cu mai puţin de o lună, la data de 18 octombrie. Cu ajutorul  "Biroului Cetăţeanului ", organizaţia URS Arad dorea să vină în ajutorul cetățenilor care iau contact cu diverse probleme în spațiul public al municipiului și doresc transmiterea acestora, sub forma unor sesizări, către organele competente.

 

Mai exact, USR Arad, dorea prin acest proiect să se interpună între cetăţean şi secretariatul primăriei municipiului Arad, prin crearea unei linii telefonice şi a unei adrese de mail alternative, lucru care nu ar duce la altceva decât la tergiversarea problemelor cu care se confruntă arădenii.

Citeşte şi USR Arad lansează Biroul cetățeanului


Numai că proiectul pare a fi unul mort încă din faşă iar la mai puţin de două săptămâni de la lansare, arădenii care apelează la ajutorul USR Arad se văd abandonaţi.


Un arădean ne-a reclamat faptul că la numărul de telefon 0733 143839 la care ar trebui să răspundă reprezentantul "Biroului cetăţeanului", nu răspunde nimeni, motiv pentru care am decis să verificăm promptitudinea cu care USR este gata să sară în ajutorul arădenilor.

 

Pentru a verifica informaţia, redacţia Ghidul Arădean a apelat numărul de telefon atribuit de membrii USR Biroului Cetăţeanului, de mai multe ori, timp de trei zile consecutive, pentru a cere o informaţie.

Spusele arădeanului s-au adeverit încă de la primul apel. Timp de trei zile, nimeni nu a răspuns apelurilor noastre, semn că reprezentanţii URS Arad sunt interesaţi de probleme arădenilor, puţin spre deloc sau, sunt prea ocupaţi cu "războiul" împotriva Poliţiei Locale pentru a mai lua în seamă micile "bătălii" pe care arădenii le duc cu sistemul birocratic.


Arădenilor nu le rămân alte soluţii pentru rezolvarea problemelor ce ţin de administraţia locală decât cele clasice, de a lua  legăturacu instituţia primăriei, prin telefon, mail sau prezentându-se personal la birourile din cadrul instituţiei, chiar şi fără "eroii de serviciu". Cât despre "Biroul Cetăţeanului"... rămâne doar o încercare caraghioasă a USR Arad, de a-şi spori capitalul electoral.