Reacţia KAUFLAND în cazul clientului refuzat fiindcă vorbește românește

Data publicare: Vineri, 01 Septembrie, 2017 Total: 16337 accesari

Reacţia KAUFLAND în cazul clientului refuzat fiindcă vorbește românește

Ghidul Arădean v-a prezentat o filmare realizată de un bărbat care a vrut să-și cumpere o porție de mici de la un magazin Kaufland și a fost refuzat de către agentul comercial pentru că vorbea în limba română.

Citeşte şi VIDEO SCANDALOS! O angajată Kaufland din Odorheiul Secuiesc refuză să servească clienţii care vorbesc în limba Română!



Întâmplarea a avut loc în Odorheiul Secuiesc, joi, 31 august chiar de ziua limbii Române iar filmarea, odată încărcată pe internet, a devenit virală stârnind nenumărate reacţii.

Cum era de aşteptat, Kaufland România a reacționat imediat în această situație şi a transmis presei un comunicat oficial prin care se delimitează de atitudinea angajatei.



"Regretăm situația semnalată și totodată ne cerem scuze. Subliniem că ne delimităm ferm de astfel de comportamente discriminatorii. Politica noastră este să oferim servicii de calitate, caracterizate de amabilitate, față de toți clienții, nediferențiat.  


Vă asigurăm că facem toate eforturile de a comunica cu toți clienții noștri într-o manieră corectă și instruim periodic angajații pentru a preveni astfel de situații
”, a transmis Kaufland România.